Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Palautteita: 57498 kpl
Positiiviset 98.6 %
Negatiiviset 1.4 %

Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
18.08.2022 - pertti g. Hyvin toimittu
18.08.2022 - Mika V. Nopea toimitus ja tuotekin laadukas!
18.08.2022 - Petro K. Toimitus tuli todella nopeasti. 5/5
18.08.2022 - Niko S. Loistava palvelu ja hinta kilpailukykyinen
18.08.2022 - Tony M. Hyvä kauppa ja nopea toimitus. Ja yllätys oli kiva.
18.08.2022 - björn g. Helppo tilata. Nopea toimitus. Asiakas pidettiin ajan tasalla. Hyvä palvelu. Ei mitään moitittavaa.
18.08.2022 - Ari K. On kyllä ripeää toimintaa ja tuotteen vaihto onnistui melkein vieläkin nopeammin. :)
18.08.2022 - mati l. kaikki meni tosi hyvin,nopea toimitus,kiitos
18.08.2022 - Harri V. Oikein mainio palvelu, nopea toimitus ja laaja valikoima tuotteita. Suosittelen!
17.08.2022 - Jukka R. Hyvin kaikki pelasi ja tarvittavat tuotteet kiinni traktorissa.
17.08.2022 - Ilkka H. Loistava ja nopea palvelu, vaikka Kamasat menikin väärään postiin ;-) onneksi oli lähellä sekin. Varasto pojat laittoivat pakettiin vielä tervehdyksen ja lakupaketin. Kiitos!
17.08.2022 - Åsa N. Kaikki sujui loistavasti ja varaston pimujen tervehdys lämmitti
17.08.2022 - Jukka Y. Homma hoitu ripeästi ja tavara OK.
17.08.2022 - Veikko N. Helppo tapa ostaa laadukkaita tuotteita -VN
17.08.2022 - Jaakko A. Nopea toimitus, loistava informaatio tilauksen eri vaiheista.
17.08.2022 - Paavo M. Ostokokemukseni oli tosi miellyttävä,ja selkeä.
17.08.2022 - Martti J. Nopea toimitus ja helppo tilata, Kiitos kaupoista!
17.08.2022 - Sauli H. Sehän meni kun Strömssöössä.
17.08.2022 - Jani A. Rivakka toimitus ja hinta kohdillaan.
17.08.2022 - Tuomas A. Todella hyvä ja nopea palvelu. Nopeasti tilauksen teon jälkeen kerrottiin toimitusaika joka myös piti. Kerrottiin myös milloin tuote pakattu ja valmiina lähtöön. 10+ palvelusta ja kokemuksesta kaupasta!
17.08.2022 - Sami E. Vaivaton asiointi ja nopea toimitus. Sami
17.08.2022 Hyvä ja nopea palvelu. Saimme lapsen leluihin kaikki tarvittavat varaosat ja taas on hymyä kotona. Tilaamme jatkossakin täältä. -Antti
17.08.2022 - Andrei K. Helposti tehdä tilaus, nopea toimitus. Tavarat on hyvää pakattu.
17.08.2022 - Pekka H. Sujuvaa kaupantekoa tilauksesta tavaran saapumiseen. - Pekka H
17.08.2022 - Petteri P. Nopea toimitus vaikka keräilyssä sattui virhe ja tuli väärä osa. Soitettiin ja pahoiteltiin ja seuraavana päivä oli oikea osa kotona. Erittäin hyvä kokemus!
17.08.2022 Tilasin auton takatilan maton. Vastaus tipahti sähköpostilaatikkoon todella nopeasti että kyseinen uote tulee varastoon 1-2 päivän sisällä ja siitä liikahtaa minulle mahdollisimman pian. No se pian olikin tosi pian! Eli seuraavana päivänä ilmoittivat että tuote lähti matkaan ja 2 päivää ja matkahuolto oli saanut sen lähimpään noutopisteeseen. Kiitos hyvästä palvelusta!
16.08.2022 - Eero H. Ihan ok nopea toimitus
16.08.2022 - Heli R. Kaikki sujui hienosti ja nopeasti.
16.08.2022 - Roger E. Nopea ja helppo. Tuote juuri sitä mitä halusin.
16.08.2022 - Tauno Kalevi N. Nopeaa toimintaa, ja paketin sai noutaa 2vrk jälkeen K-Marketin lokerosta, viesti tuli klo 18,00 ehdin vielä hakea paketin liikkeen aukiolo aikana. Laku aina kiva yllätys! Kiitos
16.08.2022 - Ari P. Tosi nopea toimitus ja viestintä 10.
16.08.2022 - Tom M. erittäin nopea ja täsmä toimitus. Sukulaku on hieno ele
16.08.2022 - Aarne K. Toimituksessa ei vitkasteltu ,tilauksesta parin tunnin päästä tuli jo ilmoitus että paketti on lähtö valmis. paketti tuli puolentoista vrk:n perästä postin kautta ,jolla on oma aika koska tapahtumat oli kirjattu 3 tuntia myöhemmäksi todellisesta ajasta. Laku maistui hyvältä.
16.08.2022 - Jukka L. Olin ehkä vähän hätäinen, mutta tulihan se paketti ihan kohtuu ajassa.
16.08.2022 - Pertti K. Kaikki toimi tilauksesta toimitukseen hyvin ja nopeasti. Ps. Kiitos myös varaston Harrille lakupatukasta joka oli liitetty tilauksen mukaan! 😊👍 -Pepe
16.08.2022 - Aulikki L. Hyvin sujui kaupat..kiitos
16.08.2022 - Jari S. Kaikki toimi tilauksesta ,toimitukseen hyvin ja nopeasti.
16.08.2022 - Johnny B. Nopea toimitus ja makea plussa👍 Terv. JB
16.08.2022 - Jarmo L. Terve Virtaslaiset! Teillä on ammatillisesti osaava porukka. Kiitos Jannelle kun hoidit Thulen kattoteline asian sähköpostitse tehdystä saatavuus/sopivuus kyselystä alkaen aina tuotepaketin valintaan ja ostoskorissa olevien tuotteiden lähetykseen. Erittäin helppo asiointi ja Thulen paketti sopi täydellisesti autooni. Terveisin J Leskinen
16.08.2022 - Juha M. Hyvä palvelu ja nopea toimitus. -Juha
16.08.2022 - Mika L. Homma pelas hyvin
16.08.2022 - Rami P. Toimitus sujui todella hyvin ja nopeasti. Risut menee tälläkin kertaa Matkahuollolle joka seisottaa paketteja Oulussa vuorokauden. Ennen tuli seuraavaksi päiväksi perille.
16.08.2022 - Jarmo R. Ostokset onnistui hyvin
16.08.2022 - Pekka P. Loistavasti toimittu.
16.08.2022 - Arto L. Nopea toimitus ja tuote erinomainen
16.08.2022 - Marko P. Nopea toimitus ja edullinen hinta.
16.08.2022 - Markku T. Toimitus oli nopea.
16.08.2022 - Niko T. nopea toimitus ja saat mitä tilaat
16.08.2022 - Jere T. Itse tuote ja Virtasenkaupan toiminta oli priimaa! Toimituksessa Matkahuolto oli todella surkea. Tavara tuli Kuopion Matkahuoltoon, mutta sieltä toimitus noutopisteeseen kesti yli 24 tuntia. Ilmoituksensa mukaan paketti oli Kuopion Matkahuollon jälkeen jakoautossa yli vuorokauden, toki matkaa on noin KYMMENEN kilometriä!?. En tilaa mitään enää Matkahuollon kautta!!! Vanha totuus on Etana, Posti ja hitaimpana Matkahuolto.
Vastaus
Pahoittelut puolestamme kuljetusyhtiön viivästyksistä. Meiltä tosiaan tilaus lähtenyt huippunopeasti. Paketti tuskin autossa on ollut tuota vuorokautta vaan määräaseman K-Marketissa pakettia ei varmaan ole luettu vastaanotetuksi, jolloin noutoilmoitus ei ole saapunut ajallaan. Näin voi käydä myös postilla... Mutta Virtasella homma toimii mikä pääasia :)
16.08.2022 - Ari N. Super nopeaa toimintaa ja pieni makea kiva pulssa. Terv Ari.N Ukist
16.08.2022 - Henri M. Nopea toimitus.
15.08.2022 - Pirkko P. Nopeaa palvelua. Paketti lähti jo tilauspäivänä matkaan.
15.08.2022 - Janne R. Oikea hinta tuotteella ja nopea toimitus. Kiitos!
15.08.2022 - Onni H. Nopea toimitus, erittäin tyytyväinen, suosittelen muillekkin
15.08.2022 - Pekka K. Hyvin selvisivät asiat ja kauppa tuli tehtyä!
15.08.2022 - Toni G. Tilaamani tuote tuli nopealla toimitusajalla ja tilaaminen oli todi helppoa
15.08.2022 - Nils S. Hyvin toimii +++
15.08.2022 - Timo L. Nopea toimitus.
15.08.2022 - Tapani H. Tästä ei palvelu voi enää parantua. Tein tilauksen netissä lauantaina ja maanantaina sain jo lähetystunnuksen seurantaosoitteineen! Tuote. R-kioskilla tiistaina. Kiitokset ja suositukset! Tapani Seinäjoelta
15.08.2022 - Matti E. Olin etsinyt joka puolelta venttiilin jatketta, että saisin ilmaa nokkakärryjen renkaaseen. Virtasen kaupasta lopulta löytyi ja puoli-ilmaiseksi. Paketti tuli tilausta seuraavana päivänä ja vielä lakupötkö kaupan päälle. Hienosti toimittu!
15.08.2022 - Juha P. Toimitus oli suorastaan häkellyttävän nopea, lähti kaupasta parin tunnin kuluttua tilauksesta. Matkahuolto tarvitsi 3 työpäivää perille toimittamiseen. Tilaukseen liittyvä tiedottaminen oli erittäin hyvä.
15.08.2022 - Jussi P. Tuote juuri kuvauksen mukainen ja toimitus nopea.
15.08.2022 - Katri I. Sujui hienosti!
15.08.2022 - Juha H. Nopea ja täsmällinen toimitus. Pakettissa mukana ollut yllätyslahja sai hyvälle mielelle.
15.08.2022 - Jari V. Nopeaa oli tilauksen tuleminen. Tuote juuri semmoinen kuin pitikin.
15.08.2022 Jäätävän nopea toimitus! Näin hoidetaan hommat! John
15.08.2022 - Seppo S. Harvinaisen selkeät sivustot ja toimitus pelasi nopeasti. Kiitos
15.08.2022 - Ilkka H. Osto oli hyvin helppo. Toimitus lähti nopeasti kuljetukseen. Lähetys seisoi tiistaista kello 9:stä -keskiviikko 9:ään . Tuli ilmoitus keskiviikko illasta ilmoitus että lähetys noudettavissa.
15.08.2022 - toni k. hyvä ja edullinen nettisivu tilata tuotteita ja nopea toimitus matkahuollon kautta. paketissa aina joku ylläri herkku mukana. huh!
15.08.2022 - Mauri K. Nopea tilaksen käsittely ja toimitus. Selkeä ja monipuolinen varaosien kuvasto sivuilla.
15.08.2022 - petri l. Nopeaa toimintaa 👍
15.08.2022 - joonas h. Hyvä palvelu nopea toimitus
15.08.2022 Terve, Kiitos erinomaisesta asiakaspalvelusta! Tilasin tuotteen , joka tuli nopeasti. Osoittautui kuitenkin vääräksi tuotteeksi. Soitto asiakaspalveluun. Vastattiin heti, ei puolen tunnin hissimusiikin kuuntelua. Toiminta uuden lähetyksen toimittamiseksi alkoi heti ja parin päivän kuluttua minulla oli oikea tuote jo autossani. Väärän tuotteen palautin samalla, kun hain oikean. Lisäksi Sukulakua tuli oikean paketin yhteydessä koko suvulle. Näin toimii vastuullinen nettikauppa! Oikein paljon kiitoksia. Ystävällisin terveisin Keijo L. Siilinjärvi
15.08.2022 - Timo A. Hyvin meni. Kiitos.
15.08.2022 - Timo U. Erittäin nopea ja hyvin tiedotettu toimitus
Uudemmat Vanhemmat