Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Haluamme jatkuvasti kehittää palveluamme ja siksi luemme huolella jokaisen saamamme palautteen. Kokemusten kerääminen aloitettiin 18.2.2014. Yhteensä 7668 kpl. Positiivisia palautteista on 97 %.

Lähetämme ostaneille asiakkaille sähköpostilla kyselyn ostokokemuksen onnistumisesta. Vain ostaneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas. Harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole kirjoituksen yhteydessä valittu peukun suuntaa tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Kirjoittajien nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi

30.08.2017 - Tapani O. Toimitus hidas matkahuollon kautta. Muuten asionti sujui mukavasti.
23.08.2017 - Pekka T. Varaosa oli pakattu n. 15x15x15 cm pahvilaatikkoon, vaikka olisi tullut kirjepostina. Osa oli pyöreä kumitiiviste, halkaisija n. 4 cm ja paksuus n. 2 cm
11.08.2017 - Markku O. Kesti liian pitkään
17.07.2017 - Ville L. Tuote oli ok, mutta toimitus kesti yli kolme viikkoa.
13.07.2017 - Matti R. Ihan turhia kyselyitä nämä.
03.07.2017 - Juha M. Tuote ok, mutta toimitus postin kautta hidas. Tilaus tehty To ja toimitus Ke..
27.04.2017 - Jukka M. Luettelon tiedot,tavarat ei pidä paikkaansa tai ovat muuten väärissä paikoissa, johtaa tilaajan harhaan ja tulee vääriä tilauksia joista johtuen omat hommat kusee aikatauluissa
Vastaus
Hei. Pahoittelen sivustomme virheitä tilauksenne tavaroiden kanssa. Nyt on nuo virheet korjattu ja toivottavasti onnistumme ensi kerralla paremmin tilauksenne kanssa :)
11.04.2017 - Esko P. Ei ole kuulunut mitään tuotteesta jonka tilasin.vähän ihmetyttää kuinka kauan kestää tavaran tulla?
Vastaus
Hei. Tilaus tehty maanantaina 3/4/2017. Heti seuraavana päivänä pakattiin tuote Kaukokiidon kyytiin. Seurantakoodi lähetetty antamaanne sähköpostiosoitteeseen. Valitettavasti näyttää asuinpaikassanne olevan Kaukokiidon jakopäivät vain tiistaisin. Tänään pitäisi siis paketti teille saapua. Pahoittelen pitkää toimitusaikaa.
06.04.2017 - Sakari M. Tilasin kaksi pientä jousta jotka oikein erikseen pyysin laittamaan kirjepakettiin kun sellaiseen aivan hyvin olisivat mahtuneet ja jotta tulisivat suoraan yrityksen postilaatikkoon. Piti sitten siellä teillä väkisin pakata isoon laatikkoon joka oli haettava postista eri paikkakunnalta. Viivettä ja turhaa ajoa 30 km tämän takia. Seuraavat jouset ostan IKH:lta kun näkyy samoja olevan sielläkin... Jospa tajuavat asiakaspalvelusta jotakin siellä.
Vastaus
Hei. Pahoitteluni huonosta kokemuksestanne ja kiitos palautteestanne. Meillä ei valitettavasti valikoimissamme ole noita kirjepaketteja. Normaaliin kirjekuoreen emme voineet osia laittaa. Tässä tapauksessa Postin ovelle paketti olisi voinut olla paras ratkaisu, niin olisi ajomatkaa säästänyt. Pyritään parantamaan toimintaamme myös tällä saralla.
13.03.2017 - jarmo s. Toimitus viivästyi monta viikkoa.Itse otin yhteyttä liikkeeseen ja kyselin tuotetta,joka oli jo maksettu. Sain kyllä vastavaan tuotteen loppujen lopuksi,kiitos siitä.
12.01.2017 - Jouni P. Pettynyt toimituksen kestoon! Ja siltikin tuotteet saapuivat kahdessa eri erässä. Enkä pelkästään minä ollut pettynyt, vaan lisäksi poikani joka etsi traktorin paripyöriä ensimmäisen lähetyksen yhteydessä.. Kolmen lapsen isänä taidan tilata lelut jatkossa jostain muualta tämän kokemuksen jälkeen. Positiivista tässä on se että lelut oli tosi laadukkaan ja mieleisen oloisia, kiitos siitä :)
Vastaus
Hei. Pahoitteluni tilauksen hitaasta toimituksesta. Meillä oli hankaluuksia hakea tuotteita toimittajalta. Mukava kuitenkin kuulla, että lelut olivat mieleisiä :)
30.12.2016 - Arja R. Laskutusosoite oli väärin, vaikka pyysin korjaamaan sen.
10.11.2016 - Ove M. Kävimme ensin liikkeessä ja palvelu oli asiantuntevaa sekä ystävällistä. Tilasimme tuotteen myöhemmin verkkokaupasta. Tilaaminen oli helppoa ja tuote tuli nopeasti perille. Suosittelen!
05.11.2016 - Pentti U. toimitus hitaanpuoleista!
28.07.2016 - Outi K. tuotteen saapuminen kesti luvattoman kauan, tokikin johtui ilmeisesti maahantuojasta, sain väliaikatietoa ensin, mutta lopulta jouduin olemaan itse aktiivinen. ODOTAN SAAVANI TÄSTÄ JONKIN EDUN, ESIM. ALENNUS SEURAAVASTA OSTASTA! Odotan tämän myötä myös vastausta sähköpostiini
Vastaus
Hei, pahoittelumme tilauksenne toimituksen viivästymisestä.!! Viivästys tosiaan johtui toimittajamme toimitusvaikeuksista, mutta olisimme voineet olla aktiivisempia tilauksen kulun tiedottamisessa! Pyrimme jatkossa parantamaan tiedottamista!!
10.07.2016 - Markku F. Tavaran toimitus oli erittäin nopea täyden kympin toimitus. Toimitettu ja linnunkarkoittimena mainostettu tavara täyden nollan arvoinen. Ei mitään tehoa lokkien karkoittamiseen. Terv. Markku
21.06.2016 - Juha M. Tilattu ja maksettu, tavaraa vaan ei näy missään.
Vastaus
Kiitos palautteestanne. Valitettavasti jostakin syystä lähettämämme noutoilmoitus ei ole tavoittanut asiakasta, vaikka tilaus on ollut noudettavissa samana päivänä, kun tilaus on käsitelty. Pahoittelumme asiasta!!
18.04.2016 - Lassi-Pekka H. Paketti saapui ihan ajallaan ja päällepäin ei ollut mitään huomautettavaa. Avattuani paketin, havaitsin kompressorin saaneen melkoisen kuhmun kylkeensä. Moottorin pääty oli aivan solmussa jopa siinä määrin että maali oli lohkeillut kokonaan pois ja päätypellin kiinnitys lohjennut moottorin valusta kokonaan irti. Koska paketti oli päällepäin ehjä enkä tehnyt varaumaa, en ole siitä reklamoinutkaan mutta petyin kyllä millaisessa kunnossa tuotteitanne myytte!
Vastaus
Hei, kiitos palautteestasi! Tuote oli saanut kuljetuksessa kolhuja rahditsijan toimesta ja asia on hoidettu suoraan asiakkaan kanssa kuntoon.Tällaisia vahinkoja valitettavasti joskus sattuu pakettien kuljetuksen yhteydessä.
01.10.2015 - Jukka V. Kommenttina todettakoon, että tilasin jatkojohdon 32 A/ 4000 V/ 20 jm. Verkkokaupassa jatkojohdon johdinkokoa ei oltu ilmoitettu. Oletin johtimien olevan näin pitkässä 32 A:njohdossa 6 mm2, mutta toimitetussa tuotteessa se oli vain 4 mm2. Tilasin tuotteen nimenomaan entisen 4 mm2 johdinkoolla varustetun jatkojohdon korvaamiseksi ja käyttääkseni vaunukuivurissa, jossa minimijohdinkooksi on määritelty 6 mm2. Suosittelen täsmällisten ja tuotteen valinnan kannalta oleellisten tuotetietojen ilmoittamista sivullanne turhien hankintojen/ palautusten välttämiseksi. Palautan tuotteen, koska sillä ei ole pienen johdinkoon vuoksi käyttöä.
Vastaus
Kiitos palautteesta. Pahoittelumme puutteellisesta tuoteinfosta, yritämme jatkossa pitää tuotekortit ajantasalla.
03.09.2015 - Eino K. hidas toimitus, tuote oli kiinan veroista romua.
27.05.2015 - Hannu J. Ei mennyt ihan kuin srömsöössä. Tilaus viipyi 10 päivää tilauksesta!! lähti teiltä 6 päivää tilauksesta. Tilauksen seuranta, ainoa mitä tiesin oli että lähtenyt teiltä Kunnes oli sitten perlllä. Tilasin äskettäin kreikasta sahaani männän,kolme päivää tilauksesta tavara oli minnulla!! Sama pätee esim. mister auton auto tarvikkeisiin. Tulevat nekin etelä ranskasta...
11.05.2015 - Tapio H. Reilun viikon kesti tilaus, kaksi euronkokoista laakeria tuli vihdoin 30cm kanttiinsa kokoisessa laatikossa, Mitenköhän suuremmat laakerit?
30.04.2015 - Jari K. Paketti saapui samalla koodilla kuin toisen kaupan tilaus (matkahuolto) siwaan josta ne eri käynneillä sain.
Vastaus
Kiitos palautteesta. Meille on tulossa lähitulevaisuudessa uusi verkkokauppa ja tämän myötä nykyään eri kauppojen tuotteita saadaan samoilla toimituksilla. Toistaiseksi asiasta pitää erikseen meille ilmoittaa. Pahoittelumme ylimääräisestä vaivasta.
27.04.2015 - Hannu P. Ensimmäinen tilaus ja itse tilaus meni hyvin, mutta toimitus kesti yli viikon? Tavaraa oli kyllä teillä varastossa, että missä sitten vika?
Vastaus
Kiitos palautteesta. Olemme tehneet muuttoa ja tästä johtuen on joitakin viivästyksiä toimituksissa tullut. Pahoittelumme viivästyksistä.
19.04.2015 - markku p. Olen palauttanut tuotteen!!! Mutta rahani on edelleen teidän tilillä!!!
Vastaus
Hei. Kyseessä oli takuupalautus, jolloin tuote meni ensin toimittajan takuutarkastukseen. Maksu palautettiin teille, kun saimme toimittajalta hyväksytyn takuupäätöksen. Asiassa kuitenkin kesti aivan liian kauan. Pahoitteluni siitä. Nyt on kuitenkin tuote hyvitetty tilillenne.
18.04.2015 - Leila K. Ei ehkä olisi kannattanut kysyä nyt minulta, kun ei mennyt tilaus ihan putkeen.(toimitus 3 viikkoa) Tosi hidas toimitus, kun ei tilattaessa ole ilmoitettu varastosaldoa- siihen toivoisin parannusta. Tätä kysyessä sanottiin vaan, että voi soitella onko tuotetta. MUTTA siihenhän nettikauppa juuri perustuu ettei tule kuluja tilattaessa- siis puhelumaksua.
Vastaus
Hei. Pahoittelen toimituksenne viivästystä. Meidän ja toimittajan välillä oli tuossa hieman vaikeuksia ja siksi tuotteen saaminen kesti kauan. Uudet sivut ovat työnalla ja toivottavasti niihin saadaan parannusta myös noihin varastosaldoihin.
25.03.2015 - Ari H. Toimitusaika kohtuuttoman pitkä, laittaa harkitsemaan kun seuraavan kerran käyttää netti ostamista onko teidän firma se mistä tilauksen tekee. Tuotteet sinällään ihan asiallisia ja sellaisia kun esitteessä kerrottiinkin.
Vastaus
Hei. Noissa teollisuushihnoissa on toimittaja vaihtunut ja oli pieniä alkuvaikeuksia noiden toimituksen kanssa. Pahoittelen pitkää toimitusaikaa.
08.01.2015 - Kari Y. Olin saanut aiemmin tuotetta tilatessa viestin ettei ole varastossa vaan tulee myöhemmin ja ilmoitetaan saavuttua, joten sain sen käsityksen että tuotteen kauppa tapahtuu heti kun saatte varastoon, mutta tiedusteluuni tilauksesta tuli tylyn tuntuinen vastaus ettei myydä postiennakolla jne. mutta päätin kuitenkin tehdä tilauksen määrätyllä tavalla eli uudelleen verkkokaupasta. Jos vastausten yleistyyli on jatkossakin tuollainen niin tuskin jatkossa tulee tilattua enkä kyllä uskalla suositellakaan kenellekään.
Vastaus
Hei, kiitos palautteesta. Tosiaan ultraäänipesuri oli meiltä loppu kun ensimmäisen kerran sitä tiedustelitte. Lupasimme ilmoittaa kun tuotetta on jälleen saatavilla ja näin teimme. Ilmoitimme samalla että tilaus onnistuu tekemällä sen verkkokaupan kautta koska emme myy postiennakolla tuotteita. Olen pahoillani jos saitte tästä tylyn mielikuvan. -Juha Virtanen
01.01.2015 - Päivi V. Toimitus kesti todella kauan muihin nettikauppoihin verrattuna.Tilasin tuotteen 11.12. ja sain sen 29.12.
Vastaus
Hei. Toimittajalta kesti tuotteen toimitus meille poikkeuksellisen kauan. Siksi myös toimitus teille viivästyi. Joulu taisi vähän sekoittaa heidän aikataulujaan. Pahoitteluni.
26.11.2014 - tommi p. tlasin liiketunnistimen n. 15 € tuote. luvattii 12m tunnistusetäisyys..hyvä jos 2m päästä tunnistaa..viimeistään sillon ku pahki kävelee..
Vastaus
Hei, pahoittelumme, että ette ole olleet tuotteeseen tyytyväinen. Ilmeisesti tuotteessa on joku vika, jos tuo tunnistusetäisyys on noin pieni. Voitte palauttaa tuotteen meille asiakaspalautuksena niin hyvitämme siitä teille rahat takaisin.
31.10.2014 - Kari N. Terve! Rahtimaksu oli tuplasti suurempi mitä verkkokaupassanne ilmoitatte.
Vastaus
Hei, Tilaus tilattu posti ovelle palvelulla, joka siis toimittaa tuotteen toimitusosoitteeseen saakka. Tämän hinta 13€. Olisi ollut mahdollista tilata tuote myös matkahuollon tai postin toimipisteeseen. Näissä hinnat ovat 4,9€ tai 5,9€.
16.10.2014 - Sami R. Tosi kauan kesti työkalujen lähetys. Hidasta palvelua. Tavarat piti maksaa etukäteen... miksi ei bussiennakko voi toimia näin nyky aikana. Toivottavasti ei tarvi enää ikinä tilata mitään.
Vastaus
Kiitos palautteestanne. Avataan tätä asiaa hieman: Meillä on käyttöehdoissa maininta, että alle 3 vuotta toimineille yrityksille emme myy laskulla. Tämä sääntö on tehty ehkäisemään jatkuvasti yleistyviä petoksia, joita tästä huolimattakin kohtaamme kuukausittain. Kyse ei ole siis mistään epäluottamuksesta juuri teidän yritystänne kohtaan vaan kaikkia uusia yrityksiä koskevasta käytännöstä. Ja mitä tuotteiden lähettämiseen tulee niin olitte tilanneet erikoistyökalun, jonka toimitusta jouduimme valitettavasti itsekin odottamaan useita päiviä ja siksi tavara lähti liikkeelle ja lähettäminen kesti jopa 7 työpäivää. Olemme tästä kovin pahoillamme ja haluamme pyytää anteeksi. Muita asiakaskokemuksia lukiessanne huomaatte, että normaalisti tuotteet lähetetään välittömästi ja kuuluitte tällä kertaa marginaalisen kokoiseen ryhmään, jota emme pystyneet palvelemaan toivomallamme nopeudella.
08.10.2014 - lauri s. Tilasin perjantaina, lähti postiin tiistaina, toimitus kesti vähän pidempään kuin odotin (viikon). Kyseessä akku joten tuotteen toimivuus (käyttöikä) selviää ajan kanssa. Ei kovin negatiivinen kokemus ainakaan vielä.
10.09.2014 - jouko p. Tilaus verkko-ohjelmasta: Yritin tilata tuotetta pl 148651 pitkähkön ajan tuloksetta yhtäkkiä tuli ruutuun tieto tilauksesta/summa sekä ilmoitus että tilauksia korissa on nolla kpl ja jälkeenpäin huomasin rahti firmasta haettuamme että tuote oli vaihtunnut pl 148650? Yrittäjänä yritin kirjautua Osamies tunnuksillani mutta ilmeisesti virtasenkauppa.fi ei ole samassa järjestemässä.
Vastaus
Hei, tuossa on saattanut käydä jonkinlainen klikkausvirhe tilausvaiheessa, koska tuo PL148651 on optiotuotteena tuolle PL148650:lle. Voit palauttaa nuo sinulle tulleet kateruuvit meille asiakaspalautuksena veloituksetta ja vaihdamme ne haluamiisi ruuveihin. Osamies.fi verkkokaupan tunnukset käyvät ainoastaan tuolla Osamies verkkokaupan puolella.
18.08.2014 - Tiina P. Saamani Tuote ei vastannut verkkokaupan tuotetta. Ei ollut verkkokaupan kuvan mukainen, ja metallin paksuus oli eri. Tilausvahvistuksessa ei käynyt ilmi mitä olin tilannut ja paljonko, sitä jäin kaipaamaan. Kun tilaa monista paikoista samoihin aikoihin, ei välttämättä muista mitä mistäkin on tilannut..(voi toki olla että olen kyseisen viestin vahingossa poistanutkin) Muutoin lähetys oli nopea ja tilaaminen vaivatonta.
Vastaus
Olette aivan oikeassa, kuva ei täsmännyt tuotteeseen. Toimittaja vaihtanut mallia meille siitä ilmoittamatta. Nyt kuva täsmää tuotteeseen, pahoittelemme virhettä sivuillamme. Väärät tuotteet saa meille palauttaa ilman kuluja. Tilausvahvistuksessa meillä aina kerrotaan mitä on tilattu ja kuinka paljon joten ihmettelen suuresti jos tätä tietoa teille ei ole tullut.
29.07.2014 - Timo V. Hankin 8kpl tuotekoodi XPJ260085 ilmakumirenkaita. Kumit vuotivat kaikki ja koska tarve oli välitön, niin paikkasin ne renkaankorjaus aineella... sain renkaat pääasiassa ilmatiiviiksi. Painoa niiden piti kestää yli sata kiloa, mutta kuljetusvaunussani ei ollut rengasta kohden lähellekään sitä. Ensimmäisessä käännöksessä kuitenkin yksi vanne irtosi vanteen ja navan hitsauksesta vääntyen kieroon. Ei kun hitsaamaan vanne kasaan... Ei ollut aikaa alkaa reklamoimaan ja nopeampaa hitsata kaikki vanteet uusiksi. Tunteja tosin palaa turhuuksiin näiden kanssa... 8kpl renkaita maksoi 200 euroa ja oikeaa tarvettakin niille olisi. Ostin itselle vaivaa, turhaa työtä ja mielipahaa. Kiinan laatua jota pitäisi lailla kieltää myymästä.
Vastaus
Erittäin ikävä kuulla että laatu ei vastannut tässä tuotteessa odotuksia. Kyseisiä renkaita myydään kuitenkin tasaisesti eikä niissä mitään vikoja ole ennen ilmennyt. Toki olisimme vaihtaneet nämä uusiin mutta ymmärrän että asialla oli kiire.
04.07.2014 - tarvo s. koskien tilausta 24.6.2014.soitin asiakaspalveluun joka vastaa verkkokaupasta ja kyselin että kerkiiäkö saman päivän lähetykseen niin vastattiin että eimutta seuraavan kyllä kerkii.viessti tulikin vasta 25.6 että paketti lähetetty.paketti tuli lähikauppaan 30.6 mitä ei ollu ennää kukaan hakemassa
Vastaus
Kiitos palautteestanne. Meille ei ihan täysin avautunut negatiivisen palautteen syy, koska lupaamamme lähetysaikahan toteutui, kuten itsekin kerroitte.
02.06.2014 - Jouni K. Metallisaha Steeltec kannattaa jättää ostamatta ei hyvä testattu sekin.
Vastaus
Kiitos palautteestasi. Olemme pahoillamme, että tuote ei miellyttänyt teitä. Steeltec metallisaha on hyvin edullinen harrastelijasaha eikä siltä voida odottaa 1000 euron ammattisahan käyttömukavuutta. Jos laitteessa on vika, voitte palauttaa sen ilmaiseksi meille takuupalautuksena jolloin korjaamme tuotteen tai toimitamme tarvittaessa uuden.
26.05.2014 - Juha H. Hei, nettisivulla ollut kuva ei mielestäni ollut samasta tuotteesta kuin minkä tilasin, mutta katsotaan miten tuote toimii.
Vastaus
Kiitos palautteesta. Verkkosivuilla on vielä vanha kuva tuotteesta. Teille toimitettu tuote on kyllä toiminnaltaa täysin vastaava ulkonäöllisestä eroavaisuudesta huolimatta. Pahoittelumme virheestä tuotekortissa.
14.05.2014 - Jarmo P. Toimittamanne 98 osainen lokerikko oli rikki saapuessaan. Lupasitte hoitaa asian mutta ei ole kuulunut mitään vahingon korvauksesta tai ehjästä uudesta hyllyköstä. Emme maksa laskua enen kuin olemme saaneet ehjän tuotteen tilalle.
Vastaus
Asia viivästyi sairaustapauksen vuoksi. Nyt kuitenkin asiasta on jo sovittu ja uusi hylly on jo matkalla. Pahoittelemme viivästystä.
09.04.2014 - Seppo R. Toimitettiin ensin väärä tavara
Uudemmat