Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Haluamme jatkuvasti kehittää palveluamme ja siksi luemme huolella jokaisen saamamme palautteen. Kokemusten kerääminen aloitettiin 18.2.2014. Yhteensä 10900 kpl. Positiivisia palautteista on 97 %.

Lähetämme ostaneille asiakkaille sähköpostilla kyselyn ostokokemuksen onnistumisesta. Vain ostaneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas. Harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole kirjoituksen yhteydessä valittu peukun suuntaa tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Kirjoittajien nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi

17.06.2021 - Pauli H. Hidas toimitus - tuskin teillä kunnon varastoa onkaan? Toivottavasti ei tavata ostosten merkeissä.
Vastaus
Moi! Kohdallasi ollaan valitettavasti epäonnistuttu kun tavaran toimitusketju ei ole pelannut kuten pitäisi ja lähetys on ollut vasta viikko tilauksesta. Pahoittelut tästä. Kun liikut täällä Salossa päin, laita viestiä niin voin järjestää sinulle kierroksen varastollamme ja näet valtavan varastomme sekä sen toiminnan. Mukavaa kesää ja toivottavasti saadaan toinen mahdollisuus! -Arttu
16.06.2021 - Jukka . Paketti ei ole vieläkään tullut 7.6 tilasin perkele
Vastaus
No hyi! Tilaus on tullut 7.6 ja paketti on lähtenyt meiltä heti samana aamuna. Posti tässä valitettavasti töpeksinyt. Asiakaspalvelumme on heti sinne yhteydessä ja selvitetään missä mennään. Pahoittelut puolestamme huonosta ostokokemuksesta. Toivottavasti me saadaan kuitenkin uusi mahdollisuus ja valitse seuraavalla kerralla vaikka Matkahuolto paketin toimittajaksi. -Arttu
14.06.2021 - Michaela P. Tilasin talliin kärpasansan, mutta pektin saapuessa laitteen käyttöohjeessa olikin maininta ettei saa käyttää tallissa
Vastaus
Olet aivan oikeassa. Laite on tarkoitettu sisäkäyttöön. Ei talleihin, navetoihin tai vastaaviin paikkoihin. Suuret suuret pahoittelut tästä. Tuotteen voi palauttaa meille. Kuitin kääntöpuolella on siihen ohjeet. - Kim
11.06.2021 - Virpi N. Ostoksemme oli pieni ja olimme onnellisia, kun löysimme teiltä tuotteen, jota meillä oli aiemmin ja tarvitsimme lisää. Valitettavasti ensimmäisessä lähetyksessä toimitettiin väärät tuotteet. Kuitenkin loppu hyvin kaikki hyvin.
Vastaus
Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta joka huolimattomuudellamme sinulle aiheutettiin. Onneksi hoidettiin homma pikaisesti kuntoon! ps. Syylliset on saatu kiinni ja heidät on uitettu tervassa sekä höyhenissä. Lisärangaistuksena saavat toimia "viikon järjestäjänä" koko heinäkuun ajan. -Arttu
10.06.2021 - Tomi V. Etsiessä tuotteita pomppaa mainos tai arvonta. Myös nämä emailit vastaa kyselyyn ärsyttää suunnattomasti.
Vastaus
Pahoittelut ettei viestintämme ole miellyttänyt sinua. Pyrimme pitämään asiakkaan mahdollisimman kartalla tilauksen kulusta ja myös pyydämme palautetta voidaksemme kehittää toimintaamme.
10.06.2021 - Teppo L. Tuotteet tulivat kaksi kuukautta myöhässä...olivat kuulemma Suezilla...tietääkseni se konttipurkki kelluu siellä yhä. Peruin yhden tuotteen tähän tilaukseen liittyen, koska kauppa ilmoitti maksettuani tuotteet sen olevankin tilaustuote...toimitus 5 viikkoa....olisihan se tähän soppaan sopinut. Eikä se rahojen hakeminen käyttämältänne Ruåttalaiselta rahoitusyhtiöltä ole todellakaan helppoa!
Vastaus
No tämä mennyt meidän osalta pahasti penkin alle, anteeksi aiheuttamaamme lisävaivaa. Toivottavasti palautukset ja tilausten käsittely sujui meidän osalta kuitenkin mallikkaasti. Kaikkia alkuperäisen tilauksesi tuotteita olisi meillä nyt suoraan hyllyssä, ole yhteydessä myyntiimme jos näille vielä tarve. Pahoittelut vielä ja mukavaa kesää! -Arttu
08.06.2021 - Pauliina tai Kalervo Y. Kaikki meni muutoin loistavasti mutta paketin perille tultua huomasin että tilaamani "setti" oli tarjouksessa n. 40e halvemmalla mitä itse juuri maksoin :(
Vastaus
Tilaamasi tuotteen hinta on pysynyt samana jo yli vuoden, sekoitat ilmeisesti johonkin toiseen tuotteeseen tässä. Toivottavasti tapaamme taas kaupoilla :) -Arttu
07.06.2021 - ULLA p. tilasin imurinj, paketti oli kulmasta rikki ja imuri alaosasta murtunut muoviosasta, teippasin sen jesarilla vika varmaan kuljetuksessa, jossa käsitelty huonosti, mutta jos olisi ollut enempi pakkausmateriaalia, pehmustetta niin olisi ehkä pysynyt ehjänä
Vastaus
Yhteys vaan meidän asiakaspalveluun ja hoidetaan kuljetusfirman kanssa reklamaatio kuntoon. Toivottavasti meidän toiminta oli kuitenkin täyden 5 ähden arvoista! -Arttu
27.05.2021 - Seppo S. Toimitetusta tuotteesta puuttui kansi mikä oli esittelyvideossa. Tuotekuvauksessa sitä ei ollut mainittu. Kantta ei myöskään olisi saanut kuin koko tuotteen palauttamalla ja uuden tilaamalla. Jos olisin tiennyt että kantta ei ole en olisi tilannut koko tuotetta täältä vaan olisin hankkunut muualta. Tarvitisin kuitenkin säiliön/pumpun ja pidin tilaamani tuotteen. Meni siis vähän heikosti. -Seppo-
Vastaus
Pahoittelut tästä selkkauksesta. Lisäsimme nyt tuotekorttiin tekstin, jotta tulevaisuudessa tulee selväksi, ettei videossa näkyvä kansi kuulu tuotteeseen. Tuotekuvassa, eikä tekstissä ollut mainintaa kannesta ja video ei ollut meidän tekemä. Tuo on kyllä inhottavaa, että tilasit tuotteen sen nimenomaisen kannen takia ja sitten sitä ei tuotteessa ollutkaan. Olemme pahoillamme siitä. Toivomme kuitenkin, että annat meille tulevaisuudessa vielä mahdollisuuden yllättää sinut positiivisesti :) -Kim
25.05.2021 - Simo S. Tilasin 16 kappaletta kulmatukia. 8 kappaletta oli oikeita tilatun mukaisia ja toiset kahdeksan erilaisia tarkoituksee sopimattomia. Ei mennyt putkeen.............
Vastaus
No ei tosiaan mennyt! Nöyrät pahoittelut. Niin kauan kun täällä ihmiset tekevät hommia, niin moiset munaukset ovat mahdollisia. Onneksi tämä on nyt kuitenkin poikkeuksellista. Olitte ilmeisesti ollut jo meidän myyntiin yhteydessä asian tiimoilta? Toivottavasti saadaan homma hoidettua niin, että uskallat tilata meiltä uudestaankin :) -Kim
19.05.2021 - Jari V. Ostin Thulen VeloCompact polkupyörän kuljetustelineen, jonka ohjehinnaksi oli kerrottu 569 euroa. Ostaessani sen mainostettiin olevan 33 prosentin alennuksessa ja myyntihinta oli 379 euroa. Muutamaa päivää myöhemmin huomasin, että samainen teline on Motonetissa normaalihintaisena myynnissä samaiseen hintaan 379 euroa. Tuli vähän petetty olo, sillä tuskinpa tuotetta oli koskaan myyty ilmoitettuun alkuperäiseen hintaan. Onneksi ei sentään ollut halvempi Motonetissa...
Vastaus
Moikka! Pahoittelut, että ostotapahtumasta jäi loppujen lopuksi sinulle paha mieli. Saitte kuitenkin telineen suomen halvimpaan hintaan meidän paljon kehutun nopean ja ilmaisen toimituksen kanssa. Pyritään aina tarjoamaan asiakkaillemme halvin mahdollinen hinta ja tässä onnistuttiin tämänkin tapauksen kanssa. Ohjehinnat tulevat meille toimittajiltamme ja niiden mukaan mennään. Millaisessa tarjouksessa haluamme niitä myydä, on sitten taas meistä itsestämme kiinni. Toivomme kuitenkin, että pysyt meidän asiakkaana :( -Kim
17.05.2021 - Petri H. ei näkynyt koko tilausta
Vastaus
Moikka! Olethan meidän myyntiin yhteydessä. Pakettisi on näköjään ollut Matkahuollon reissussa viimeiset 7 päivää. Meidän myynnin pojat saa kiinni sähköpostilla osoitteesta [email protected] tai sitten soittamalla. He osaavat varmasti vääntää oikeista paikoista, jotta saadaan tilauksesi perille asti. Pahoitellaan syvästi nyt kuitenkin. Ei ole kiva odotella pakettia mikä ei tunnu liikkuvan mihinkään. -Kim
14.05.2021 - Matti H. Hei, vähän ongelmia laitteen kanssa. Toimii välillä mutta kadottaa yhteyden sitten taas lähettimeen. Ei vikaa paristoissa kun toimii väliillä. Terveisin, Matti Heiskanen
Vastaus
Moikka! Voi harmitus :( Olethan meidän myyntiin yhteydessä? Nuo pojat osaavat hoitaa tilanteen loppuun asti. Olipa edessä sitten tuotteen palautus tai mikä tahansa. Heidät saat kiinni sähköpostilla osoitteesta: [email protected] tai sitten rimpauttamalla. -Kim
12.05.2021 - Markus K. Tuote tilattu Tammikuussa. Toimitusajan piti olla 2 viikkoa mutta tuote saapui minulle Toukokuussa. Toki aina kun kysyin tuotteen perään sain vastauksen nopeasti.
Vastaus
Nojuu, pahoittelut. Tilaamanne tuotteen kanssa oli aikamoista painia. Nämä on kuitenkin ennemminkin poikkeuksia ja hyvä niin. Toivottavasti tuote oli odottamisen arvoinen ja annat meille toisenkin mahdollisuuden :) -Kim
10.05.2021 - Reino M. Toimitus onnistui kiitettävästi. Tuote Timco agregaatti sensijaan ei kelpaa kuin kännykän laturiksi. Olisi syytä mainita todellinen teho ilmoituksessa
Vastaus
Tuossa aggregaatissa on ilmeisesti jotain vikaa :( Tämä oli kuitenkin ilmeisesti jo meidän myynnin kanssa käsittelyssä. Toivottavasti homma selkenee ja lopputulos on se, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen. -Kim
05.05.2021 - Tapani V. Tilaamani tuotteen toimitusaika oli ehdottomasti liian pitkä (3 viikkoa) tuskin olisi tullut koskaan, ellen olisi alkanut kyselemään paketin perään. Varaosia myyvän liikkeen toimitusaika on oltava nopea. Saksasta tulee viimeistään kolmantena päivänä, Virosta huomiseksi. Siinä yksi syy, miksi bisnes karkaa rajan taakse,
Vastaus
Olet ihan oikeassa. Pahoittelut tästä. Meillä nuo toimitusajat vaihtelevat ihan tuotekohtaisesti. Suurin osa meidän kaupan tuotteista saadaan jo seuraavana päivänä meille, mikäli sitä ei hyllyssä ole. Joidenkin kanssa joudutaan painimaan pidempään. Toimitusaikoihin vaikuttaa lopulta niin monta asiaa. Tämä 3 viikkoa on lähinnä poikkeus, eikä sääntö. Pahoittelen siis vielä kerran, että ostokokemuksenne on jäänyt negatiiviseksi. Toivottavasti annat meille uuden mahdollisuuden jonain päivänä. -Kim
30.04.2021 - Ismo H. Ostamani vetokoukun suoja ei pysy paikallaan, liian väljä
Vastaus
Voihan hitsi :( Olethan meidän myyntiin yhteydestä, niin katsotaan palautus yhdessä? Saat heidät kiinni puhelimitse tai sähköpostilla osoitteesta [email protected] Harmillista, ettei ostokokemuksenne ihan päättynyt täydellisesti. Lähellä oltiin. Toivotaan, että seuraava sujuu paremmin. -Kim
27.04.2021 - Pekka P. Tilasin neljä paria silmäpultteja Thulen kattotelineeseen. Lähetyksessä yhdessä pussista puuttuivat molemmat aluslevyt. Olin yhteydessä liikkeeseen ja samalla varsin pian sain uuden lähetyksen. Se sisälsi yhden aluslevyn ja prikan eli yksi aluslevy puuttuu vielä, mutta ei kauaa sillä tilasin sen muualta.
Vastaus
Nyt on anteeksipyynnön paikka ja ei voida todeta kuin meidän epäonnistuneen pahemman kerran. Paljon touhutaan niin joskus menee hommat pieleen, joskin jokainen kerta on liikaa. Asiakaspalvelustamme ollaan sinuun vielä tänää yhteydessä ja sitä ennen uitamme itsemme tervassa ja höyhenissä. -Arttu
24.04.2021 - Tomi E. Tuotetta en ole saanut, vaikka olen sen maksanut. Saatteko lähetettyä uuden?
Vastaus
Moikka! Pakettinne oli meiltä lähtenyt samana päivänä Matkahuollon käsiin. Sen jälkeen ei ole paketista ilmoitettu ainakaan seurantaan. Mielenkiintoista. Ottaisitko yhteyden meidän myyntiin soittamalla tai sähköpostitse osoitteessa: [email protected], niin he osaavat selvittää missä paketti seikkailee tällä hetkellä. -Kim
22.04.2021 - Jukka N. Hei, Posti ilmoitti että pumppu saapuu 19.4. klo 19.00 mennessä. Meitä oli viiden hengen ryhmä lähdössä mökille saareen ja odotimme kovasti pumppua jota tarvitsemme mökillä. Ei tullut...No varmaan sitten 20.4. tulee. Odotimme klo 16,00 asti ja lähdimme saareen. Klo 17.00 tuli ilmoitus että tuote saapunut R-Kioskille missä siis vieläkin on. Vika ei ole tietenkään teidän mutta Schenker ja DHL-toimitukset tulevat AINA nopeammin; kokemuksella on . Suosittelen kuljetusyhtiön vaihtoa. Itse en ainakaan tilaa enää mitään mikä toimitetaan Suomen Postin välityksellä, etenkin jos ostoksella on kiire.
Vastaus
Ensinnäkin puolestamme anteeksipyyntö epäonnistuneesta ostokokemuksesta. Vaikka syy ei olisi meidän, sinä olet asiakkaamme ja haluamme kaiken sujuvan mallikkaasti. Kuljetusvaihtoehtoja meillä on sekä Posti että Matkahuolto. Jos Postin palvelu ei miellytä niin kannattaa valita Matkahuollon kuljetus joka on meillä edullisempi ja huomattavasti suositumpikin. Toivottavasti pumppu vielä löytää perille saareen ja siitä on iloa teille vuosiksi. Olet jatkossakin tervetullut asioimaan meillä, me luvataan ainakin hoitaa oma ruutumme taas mallikkaasti. -Arttu
21.04.2021 - Petri A. Tuote täysi susi , ei toimi, jumiutuu saumoihin. En ole koskaan saanut yhtä huonoa tuotetta mistään. Kuvittelin toimivan edes kerran, mutta erehdyin. Viimeinen kerta ostoksia tästä kaupasta.
Vastaus
Jos tuotteessa vikaa niin sen hoitaa toki kuntoon valmistajan takuu :) Ole pikimiten yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan tuotteelle huolto tai vaihto. -Arttu
19.04.2021 - Satu N. Iso Pakkauslaatikko pudonnut/heitetty kuljetuksen aikana ja rikkoontunut. Sisällä olevaan lelupakettiin tullut repeämää, koska pehmusteet(paperit) eivät riittävät ja sisältö päässyt liikkumaan. Laittakaa tyroksia ym vahvempaa suojaa ympärille! Onneksi nosturiauto ehjä ja Lakukarkit olivat mukava yllätys , kiitokset niistä!
Vastaus
Pahoittelut matkan aikana rikkoutuneesta paketista. Täytyy laittaa hieman noottia Matkahuollolle. Tästäkin opitaan taas ja pyritään seuraavalla kerralla parempaan lopputulokseen! -Kim
19.04.2021 - Jouni O. En muistaakseni ole tilannut teiltä mitään,mutta olitte päättänyt pakko myydä mulle jonkun ulos vetäjän,valitettavasti en tiedä mit tolla voi tehdä. Lähettäkää edes käyttö ohjeet mistä selviäisi käyttö kohteet. Lähteekö teiltä aina paketti kun selaa fasee ja teidän mainos osuu kohdalle?
Vastaus
Ohhoh, kaiken näköistä. Laitappa meille palautuksena tulemaan tilaamasi tuote, niin saat rahatkin takaisin. Olit kuitenkin ehtinyt tilauksen maksamaan. Palautusohjeet löytyvät tilauksen mukana tulleen kuitin kääntöpuolelta. Pahoittelut meidän puolesta tapahtuneesta. Ei meillä ole ollut tapana lähettää pakettia matkaan ihan vain meidän mainoksia selailemalla. Ollaan yleensä haluttu myös rahat asiakkaan tilaamasta tuotteesta, joten tuo ei meidän bisnesmalliin sopinut. Tietysti ilahduttavaa jos meiltä tilaaminen voi olla niinkin helppoa, ettei sitä edes tajua tehneensä. Vaikka tässä ei kyllä tainut moisesta olla kyse(?) -Kim
08.04.2021 - Pertti L. Asia vielä kesken mut ei hyvä tähän astinen kokemus.
Vastaus
Pahoittelut, että ostokokemuksesi oli negatiivinen :( Tämä asia on ilmeisesti pikkuhiljaa saatu hoidettua maaliin. Kiitos sinulle kärsivällisyydestä. Toivottavasti et antanut ihan täysin periksi meidän suhteen ja päästään hämmästyttämään sinut vielä tulevaisuudessa. -Kim
26.03.2021 - Seppo K. Thulen suojapeite on kyllä armottoman pieni Thule Motion Xl suksiboxille, vaikka sen piti käydä siihen.
Vastaus
Soiteltiin jos sinulle ja kyseessä oli eri mallin peite. Vaihdetaan se pikaisesti malliin joka sopii sinun boksiin! Rahdit ovat sinulle toki veloituksettomia :) -Arttu
25.03.2021 - Terho K. Tuote oli oikea mutta toimitus kesti turhan kauan. Lumet ehti mekein sulaa ennenkuin hihna tuli. Mutta onhan linko nyt valmis ensi talven taistoihin.
Vastaus
Pahoittelut että jäi huono maku suuhun. Tilaamanne tuotteen kohdalla ilmoitamme toimitusajaksi "Tehdastilaustuote 3-4 viikkoa" ja tässä luvatussa ajassa pysyimme kyllä. Se ei toki auta siihen että koneenne joutui seisomaan varaosaa odottelemassa juuri sesonkina. Pitänee miettiä varaosien omaa varastointia jatkossa parempien saatavuuksien vuoksi. -Arttu
16.03.2021 - Tapani A. Kyllä se jos etusivulla lukee että yli 50 euron ostokset ilmainen toimitus ja sitten kuitenkin lisätään 30 euroa rahtikulut on lähes huijausta.Se on ihan sama millä nimellä kuluja nimitetään pitää koske kaikkia toimituksia.
Vastaus
Etusivun mainoksessa lukee "ei rahti". Ilmainen toimitus siis koskee mainoksen mukaan kaikkia muita paitsi rahti toimituksia. Ei ole meidän periaatteisiin kuulunut moinen valehtelu, eikä tule jatkossakaan kuulumaan. Pahoittelemme kuitenkin sitä, että ostokokemuksenne oli ollut meillä epämielyttävä. Annathan meille vielä uuden mahdollisuuden :( -Kim
02.03.2021 - Teemu H. Tuotteita joutui odottamaan yllättävän kauan. Viesti tuli heti tilauksen jälkeen että että tilaus vastaan otettu ja toimitus parin päivän sisällä. Missään vaiheessa ei ilmoitettu että jokin tuotteista on loppu ja sitä odotetaan saapuvaksi varastoon ja sen takia mitään tilaamiani tuotteita ei lähetetä ennen sitä. Itse jouduin soittelemaan ja kyselemään että milloin tuotteet saapuvat vai onko tilaus hukkunut jonnekkin ja silloin sain vasta tiedon että maskit ovat loppuneet ja niitä odotetaan saapuvaksi varastolle lippuviikosta. Kaiken lisäksi mustat maskit joita tilasin niin on taiteltu väärinpäin. Eli rautalanka tulee nenään päin ja kaikki taitokset ovat ylöspäin ja maskien käyttö ohjeistuksessa on että taitokset pitävät olla nimen omaan alaspäin jottei taitokset kerää mitään bakteereja. Eli mielestäni toimituksesta ei hirveästi ole kehumista
Vastaus
Moikka! Meidän moka. Olisi pitänyt soittaa teille ja ilmoittaa asiasta. Noiden maskien maahantulo oli todella vaikeaa. Ei oikein tiedetty, että milloin ne saapuvat sillä niistä ilmoitettiin kokoajan päiväkohtaisesti. Mikäli tuote ei teitä miellytä, niin sen saa aina palauttaa. Ohjeet löytyvät kuitin toiselta puolelta. Elämä on välillä tälläistä. -Kim
26.02.2021 - Ari V. Tuote oli puutteellinen, jota ei mainittu nettikaupassa tuotteen esittelyssä.
Vastaus
Pahoittelut vielä kerran tästä. Olittekin ilmeisesti jo ollut meidän asiakaspalveluun yhteydessä. Hyvä, että saatiin homma lopulta hoidettua niin, että kumpikin osapuoli oli tyytyväinen. Nähdäänhän taas kaupoilla! -Kim
26.02.2021 - Hanne-maria M. Tilasin teiltä mustia kasvomaskeja, mutta nytten kun avasin paketin,niin huomasin kaikki maskit on viallisia. Niissä on laskokset tehty väärin, eli jos maskeja käytetään muuten oikein, niin laskokset kuuluisi mennä alaspäin. Näissä ne menee ylöspäin.
Vastaus
Harmi ettei tuote vastannut odotuksiasi. Meille voi aina palauttaa tuotteen, ohjeet siihen löytyvät kuitin kääntöpuolelta. -Arttu
25.02.2021 - Jukka S. Hinta/ laatu ei ollut sitä mitä ajattelin. 10€ tuote maksoi 50€
Vastaus
Pahoittelut ettei tilaamanne tuote vastannut odotuksia. Onneksi sen voi aina palauttaa, palautus on vieläpä sinulle veloitukseton. Meillä tuotteen hinta on aina selkeästi esillä ja toki nähtävissä ennen tilausta eli yllätyksenä tuskin hintaa voi pitää. Toivottavasti nähdään vielä kaupoilla ja palauttele toki tuote joka teitä ei miellyttänyt. -Arttu
18.02.2021 - Arja P. Tilasin Volvo v40 autooni etumaskin suojan. Suojan kiinnikkeet eivät kuitenkaan yltäneet paikoilleen, koska automme on vuosimallia 2017 ja etumaskin malli on juuri silloin vaihtunut. Soitimme teille ja saimme tietää, että meille sopivaa suojaa ei teiltä löydy. Ehdotimme, että olisimme palauttaneet kiinnikkeet teille ja te olisitte lähettäneet meille pidemmillä koukuilla varustetut kiinnikkeet. Se ei kuitenkaan asiakaspalvelijan mukaan sopinut, vaan olisimme joutuneet tilaamaan teiltä uudet kiinnikkeet hintaan 40 euroa . Ihmettelen miksi ei vaihto onnistunut, jos teillä kuitenkin on kiinnikkeitä irrallisena myynnissä. Olisihan meidän palauttamat kiinnikkeet voitu myös laittaa myyntiin irrallisena. Nyt ei jäänyt muuta mahdollisuutta kuin palauttaa tuote ja odotella teiltä maksun palautusta. Me jäimme ilman maskinsuojaa ja te ilman kauppoja . Terv. Arja Peurasaari Kemistä
Vastaus
Pahoittelut Arja huonosta ostokokemuksesta! Emme valitettavasti voi "räätälöidä" tuotteita vaan epäsopiva tuote tulee vaihtaa tai palauttaa ja erikseen toki voimme myydä muita tarvikkeita. Mikäli autoonne sopivaa maskisuojaa ei ole valmiina, valikoimistamme löytyy myös yleismallista leikattavaa versiota sekä eri pituisia maskikiinnikkeitä erikseen. Toivottavasti paketin mukana toimitettu suklaa kuitenkin maistui :) Tervetuloa jatkossakin kaupoille. -Arttu
18.02.2021 - Asko N. Tuote oli potin terminaalissa hukassa. Löytyi kylläkin lopulta. Trukkipiikit olivat melko paljon kolhuja saaneet, maalit oli hiertyneet pois. Pakattu ilmeisesti huonosti. Paikka maalia jäin kaipaamaan. Piikit oli kyllä tosi asialliset, ei rimpulat. Terv. Asko
Vastaus
Moi! Laitettiin sulle pieni pahoittelupaketti tulemaan. Paketti saattaa sisältää pieniä määriä lakua. Olemme pahoillamme moisesta, mutta onneksi noissa piikeissä tuo ulkonäkö ei ole ratkaisevassa osassa. Olethan myyntiimme yhteydessä, mikäli tämä menetelmä tilanteen kanssa ei teitä miellytä. -Kim
17.02.2021 - Tomas R. Palvelu hyvää, mutta tuotteiden laatu surkeaa. Jousiprikat ja aluslevyt sekä mutterit eivät olleet laadukkaita. Paljon joukossa sekundaa ja materiaalikin jotain pehmeetä metallia.
Vastaus
Moi! Jos tuote ei miellyttänyt tai vastanut odotuksia, sen voi aina vaihtaa tai palauttaa :) -Arttu
17.02.2021 - Topi K. Tilausprosessi muuten toimiva,mutta tuo Posti on aivan surkea Lähetys seilannut seurannan mukaan 5vrk 245 km:n matkaa Matkahuolto olis varmempi toimittaja
Vastaus
Pahoittelut meidän puolesta että tässä Posti kömpinyt lähetyksesi kohdalla, et olisi ansainnut tällaista. Meillä onneksi valittavissa sekä Postin että Matkahuollon toimitustavat, suurimmaksi osaksi molemmat toimivat erinomaisesti. Toivottavasti meidän ripeä toiminta kuitenkin miellytti ja tulet taas asioimaan uudestaan! -Arttu
16.02.2021 - Esa A. Viimasuoja ei sopinut autooni. En suosittele.
Vastaus
Moi! Mikäli sinulla epäsopiva tuote, ole yhteydessä myyntiin niin hoidetaan vaihto ja palautus. Ei jäädä surkuttelemaan kun voidaan hoita tällainenkin asia kuntoon :) -Arttu
16.02.2021 - Kalevi K. Tuote ei sopinut kovin hyvin paikalleen. Jäi yläreunasta irvistämään ja joutui tuunaamaan.
Vastaus
Jos tuote ei sovellu käyttöösi niin ole yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan pikaisesti vaihto tai palautus sille :) -Arttu
09.02.2021 - Simo V. Noutopalvelu ontuu remontin aikana..tiedotus huonoa
Vastaus
Höh :( Meillä tosiaan tuo noutoparkki ollut toiminnassa remontin ajan. Eli tulet autolla parkkipaikalle ja laitat kyltissä olevaan numeroon viesti, että olet saapunut. Sitten pitäisi muutamassa minuutissa ilmestyä komea sinipaitainen miesoletettu tilaamiesi tuotteiden kanssa autosi viereen. Näin tämä siis toimii täydellisessä maailmassa. Olemme pahoillamme jos olemme onnistuneet jotain töppäämään noutosi kanssa. Tai jos et ole ollu tyytyväinen saamaasi palveluun. Annathan meille uuden mahdollisuuden :) -Kim
09.02.2021 - kari r. Tavara vastasi tilausta. Toimitusaika muuttui luvatusta "heti, on varastossa" ensin tilausvahvistuksessa tehdastoimituksen 3 viikoksi ja todellinen toimitus tapahtui yli 6 viikon päästä.
Vastaus
Pahoittelut vielä tästä! Meidän moka. Pyritään jatkossa toimimaan paremmin tälläisissäkin tilanteissa joten toivomme, että annat meille uuden mahdollisuuden :( -Kim
08.02.2021 - Esa H. Avain eri numeroinen kuin tilauksessa eipä lukot auenneet.
Vastaus
Höh, meidän moka! Pahoittelut siitä. Olethan meidän myyntiin ([email protected]) yhteydessä, niin laitetaan sulle oikea avain matkaan pahoitteluiden kera. -Kim
05.02.2021 - Pekka K. Lähes puolivuotta myöhässä tielana tuli perille. Kun oli talvikausi, jouduin pitämään tietä auki toimituksen takia reilun viikon. Toimitus tuli lopulta viimeksi ilmoitettuun aikaan ja täsmälleen sovittuun paikkaan. Eipä ole hätäisen hommaa.
Vastaus
Alkuperäinen toimitus Suomeen tosiaan venyi ja kysyimme kaikilta halukkutta odottaa toimitusta. Toki tässäkin tapauksessa nostamme käden ylös anteeksipyynnön merkiksi ettemme pystyneet palvelemaan sinua sillä tavoin kuin itse haluamme ja asiakkaana sinun on lupa odottaa. Toivottavasti saamme vielä uuden mahdollisuuden näyttää palvelumme todellinen taso! -Arttu
05.02.2021 - Jari A. Toimitus myöhästyi 1,5 kk.
Vastaus
Pahoittelut tästä! Noiden trukkipiikkien kanssa oli tosiaan todellista painimista. Niiden saapuminen maahan oli yllättävän kivikkoista, eikä tämä koronakaan auttanut tilannetta yhtään. Nyt saatiin kuitenkin tämä saaga maaliin. Toivottavasti tavataan vielä kaupoilla! :) -Kim
05.02.2021 - Petri S. Ostin trukkipiikit traktoriin lokakuussa. Tuli tieto, ettei tuotetta varastossa. Sitten tuli tieto, että tavaraa tulossa lisää marraskuussa. Ei tullut. Seuraavaksi lupailtiin joulun-uudenvuoden tienoille, ei tullut. Sitten tammikuun alkuun, ei tullut. Lopulta sinnikkyys palkittiin vkolla 5!!! Tuote muuten ok, mutta vetovarsien tapit melko ohuet ja työntövarren kiinnitys pisteen reikä niin pieni, että ensitöikseni piti suurentaa.
Vastaus
Olemme todella pahoillamme tästä. Näiden trukkipiikkien kanssa painittiin todella pitkään. Niiden toimittaminen maahan olikin todella hankalaa, eikä korona auttanut tilannetta yhtään. Nyt kuitenkin vihdoin saatiin tämä ralli maaliin. Toivottavasti tämä ei vaikuttanut meidän yhteiseen tulevaisuuteen :( -Kim
04.02.2021 - Heino V. Tilasin 5 tuotetta, yksi tuote sisälsi 5 sulaketta. Teiltä lähetettiin vain yksi tuote, lähetyslistan mukaan lähetyksessä oli 5 tuotetta, olihan siinä 5 sulaketta. Asia on korjattiin ihan kiitettävästi kun soitin teille.
Vastaus
Vielä kerran pahoittelut tästä! Varastomiehellä mennyt tässä pää pyörälle. -Kim
03.02.2021 - Ari R. Miksi lähetätte pakettini Orivedelle kun kerran postiosoitteeni on kangasala Suinula. "Typerää" ajaa 40km turhaan.
Vastaus
Moikka! Suurimmat pahoittelut tästä. Meillä oli juuri tuona kyseisenä päivänä ollut "bugeja" tuon toimitustavan kanssa. Homma saatiin kuitenkin korjattua. -Kim
29.01.2021 - Mika V. Matkahuolto on hukannut paketin.
Vastaus
Paketti pitäisi olla saapunut teille tänään noin kello 11. Ilmoitathan jos näin ei ole, niin jatketaan selvittelyä. Tämä oli ehtinyt kyllä 6 päivää seikkailla maailmalla. Suuret pahoittelut siitä. Pyrimme aina nopeaan toimitukseen. Toivottavasti nähdään vielä kaupoilla! -Kim
26.01.2021 - Rami K. jos laitan positiviinen niin eikö se jo riitä? Miksi ihmeessä PAKOTTAA kirjoittamaan jotain tähän kenttään. PItääkö muuttaa negatiiviseksi.. ilmeisesti
Vastaus
Moikka! Ei olla valitettavasti saatu sun positiivista palautetta :( Valitse positiivinen / negatiivinen ihan oman mielen mukaan. Kaikki julkastaan. Ollaan koitettu meidän järjestelmien kanssa jutella tästä, ettei pakottaisi tai uhkailisi meidän asiakkaita. Täytyy taas pitää puhuttelu. Toivottavasti kuitenkin tulet vielä palaamaan meidän kauppaan :) -Kim
25.01.2021 - sami s. Surkeeta toimintaa,ensin toimitetaan väärä tuote ja luvataan toimittaa oikea tilalle,eikä mitään kuulu?????Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta tästä nettikaupasta.Ala-arvoista toimintaa.EN SUOSITTELE
Vastaus
Hei! Suuret pahoittelut ja käsi ylös virheen merkiksi. Palautuksenne on ollut nyt matkalla meille päin viimeiset 3 päivää. Homma rokkaa taas kun tuote saapuu meille, niin pääsemme lähettämään oikean tuotteen teille. Meidän tarkoitus ei ole missään nimessä jättää asiakkaita oman onnensa nojaan, vaan pyritään myös näissä poikkeuksellisissa virheissä hoitamaan tilanne maaliin asti. Meidän mokahan tämä on ehdottomasti ollut, sillä olemme onnistuneet lähettämään sinulle väärän tuotteen. Olemme todella pahoillamme ja toivomme, että tapaamme teidät vielä kaupoilla :) -Kim
21.01.2021 - Sami Oikarinen P. Moikka! Jos olisin voinut valita neutraali olisin painanut sitä. Tämä oli minulle ensimmäinen kerta kun teidän kanssa asioin. Hyviä asioita tässä oli hyvä asikaspalvelu ja halu auttaa asiakasta. Siitä iso plussa. Kehitettäviä asioita oli seuraavanlaisia. Ensinnäkin tilaamissani tuotteilla oli kiire. Teidän nettisivuilla toimitusajaksi luvattiin 1-3 pv. Onneksi sitä epäilin ja soitin jolloin sen todettiinkin olevan 1-2 vko. Kun tilasin tuotteet niin sovittiin, että haen ne suoraan Koivunen Oy:ltä Malmilta. Kuin mitään ei kuulunut soitin Koivuselle josta kerrottiin että toinen tuotteesta on jo teillä siellä Salossa ja toinen lähtee sinne kohta. Tätä paikataksenne lupsitte lähettää tuottee Mäntsälään ruosteusuojaamoon jossa autoni oli työn alla viimeistä päivää. Tuotteiden luvattiin olevan ovelle toimitettuna viimeistään seuraavana aamupäivänä. Käytännössä ruostesuojausfirman edusta haki ne lopulta suoraan matkahuollosta itse kun ne eivät olleet saapuneet vielä klo 13 mennessäkään. Eli teidän erinomaisen asiakaspalvelukokemuksen tuhosi pääsääntöisesti teidän toimittajat ja yhteistyökumppanit. Ikävintä tässä on se, että myöhästymisestä aiheutui ylimääräisiä kuluja myös minulle.
Vastaus
Vaikka syyllinen löytyisi meidän talon ulkopuolelta, me toki vastataan loppujen lopuksia aina siitä minkälaisen kokonaisuuden asiakas meiltä saa. Tässäkin tapauksessa käsi ylös virheen merkiksi täältä, anteeksi siitä! Jokainen tilauksemme käsitellään sillä tapaa että asialla on kiire, yleensä tuotteen tilannut asiakas haluaa sen mahdollisimman nopeasti ja tämä on toki meidän ehdoton tavoite jokaisen kohdalla. Vastoinkäymisistä huolimatta olet tervetullut asioimaan meille uudestaan, anna meille toinen mahdollisuus :) -Arttu
20.01.2021 - Asko K. Posti ei ole kuljettanut vieläkään perille. Kaksi puhelinsoittoa tullut keskellä työpäivää, mutta eivät vastaa kun soitan takaisin, ei tekstaria yms. Mahdotonta sopia mitään!
Vastaus
Homma olikin ilmesesti tänään selvinnyt postin kanssa. Pahoittelemme kuitenkin, että postin kanssa asiointi oli noin vaikeaa. Toivottavasti tämä ei vaikuta meidän väliseen tulevaisuuteemme :) -Kim
18.01.2021 - Asko N. Tilasin lämmitettävän eläinten juoma-astian. Myynti-imoituksessa ei mielestäni riittävän selvästi ilmaistu, että virtajohto pitää itse rakentaa. Oletin, että lähetyksestä puuttuu vain "tavallinen jatkojohto" Kannattaisi varmaan jatkossa laittaa valmis johto mukaan.
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksianne. Tuotekortilla on mainittu pakkauksen toimitussisältö kuten tuotteen valmistaja sen on ajatellut. Lisävarusteet myydään aina erikseen. Laitetaan valmistajalle palaute tästä josko muuttaisivat itse pakkauksen sisältöä kaikille asiakkaille sopivammaksi. -Arttu
15.01.2021 - Aarno T. Itse kauppa ihan ok. mutta sähköpostiin tullut markkinointi ei asiallista.Väite, että ostokset kesken on harhaan johtava, summakin naurettava noin 32000,00 euroa, ei innosta uusiin ostoihin....
Vastaus
Pahoittelut tästä. Meiltä tosiaan lähtee kyseinen sähköposti asiakkaille, joilla on jäänyt tuotteita ostoskoriin. Viestin tarkoitus on varmistaa, ettei ostokset ole jääneet kesken jonkun teknisen vian takia. Tässä tapauksessa kuitenkin tuo summa on varmaan heittänyt häränpyllyä. Pahoittelemme tästä ja toivomme tapaavamme vielä kaupoilla! -Kim
06.01.2021 - Hannu K. Tilaamani Kugan maskisuoja sopi huonosti autooni - Kuga vm 2014. Ei peittänyt tarpeeksi. Hinta 50e oli liian paljon ko. tuotteesta.
Vastaus
Terve! Ole yhteydessä myyntiimme niin tarkistetaan onko teillä oikean auton maski ja vaihdetaan tarvittaessa oikeanlaiseen. -Arttu
04.01.2021 - Ismo S. Olisi voinut ilmoittaa jotenkin selvemmin, että auton kumimatoissa on päänsärkyä aiheuttavan voimakas vaniljan keinotekoinen aromi...yääks Kauppa toimii ihan hyvin silti.
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksia. Vastaavaa palautetta emme ole saaneet muilta asiakkailta kyseisistä tuotteista. Mikäli haju ei poistu ja tuote on teille käyttökelvoton, voitte olla yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan asia kuntoon. Tervetuloa taas sujuville kaupoille! -Arttu
25.12.2020 - Jorma H. Onko järkevää kysellä, kun ei ole tilattu tavara tullut. Kiinastakin tulee paremmin
Vastaus
Olemme pahoillamme. Tilaus oli jäänyt pyörimään Matkahuollon käsiin. Asia on nyt selvitetty ja paketin pitäisi olla teillä. -Kim
24.12.2020 - Tapio N. Tilaus meni järjestelmässä hukkaan ja siten toimitus viivästyi.
Vastaus
Ollaan todella pahoillamme tästä. Tälläisiä virheitä ei pitäisi sattua, mutta niitä silti joskus tulee, kun meillä on vain ihmisiä töissä. Pahoittelut. -Kim
23.12.2020 - James H. hidas toimitus, laskutetaan tavaraa mitä ei ole edes toimitettu. Laskussa eräpäivä mennyt ennenkuin tavara saatu varastosta lähtemään. En suosittele kenellekkään tätä paikkaa
Vastaus
Tässä mokasimme pahemman kerran, anteeksi! Kasvomaskien menekki yllätti meidät täysin ja lisäerän saapuminen viivästyi pari viikkoa. Toivottavasti saadaan vielä uusi mahdollisuus kanssasi ja voimme näyttää sen mihin oikeasti pystymme. Mukavaa Joulua! -Arttu
22.12.2020 - Pekka K. Black Friday kasvomaskit myöhästyivät muutaman viikon, ne olivat hyvälaatuisia. Kesällä tilattu traktorin takalana piti tulla lokakuussa, mutta sitä odotellaan saapuvaksi ensi vuoden alussa. Kiinalaisten tuotteiden toimitukset näyttävät kangertavan joskus teilläkin, mutta muuten kokemukset ovat positiivisia. Pekka K.
Vastaus
Valitettavasti joskus nämä toimitusketjut eivät toimi tai viivästyvät. Moka on täysin meidän ja pitää parannella systeemejä täällä jotta jatkossa kaupat sujuvat niin kuin pitääkin. Mukavaa Joulua Pekka teille sinne ja tervetuloa taas kaupoille! -Arttu
22.12.2020 - Hanna T. Teiltä loppui tarjoustuote kesken, toimistus kesti viikkoja ja sen perään piti kysellä. Olisin toivonut edes tietoa siitä, että toimitus viivästyy.
Vastaus
Tässä mokasimme pahemman kerran, anteeksi! Kasvomaskien menekki yllätti meidät täysin ja lisäerän saapuminen viivästyi pari viikkoa. Toivottavasti saadaan vielä uusi mahdollisuus kanssasi ja voimme näyttää sen mihin oikeasti pystymme. Mukavaa Joulua! -Arttu
22.12.2020 - Iida-Maria K. Ymmärrän että black ftidayna tavaraa menee paljon mutta silti minusta tavaran toimitus täytyisi tapahtua nopeammin mitä se nyt tapahtui. Olen tästä jo laittanut teille aikasemmin jo palautetta. Kuittasitte tämän vain sillä että oli kiirettä. Olisi hyvä olla asiakkaisiin yhteydessä. Mutta en tilaa teiltä muuta.
Vastaus
Tässä mokasimme pahemman kerran, anteeksi! Kasvomaskien menekki yllätti meidät täysin ja lisäerän saapuminen viivästyi pari viikkoa. Toivottavasti saadaan vielä uusi mahdollisuus kanssasi ja voimme näyttää sen mihin oikeasti pystymme. Mukavaa Joulua! -Arttu
14.12.2020 - Kenneth H. Toimitus ei tullut perille. Kohta 3 viikoa....
Vastaus
Moikka! Selvittelemme parhaillaan Postin kanssa, että mihin pakettisi on kadonnut. Pahoittelut tälläisestä sopasta. -Kim
13.12.2020 - Kari P. Lähetys 1 - 3 päivässä.?? Tilasin 30.11. Kyselin 7.12, että missä tilaukseni viipyy. Tilaus lähti teiltä vasta 8.12 ja sain sen 10.12. eli lähetys kesti yli tuplasti luvatusta ???
Vastaus
Olemme pahoillamme tästä. Black Friday ja Cyber monday ruuhkauttivat varastoa isolla kädellä, mutta ei silti piilouduta sen taakse. Olemme pahoillamme tilauksen viivästymisestä, mutta toivomme, että annat meille toisen mahdollisuuden :) -Kim
12.12.2020 - Arttu A. Toimitus kesti pitkään............
Vastaus
Olemme tästä pahoillamme. Black Friday ruuhkautti varastoamme. -Kim
10.12.2020 - Hannu K. Nopea toimitus loppujen lopuksi kun tuotetta olikin maahantuojalla varastossa. Ensin tuli tieto että toimitusaika on 4-8 viikkoa. Samaan aikaan sain kuitenkin laskun ( maksuehtona 14 vrk saatuasi tuotteen) vaikka tuote oli edelleen maahantuojalla. Asia vaati yhteydenoton myyjään, jotta saisi laskua muutettua. Ei ollut ensimmäinen kerta...
Vastaus
Olemme pahoillamme tästä sotkusta. Yleinen käytäntömme on ollut, että lasku laitetaan vasta sitten kun tuote lähtee meiltä. Pyrimme jatkossa olemaan tässäkin asiassa parempia. Pahoittelut siis tästä :( -Kim
08.12.2020 - Kari H. Siis Helicoilit on Helicoileja, miten noita arvostelisi. Mutta kommentoisin pakettia: 3x5 M4-D...2D helicoilia. Pakattuna kokojen mukaan muovipusseihin. Pakattuna A4 pahvilaatikkoon. Josta sisältä tyhjää tilaa about 99,8%. Olis tullu - a) ekologisemmin ja b) muutenkin fiksummin - ihan vaan kirjeessä. Tästäpä syystä en aio tilata jatkossa mitään. Kiitos.
Vastaus
Olemme pahoillamme tapahtuneesta ja otamme tästä opiksemme. -Kim
08.12.2020 - Petri K. Kaikki muu hyvin positiivista paitsi itse tuote. Mustat kertakäyttömaskit haisevat ja ovat epämiellyttäviä käyttää.
07.12.2020 - Hannnu R. Hidas toimitus
Vastaus
Pakettinne lähti meiltä tilausta seuraavana päivänä. Olemme pahoillamme, jos valitsemallanne kuljetuspalvelulla on kestänyt tilauksen kanssa. Annetaan kuitenkin vähän anteeksi viivästystä Black Fridayn nojalla. Toivomme kuitenkin, että ostokokemuksesi oli muutoin onnistunut. -Kim
07.12.2020 - olavi m. Tuote on hyvä.mutta,toimitus ei.tilasin tuotteet lähikaupan pakettiautomaattiin eli postin kautta.löytyivät muutaman päivän päästä toiseltapuolelta kaupunkia matkahuollon pisteeltä jossa ihmisiä pompoteltiin jonosta toiseen kulkutaudeista piittaamatta.on tää ihme hommaa!
Vastaus
Olette tilanneet tuotteet Matkahuollon kautta jota kautta myös toimitus on tapahtunut. Matkahuolto on ilmeisesti siirtänyt paketin täysinäisen automaatin takia toiseen pisteeseen. Pahoittelut tästä, olemme kuljetusyhtiöön heti yhteydessä! -Arttu
04.12.2020 - Kari L. Traktorin Penkki jokatuli ei ollut ihan sellainan oli väärän kokoinen jalusta mutta tein siihen sitten vlilevyn että sai sen asennettua olisi mukavaa jos sais alennusta jos vaikka sai turvavyön kun sitä ei ole mukana
01.12.2020 - Max M. Tuote merkittävästi huonompi, mitä ostaessa sai ymmärtää
Vastaus
Pitää tarkastaa tuote ja siitä kerrottavat tuotetiedot. On sekä meidän että asiakkaan etu että mahdollisimman hyvin on tiedossa minkälaisen tuotteen asiakas on tilaamassa. Onneksi etämyynnissä on aina vaihto- ja palautusoikeus mikäli tuote ei vastaa odotuksia. -Arttu
25.11.2020 - Kimmo P. muuten meni ihan hyvin, paitsi tuote oli väärä.
Vastaus
Hei anteeksi, me mokattiin tässä! Tuote vaihdettiin pikaisesti oikeaan ja oppi imettiin itseemme. Toivottavasti nähdään vielä kaupoilla! -Arttu
22.11.2020 - Antero S. Toimitus kesti liian kauan. Tilaus torstaina- toimitus tiistaina.!!!
Vastaus
Tilaus lähtenyt meiltä alle vuorokaudessa tilauksesta. Kuljetusfirmalla mennyt 3 arkipäivää tilauksen toimittamiseen. Pahoittelut ettei toimitusaika ole vastannu odotuksianne, pyritään parantamaan! -Arttu
20.11.2020 - Pekka H. Moi Valitettavasti tähän mennessä ostokokemus hieman haalea. Vahvistus tilauksesta tuli nopeasti ja seurataviestin mukaan tuotteet lähtivät liikkeelle. 13.11 tuotteet saapuivat Turkuun ja 16.11 lähtivät Kouvolaan. Tämän jälkeen tietoa ei ole tullut (matkahuollon pakettiseuranta). Juuri äsken kävin kysymässä Kouvolan matkahuollosta tilannetta. Toinen paketeista on tullut mutta toisesta ei ole mitään tieto. Seuranta viestien perusteella molemmat paketit ovat liikkeellä (lähteneet Turusta). Lisäksi tuntuu kummalle että matkahuolto ei voinut luovuttaa toista pakettia kun koko toimitus on saapumatta. Valitettavasti tilaus-toimitus kokemus ei ole ollut odotusten mukainen.
Vastaus
Tilaus lähtenyt meiltä rivakasti mutta valitettavasti toimitus on kestänyt kohtuuttoman kauan, pyydämme puolestamme tätä anteeksi! Olemme yhteydessä kuljetusfirmaan ja pyritään selvittämään tilauksenne tilanne pikimiten. -Arttu
17.11.2020 - Ari K. Vanhan kertausta. En halua nähdä sanaakaan Klarnasta, jos maksan luottokortilla. Onneksi on Amazon.de
Vastaus
Meillä on vaihtoehtoisena maksutapana Checkout Finland niille jotka eivät halua käyttää Klarnan maksutapoja. Itsekin odotamme Amazonia suomeen niin saadaan yksi myyntikanava lisää :) -Arttu
10.11.2020 - Seppo P. Toimitus viipyi kauan.
Vastaus
Tilaamanne erikoistuotteen toimitusajaksi ilmoitamme 4-8 viikkoa ja nyt se tuli alle neljässä viikossa eli nopeammin kuin lupasimme. Toivottavasti itse tuote miellyttää teitä vielä vuosia :) -Arttu
Vanhemmat