Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Haluamme jatkuvasti kehittää palveluamme ja siksi luemme huolella jokaisen saamamme palautteen. Kokemusten kerääminen aloitettiin 18.2.2014. Yhteensä 7179 kpl. Positiivisia palautteista on 97 %.

Lähetämme ostaneille asiakkaille sähköpostilla kyselyn ostokokemuksen onnistumisesta. Vain ostaneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas. Harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole kirjoituksen yhteydessä valittu peukun suuntaa tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Kirjoittajien nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi

21.09.2020 - Heikki L. Ensimmäinen tilaus epäonnistui täysin mutta toinen oli todella nopea onne ksi ei ollut kiire ei huolta T HL
Vastaus
Anteeksi ensimmäisen tilauksen kanssa, lähetysaika venynyt huolimattomuudestamme johtuen päivästä viikkoon. Koska emme saaneet selville syyllistä tähän, niin koko myyntitiimi on varmuuden vuoksi kieritetty tervassa ja höyhenissä. -Arttu
17.09.2020 - Rauno P. Heikosti asennusapua!
Vastaus
Anteeksi puutteellinen osaamisemme tilaamasi tuotteen asennukseen liittyen. Toivomme että sait kuitenkin homman pelaamaan ja panostamme jatkossa vielä enemmän käytännön taitoon näiden kanssa. Tervetuloa asioimaan uudestaan! -Arttu
14.09.2020 - Mika L. Pohja panssari ei käynyt ja odttelen vastausta mitä teen. Nopeat toimitukset
Vastaus
Harmi ettei tuote soveltunut autoonne. Asiakaspalvelumme vastaa teille pikimiten ja hoidetaan vaihto teille sopivaan panssariin ja toki tarkistetaan vielä että meillä oikeat yhteensopivuustaulukot! -Arttu
10.09.2020 - Petteri P. Tilasin ja maksoin tuotteen. Vasta sitten selvisi, että toimitusaika on 4-8 viikkoa. Olisin itsekin voinut ulkomailta tilata tuotteen, kun sitä ei Valmiina täällä ollutkaan. Huijauksen makua. Tuote oli oikein ja tuli lopulta perille.
Vastaus
Pyydämme teiltä anteeksi koska tiedotus tilauksen tai toimitusaikojen suhteen on ollut tässä epäselvää. Tilaamanne tuotteen kohdalla lukee verkkokaupassa arvioiduksi toimitusajaksi 4-8vko. Ei ole tarkoitus huijata ketään vaan toimia rehdisti ja suoraselkäisesti, toivottavasti tavataan vielä kaupoilla! -Arttu
04.09.2020 - Tom L. Hei, Tilasin 5 kpl roskakärryjä, ja kaikkissa oli paljon pientä hiekanjyviä pakettien sisällä, ja myös metalliosien putkistoissa. En tiedä mistä tullut, mutta sotkua tuli kun rakensin ne. Kärryt aika perus, asennusohjeet puutteelliset. Ei mitään merkintöä 2 hieman pidemmästä ruuvista ja mihin ne tulevat.
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksiasi. Toivotaan että kuitenkin ovat hyvät siihen mihin kyseiset roskapussitelineet ovat tarkoitettuja. Välitämme myös tiedon puutteellisista kasausohjeista tuotteen maahantuojalle. -Arttu
28.08.2020 - Martti R. Ei käynytkään läskipyörän kuljettamiseen. Voinko palauttaa vaikka on kertaalleen kasattu?
Vastaus
Kaikilla tuotteillamme on normaali kuluttajasuojan mukainen 14vrk vaihto- ja palautusoikeus, joka koskee toki myyntikelpoisia tuotteita. Epäselvissä tapauksissa myyntimme auttaa sinua mielellään! -Arttu
24.08.2020 - Juha R. Merkkikohtaista penkinpäällyssarjaa haettiin, mutta olikin jokin yleissarja. Lopputulos ei mieltä kohottanut. Takapenkille ei viitsinyt edes asentaa, koska eivät soveltuneet niihin (Taitto kahdessa osassa, tätä ei oltu huomioitu päällisissä)
Vastaus
Harmi ettei tuote vastannut odotuksia. Meillä on kaikille tuotteille normaali 14vrk vaihto- ja apalutusoikeus, ole siis yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan homma kuntoon! -Arttu
24.08.2020 - Janne M. Tuote oli OK. mutta se matkahuollon palvelu on etanapostiakin pahempaa. Matkahuollolta kesti viikon saada tilaus perille 200 km päähän. Olivat kuulemma hukanneet lähetyksen kahdeksi päiväksi Turkuun kerrottiin Virtaselta kun kyselin toimituksen perään.
Vastaus
Pahoittelut Matkahuollon puolesta että kohdallanne toimitus on kestänyt kohtuuttoman kauan. Yleisesti heidän rahtipalvelut ovat ripeitä ja tavarat pysyvät hienosti ehjänä. Mukavia hetkiä tilaamanne tuotteen parissa! -Arttu
20.08.2020 - Atte S. Muuten meni ihan kivasti kun ostin teiltä ac tunkin ja onneksi tunkki toimi mutta pahvilaatikko jossa tunkki tuli oli paskana. Matkahuolto toi tunkin ja otin kuvat laatikosta. Laatikossa oli vielä nuolet miten päin laatikko pitäisi olla niin ei ollu.
Vastaus
Onneksi tuote saapui ehjänä joka pääasia! Kuljetusvaurion sattuessa kuljetusyhtiö korvaa asiakkaalle mahdollisesti tapahtuneet vauriot. -Arttu
17.08.2020 - Ari P. Tein tilauksen Muuli 750 LP tarileriin Aspöck vas/ oik Multipoint 2 bajonettiliittimellä takavaloista 20 €/kpl. Tilauksen valmistelu katkesi ennen sen hyväksymistä. Tein uudellee samoilla tuotteilla tilauksen mutta hinnat olivat "pomsahtaneet" puolet 40,50€/kpl kalliimaksi. Jatkoin kuitenkin tilausta, koska tarvitsin toimivat trailerin valot kalastuslomareissulle. Huomasin, että vasemmanpuoleisen takavalon rekisterinvalo ei ole suunnattu alaspäin rekisterikilvelle. Voisitte lähettää hyvityksenä vasemman puoleisen valon, jossa rekisterikilven valo on suunnattu alaspäin, kiitos! Saas nähdä oliko viimeinen tilaus teiltä? T: Kunnossapitotoimiston päällikkö.
Vastaus
Olitte katselleet kahta eri tuotetta kuten puhelimitse olimme jutuissa. Hinnat näissä vielä tänäkin päivänä samat :) Mutta nyt ilmeisesti kärryn valot kunnossa ja kaikki tyytyväisiä! -Arttu
14.08.2020 - Juha-Pekka P. Nykypäivänä verkkokaupan toimitusta voi pitää hitaana,jos paketti lähetetään vasta kolmantena päivänä tilauksesta.
Vastaus
Tilaamaanne tuotetta ei ollut meillä varastossa ja tuotesivulla on maininta toimitusarviona 1-3 arkipäivää. Tuote lähti teille 2 päivän kuluttua eli heti, kun se oli saapunut varastoomme. Omasta mielestä onnistuimme toivotulla nopeudella emmekä parempaan pysty ennen kuin dronet alkavat kuljettamaan kansainvälisiä toimituksia reaaliajassa tai joku keksii teleportin :) -Mikko
14.08.2020 - Jari K. Muuten ihan ok ostotapahtuma, mutta tuote hajosi käsiin ensimmäisellä kokeilukerralla. Nyt jo korjattuna kunnossa... vähän oli hepposet kiinnitykset kammen alapäässä...
Vastaus
Takuuasioissa kannattaa ottaa aina yhteys myyntiimme joka opastaa mahdollisessa huollossa tai tuotevaihdossa niin saadaan hommat kuntoon! -Arttu
14.08.2020 - Riina N. Tilaamani lisävalo x-vision genesis 800, toinen puoli eli ”double up” toiminto ei toimi.
Vastaus
Harmi että kohdallesi on osunut ns. "maanantaikappale". Ole yhteydessä myyntiimme niin hoidetaan tälle huolto tai vaihto uuteen ! -Arttu
10.08.2020 - Jaakko K. Hieman tästä toimitukseen liittyen. Seurannan mukaan pakettien piti tulla Vantaalle mikkolaan. Matkahuollolta tuli tekstiviesti, että paketit ovat noudettavissa Helsingin kampin pisteestä. Soitin matkahuollon aspaan, että paketit piti tulla vantaalle eikä helsinkiin. Sieltä kerrotttiin että paketit lähetetty bussi kuljetuksella niin ne ovat toimitettu toimitusosoitetta lähimpään bussi terminaaliin eivätkä ole heidän toimestaan tulossa vantaalle vaan minun pitää ne noutaa helsingistä. Sain nyt kyydin järjestymään ja noudettua paketit, mutta jatkossa voisitte infoa asiakasta, että matkahuollon kautta toimitus ei välttämättä tule perille vaan se pitää mahdollisesti noutaa toisesta kaupungista omakustantaisesti.
Vastaus
Pahoittelut että kuljetuksissa on ollut epäselvyyksiä, pyritään kehittämään tätä niin ettei jatkossa tällaisia tapauksia tulisi. Ostoskorissamme on valittavissa paketin määräasema, mutta joskus kuljetuksen koko ylittää eseimerkiksi lähikaupan enimmäiskoon jolloin Matkahuolto ohjaa paketit omille asemilleen. Tästä tulisi toki joka tapauksessa olla asiakkaaseen yhteydessä. Hoidetaan ensi kerralla paremmin! -Arttu
31.07.2020 - isto k. Tavara ei ollut varastossa ja asiasta ei informoitu mitenkään,toimitus kesti lähes 2 viikkoa
Vastaus
Käytäntöihimme kuuluu lähettää kaikille asiakkaille heti tilausvahvistuksen yhteydessä arvioitu toimitusaika. Pahoittelut jos ette ole saaneet asiaankuuluvia yhteydenottoja tai ne ovat menneet esimerkiksi roskapostiin. Hoidetaann meidän päässä ensi kerralla paremmin tämä yhteydenpito! -Arttu
22.07.2020 - Keijo H. Järkyttävän hidas toimitus teillä. t.keijo
Vastaus
Pahoittelut jos toimitus on ollut hitaampaa mitä olemme verkkosivuilla ja toimitusvahvistuksessa teille kertoneet. Toivottavasti saatte jatkossa tilauksenne meiltä normaaliin nopeaan aikatauluun! -Arttu
21.07.2020 - Riku L. Myyntiilmoituksessa toimitusaika 1-4 vk. toimitusaikaa kyseltäessä reilu kk. Tilausvahvistuksessa 6 vk. Jonka jälkeen jatkettiin 2vk siihen vielä 1vk lisää ja lopulta sekin siirtyi seuraavalle vk:lle. Korvauksena pelkät pahoittelut. Toimitusaika alunperin vaikutti ostopäätökseen juuri täältä.
Vastaus
Pahoittelut että teille informoitu aikataulu ei ole pitänyt. Saldoheitto omassa tai tukkurin varastossa on ilmeisesti venyttänyt tämän tilauksen toimitusaikaa, otamme toki itse kaiken vastuun näissä. Toivottavasti ensi kerralla saat sen perinteisen Virtasenkaupan hyvän ostokokemuksen! -Arttu
10.07.2020 - Jani N. Muuten hyvä, mutta muistaakseni tilasin tuotteen torstaina ja vasta seuraavan viikon keskiviikkona sain viestin, että tuote matkalla, eli melkein meni viikko ennen kuin tuote lähti liikkeelle? Lisäksi yritin soittaa yrityksen numeroon muutaman kerran mutta kukaan ei vastannut.
Vastaus
Lähetämme kaikille asiakkaille tilausvahvistuksen jossa on arvioitu toimitusaika. Pahoittelut jos annettu informaatio on poikennut toteutuneesta. Mikäli asiakaspalvelussa on kaikki varattuina, pyrimme aina soittamaan aina takaisin asiakkalle päin. -Arttu
10.07.2020 - Petteri M. Terve Jos tuotteesta on tuotekuva,mikä juurikin työkaluissa on tärkeä,pitäkää huolta,että kuva ja tuotenumerot vastaa toisiaan. Tilasin pihdit,mitä olisin tosiaan tarvinnut,niin ne piti palauttaa koska väärät pihdit tuli. Eli kuva oli oikea,mutta todellisuudessa myytiin erilaisia pihtejä. Eli tarkkuutta tuokuviin ja kuvauksiin.
Vastaus
Pahoittelut virheestämme ja siitä teille aiheutunutta vaivaa. Valikoimassamme on yli 60,000 tuotetta ja niitä lisäätään sekä muokataan lähes päivittäin, yoki yhtään virhettä näissä emme itsellemme salli. Ollaan jatkossa vielä tarkempia näiden kanssa! -Arttu
09.07.2020 - Pentti K. Toimitus oli nopea, se oli positiivista, mutta koneen kokoaminen oli hankalaa huonojen ohjeiden takia. Esim. käyttöohje viittaa kuviin, joista ei kuitenkaan sekviä toiminta. Pienet pyöröt ja vaike liikuteltava. Olen nyt vasta päässyt kokeilemaan konetta. Kone on kyllä nopea, mutta se on epäergonominen. Nettimyynnissä on juuri tämän koneen sivulla video, jossa on sama kone, mutta käyttövipu on erilainen ja paljon kätevämpi. Saamassani koneessa om käyttövipu vaakasuorassa asennossa, ja sitä pitää pitää voimakkaasti nostaa ylöspäin ja pitää ylhäällä, jolloin se täräyttää kättä joka kerta. Ote on todella hankala käytön kannalta.
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote ole vastannut odotuksianne. Olemme informoineet puutteellisista kasausohjeista laitteen maahantuojaa. Ergonomiaan eri ihmisillä vaikuttaa toki moni asia, pyritään tuotetiedoissa kuvin ja videoin mahdollisimman hyvin kertomaan tuotteen ominaisuuksista ja käytöstä. Parannetaan näitäkin jatkossa! -Arttu
03.07.2020 - Marge S. Hei, Ostimme tuotteen Jooga-Sup-laudan mutta siinä ei pysy valitettavasti ilma sisällä niin olisimme sen palauttanut. Pieni ongelma on tässä se että alkuperäinen laatikko on hoidettu roskiin samoin mukana oleva viallinen reppu. Miten toimitaan? Tuote oli käytössä kerran. Emme uskalla mennä enkä vesille kun huomattiin ettei tuote ole kunnossa ja sup - laudassa ei pysy ilmaa kunnolla sisällä. Siitä syystä emme ole tehnyt vielä maksu osuutta
Vastaus
Pyydän anteeksi, että juuri Teille on sattunut se "maanantai-kappale" Mutta miksi negatiivinen palaute? Rikkinäinen tuote on oikeus palauttaa, vaikka ei alkuperäistä laatikkoa enää ole tallella. Ainoastaan myyntikuntoisissa olisi hyvä olla alkuperäinen pakkaus tallella. Viallisesta repusta olette jo saaneet hyvityksen. Eli vastaus kysymykseen -miten toimitaan-, löytyy linkistä. :) https://www.virtasenkauppa.fi/ohje-helppoon-palauttamiseen -Jussi
29.06.2020 - marko t. Tilasin nissan quashqain pohjapanssarin ja sain x trailin pohjapanssarin. Eli väärä tuote tuli.
Vastaus
Pahoittelut virheestämme! Ole yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan tästä vaihto teille niin saadaan homma kuntoon ja Nissan minttiin :) -Arttu
27.06.2020 - Siv K. Kestää kauan saada tavaran, en ole vieläkään saanut ja synttärit meni jo. Tilauksen lähetettyä huomasin että sama tavara löytyi muualta 30,- halvempi. En suosittele .
Vastaus
Pakettinne on ollut noudettavissa useita päiviä ja siitä on ilmoitettu teille sähköpostitse ja tekstiviestitse. -Mikko
25.06.2020 - Harri R. Ostin virtasen nettikaupasta a-tikkaat. Luvattiin, että tulee 4-7 päivässä, tuli 4 VIIKON päästä, kun kyselin että missäs viipyy. Ja tuli rikkinäisenä, toinen jalka oli vääntynyt niin, ettei täytä enää turvastandardeja. Yritin 2 päivänä soitella asiasta. Ei vastattu. Sentään 400e tikkaat. No ei tarvii ikinä enää ostaa #virtasenkauppa yhtään mitään.
Vastaus
Soitettu asiakkaalle.
25.06.2020 - Veli-Mikko P. Toimitus kesti turhan pitkään (2vko) lähetys lähti heti kun kyselin toimitusaikaa joten liekkö unohtunut lähettämö pöydälle toimitus. Muuten toiminta ok.
Vastaus
Pyrimme informoimaan kaikkien tilausten toimitusajan asiakkaille jo tilausvahvistuksessa. Mikäli arvioitu aika on ylittynyt, pahoittelemme suuresti toimintaamme. Toivottavasti tuote miellyttää ja tervetuloa asioimaan myös jatkossa! -Arttu
24.06.2020 - Juha-Pekka K. Toimitus oli suht nopea. Sitä hidasti se, että yhtä timaamistani tuotteista ei ollut suoraan varastossa. Kun huomasin tämän tilausvahvistuksesta, lähetin spostia asiakaspalveluun tuotteen vaihtamiseksi heti varastossa olevaan, mutta vastausta ei koskaan tullut. Itse tuotteissa yhtä lukuunottamatta oli vikaa ja jouduin palauttamaan vialliset tai huonosti toimivat tuotteet. Tähän liittyen koitin soittaa asiakaspalvelun numeroon useita kertoja saamatta koskaan ketään "langan päähän". No palautin tuotteet kirjallisten ohjeiden mukaisesti ja satuin löytämään myös Klarnan sivuilta ohjeen miten laskun saa korjattua helposti. Olen kerran aikaisemminkin ostanut jotain teiltä ja silloin homma meni erittäin hyvin. Nyt oli haasteita asiakaspalvelun kanssa, mutta noin yleisesti olen kuitenkin suht tyytyväinen kokonaisuuteen.
Vastaus
Pahoittelut huonosta asiakaspalvelusta joka ei ole ollut tavoitettavissa. Tilausmäärän kasvun myötä emme ole pystyneet palvelemaan haluammallamme tavalla mutta tähän tulee pian muutos kun palkkaamme lisää henkilöitä asiakaspalveluun. Jatkossa siis taas tuttuun Virtasenkaupan tinkimättömään tyyliin! -Arttu
23.06.2020 - Timo S. No Perskules, ostin 10,8 litraisen uä-pesurin todellisuudessa on himpun reilu 5 litraa... Liekö tullut oikea malli? Mutta lähettämän terveiset ilahdutti 😊
Vastaus
Ehkei ole puolta kutistunut matkalla? :) Ole yhteydessä myyntiimme niin tarkistetaan tilauksen tilanne ja vaihdetaan mahdollisesti väärin lähetetty tuote toki oikeaan! -Arttu
19.06.2020 - Juha P. Tilasin n.1100€:lla kampetta ja pyysin tarjouksen puhelimessa tavaroista. Puhelimessa hinta n.70€ edullisempi ja sitten tilatessa netin kautta hinta pompsahtikin, vaikka toiseen kertaan puhelimessa hintaa varmistaessa sanottiin, että hinta korjaantuu kyllä kun ilmoitat siitä tilauksen yhteydessä viestillä. No näinhän ei tietenkään käynyt... hyvityksenä laitettiin karkkirasia, mutta silti jäi vähän ruskea maku suuhun...
Vastaus
@mail
18.06.2020 - Iiro-Ville L. Sähköpostien määrää voisitte rajoittaa, alkaa jo ärsyttämään. Yhdestä tilauksesta noin 10 viestiä on ihan liikaa.
Vastaus
Pahoittelut että informaatiota on tullut liikaa teidän mieleenne. Asiakkailta saadun palautteen perusteella olemme nimenomaan lisänneet tietoa tilauksen kulusta eri vaiheissa ja tästä saamme todella paljon kiitosta. Pyrimme siihen että lähettämällämme viestillä on aina jokin informatiivinen tarkoitus. -Arttu
15.06.2020 - Janne S. Tuote oli viallinen ja hintaansa nähden todella heikkolaatuinen. Näköjään myös asiakaspalvelu samaa tasoa.
Vastaus
Mikäli tuote ei ollut toivotunlainen, ole toki yhteydessä asiakaspalveluumme tuotteen vaihdon tai palautuksen suhteen. Hoidetaan täämäkin homma kuntoon! -Arttu
03.06.2020 - Veijo K. Tilasin tuotteet toimitettuna K-market Pookiin Ne eivät sinne ikinä päätyneet Jouduin hakemaan ne kauempaa K-Supermarket Hyvätuulesta
Vastaus
Vastattu sähköpostiin.
27.05.2020 - Magnus E. Öljyn imetyslaite ei toiminut kunolla.
Vastaus
Harmi ettei tuote toiminut oikella tavalla. Kaikilla myymillämme tuotteilla on toki valmistajien tai maahantuojien myöntämät takuut, hoidetaan tämäkin laite kuntoon. Ole siis yhteydessä myyntiimme :)
27.05.2020 - Niko L. Laitoin teille sähköpostia takasin päin kun paketti oli hajonnut matkalla. Ei oo mitään kuulunut..
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi, että vastauksessa meni niin pitkään! Asiakkaaseen otettu yhteyttä.
26.05.2020 - Heidi L. Tilasin poreammeen desinfiointiainetta 2 pulloa. Kumpikin pullo oli puoliksi auki ja pesuaineet valuneet pakkaukseen! Hirveä sotku ja juuri mitään ei enää pesuaineista jäljellä.
Vastaus
Hupsista ja pahoittelut! Olipa kyseessä viallinen tuote tai kuljetusvaurio, ole yhteydessä myyntiimme niin hoidetaan sinulle pesuaineet kuntoon. -Arttu
26.05.2020 - Sakari L. Tuotteen hinta ja mitat oikein laskussa mutta tuote väärä, palautin
25.05.2020 - Katrisisko H. Muuten olen tyytyväinen, mutta tilauksen toimittamisessa kesti liian kauan, koska alkuperäistä tuotetta ei ollut suoraan kaupassa. Tilatessa tätä seikkaa ei kuitenkaan tullut esille. Jos olisi, olisin varmaankin tilannut tuotteen suoraan toisaalta. Pakkaamon lakuterveiset lasten paketissa kiva ele!
20.05.2020 - Jussi H. Paketti oli kolhittu postin toimesta
20.05.2020 - janne r. tilasin kottikärryyn pyörän ja sovite holkin!! pyörä ok!! holkin piti olla 20mm-17mm?? se olikin 20mm-16mm???? arvaa vituttiko hiota akselista milli pois????
18.05.2020 - Sauli L. Tuotetta ei ollut saatavilla(ei ilmoitusta missään jarrupalatyökalusarja, toimitusaika 3 viikkoa, ja mahdollisesti, ei silloinkaan. Ilmoitin, että toinen osa käy ja maksan siitä 51,00€. Se osa tuli mutta lasku olikin 52,75€ että sillai. Insinööri ammatti, ja aika tarkka ammatin puolesta, jos toimisin noin omassa ammatissani, niin aika äkkiä olisin työtön. YT Sauli
18.05.2020 - Jari H. Paketti tuli kyllä, mutta puoliksi auki. Tuotteesta kuitenkin kaikki osat tallessa ja homma toimii. Ei mitään yllätyksiä, mutta aina ei voi voittaa.
18.05.2020 - Tero P. Tilasin 2.5.2020 kaksi tuotetta samaa tuotetta. Sain tilausvahvistuksen 4.5. jossa kerrottiin että tuotteet lähtevät samalla viikolla. Tämän jälkeen en saanut mitään lisätietoja enkä saanut postin seurantakoodia. Lähetin sähköpostilla kyselyn toimitusajasta 8.5.2020. Kerroin sähköpostissa että tilauksessa on kaksosten syntymäpäivälahja ja syntymäpäivä on 12.5.2020. Siihen ei vastattu. Sain seurantaohjeet paketista sähköpostiini 11.5.2020. Soitin ja ihmettelin miksi paketti on vasta nyt lähdössä ja ehtiikö se perille 12.5. Kemiönsaarelle pakettiautomaattiin. Puhelussa selvisi, että toinen tuotteista ei ollut ollut varastossa ja olitte joutuneet tilaamaan sen Tanskasta. Tästä viivästyksestä ei kommunikoitu mitenkään minua eikä verkkokaupan ostoputkessa tai sähköpostissa tilauksen jälkeen kerrottu, että kaikkia tilaamiani tuotteita ei ollut varastossa ja heti toimitettavissa. Sovimme, että käyn noutamassa paketin 11.5. liikkeestänne (jonka aukioloajat ovat heikot, klo 17.00 kiinni meno ei ole tätä päivää). Tämä aiheutti minulle tietenkin ylimääräisiä kuluja, mutta olin valmis kärsimään ne, jotta poikien syntymäpäivä seuraavana päivänä ei mene pilalle. Sinänsä itse verkkokauppa toimii varsin hyvin ja sujuvasti, mutta kommunikaatio ja toimitusprosessi ontuvat. Verkkokaupassa kuitenkin koko putki tuotteiden etsimisestä niiden maksamisen ja toimittamisen kautta vaikuttavat asiakaskokemukseen ja tässä tapauksessa kun toimitus- ja kommunikointi olivat huonon puolella niin kokonaisarvioni ja asiakaskokemukseni menevät selvästi negatiivisen puolelle. Työskentelen yrityksessä nimeltä Efi.... Olemme erikoistuneet digitaalisten palveluiden kehittämiseen, saavutettavuus- ja käytettävyysarviointeihin sekä esim. testaamisen automatisointiin. Voisimme mielellämme auttaa myös teitä näissä asioissa, jotta teille jää aikaa paremmin kehittää prosesseja.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Yritämme jatkuvasti parantaa kommunikaatiota meidän ja asiakkaan välillä tilauksen vaiheisiin liittyen. Tämä on taas hyvä esimerkki, että kaikki ei ole mennyt niin kuin haluaisimme. Anteeksi vielä kerran.
17.05.2020 - Jouni K. Tervehdys, tilasin teiltä kantojyrsimen ja teräsarjan. Toimitus oli nopeaa ja siltä osin kiitettävää. Kun sitten avasimme kantojysin laatikon ja kasasimme koneen, niin oli enemmän kuin ihmetys kun käynnistys naru oli asennettu siten että konetta ei voi yksin saada käyntiin. Narun vetosuunta oli terän suuntaan eli täysin päinvastainen kuin pitää olla. No kyllähän tuo vetolaitteen korjaaminen onnistuu mutta kyllä aika huvittuneita olimme. Kuvakin meillä siitä on jos haluatte. Tarra vetolaitteen kyljessä oli laitettu väärään asentoon ja siksi varmaan asentajalle tullut oikosulku :-))))) Voisittekin tuosta hyvittää meitä lähettämällä uuden teräsarjan puoleen hintaan. yt Jouni K.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Palaan tähän asiaan teille sähköpostin välityksellä.
13.05.2020 - Kai K. Tilattu tuote yhäkin saamatta.
08.05.2020 - Mika H. Muuten homma toimi paitsi tilatessa näytti että löytyy varastosta ja toimitus heti, mutta tilausvahvistuksessa venähtikin toimitusaika 4-8 viikkoon, toteutunut 4 vkoa - ei näin!
Vastaus
Tässä on valitettavasti käynyt jokin näppälyvirhe saatavuuteen, jos tosiaan on lukenut "heti varastossa". Matot ovat pääsääntöisesti kaikki tilaustavaraa. Mutta onneksi kuitenkin saitte maton :)
04.05.2020 - Heikki E. Hitaasta toimituksesta iso miinus.
28.04.2020 - Joni B. Toimituksessa kesti todella pitkään!
22.04.2020 - risto H. Eipä ole tuotetta vielä näkynyt
Vastaus
Pyydämme anteeksi viivästystä toimituksessa! Paketti on ollut ajallaan tuolla noutopisteessä, mutta siellä jostain syystä sitä ei oltu otettu vastaan ja siksi ette olleet saapumisilmoitusta tuosta saneet.
26.03.2020 - Markus H. Laitettu muka tarjoushinta mutta oli kuitenkin kalliimpi kuin monella kilpailijalla... No itseppä ostin mutta seuraavalla kerralla katselen hinnat tarkemmin. Ei jäänyt hyvä mieli. Ja ihmetyttää miksi se teidän Taneli suosittelee ostamaan edullisempaa tuotetta? Oliko se kaukaa viisas että en oli hävinnyt niin paljon kun olisin valinnut sen edullisemman olisi pitänyt uskoa Tanelia. No kauppa se joka kannattaa mutta minun kohdalla jäi yhteen kertaa. Valitettavasti.No jospa siitä jäi edes teille hyvä mieli.
13.03.2020 - Hannu K. Ostin teiltä "Perävaunu adapteri (13-7 pistoke), Speed" joka oli ostohetkellä merkitty virheellisesti "Perävaunu adapteri (7-7 pistoke), Speed". Pistoke ei sopinut autooni. Tuote palautettu ja nyt odotan maksun palautusta Klarnalta.
29.02.2020 - Tapio N. Tilasin sivustolta klikkaamalla nimenomaan letkulämmitintä, mutta sain säteilylämmittimen. Joten sivusto on harhaanjohtava.
27.02.2020 - jari s. Tilauksen toimitus kesti kuukauden ja vaati kiirehtimisen
24.02.2020 - Ari S. Moi. Paketti saatiin perille, hieman joutui maksamaan postille lisää että sai sellaisen ajan että pystyi olemaan kotona. Jännää oli että työkalukaapin paino teidän tiedoissa oli vähän yli 60 kg, mutta Postilla paino oli noussut 105 kiloon. T. Ari
20.02.2020 - Kaisa K. Hyvä ja nopea palvelu, mutta paketti toimitettiin väärään kaupunkiin.
03.02.2020 - Rauli O. Kolme myyjää ei pystynyt ottamaan tilausta.????
31.01.2020 - Kimmo L. Tilaamassani sooda puhalluslaitteessa oli paineensäädin rikki.
Vastaus
Hei. Ompa kurja kuulla. Otatko asiasta yhteyttä vielä meidän asiakaspalveluumme ([email protected]) niin hoidetaan homma kuntoon :)
27.01.2020 - Miika K. Tuotteen pakkauksessa oli merkintä oman autoni vuosimallista, mutta todennäköisesti sisältö ei ollut kuitenkaan oikea, koska tuotetta piti muokata. Tämä meni onneksi pienellä työllä.
07.01.2020 - Marko L. Laite ei toiminut. Sähköpostiinkaan ei vastattu
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi, että sähköpostiinne ei ole vastattu! Asia on mennyt kyllä tuotteen toimittajalle selvitykseen ja informoimme heti, kun saamme heiltä vastauksen.
03.01.2020 - Risto Erik H. Ostin kengänpohjiin nastoja. Yhden reissun jälkeen niistä muutamat olivat jo rikki. Tämän kiinalaisen tuotteen laatu on siis varsin heikko. Tavaran toimitus ja tilaukseen liittyvä viestintä toimivat varsin hyvin. Kiitos siitä.
31.12.2019 - Henri N. Asiakaspalvelukokemus oli sinällään positiivinen, mutta laatusertifikaattia en Teille myöntäisi, sillä asiakkaalle ei tulisi luvata toimitusta yhteiseen määräaikaan mennessä, jollei toimituksesta ole täyttä varmuutta. Joululahja tuli nyt joulun jälkeen. Kilpailijanne hävisi kisan juuri tuon huonomman ensikokemuksen perusteella, mutta olisiko kilpailijalla toimitus onnistunut jouluksi, se jäi nyt mysteeriksi. Matkahuollon pikapaketti olisi ilmeisesti ehtinyt vielä 23.12. Salosta lähetetylle. Toki 15 € kalliimpi...mutta olisihan se ollut hyvä joululahja ja varmuus seuraavasta ostostakin. Toki asiakkaana olin myös myöhään liikkeellä, mutta sentään viikkoa ennen.
13.12.2019 - Teemu J. Tästä palautteesta tuskin on kenellekään hyötyä, koska en voi sanoa itse tuotteesta mitään. Tilaus laitettu sisään 3.12 ja vielä 13.12 toimitus ei ole saapunut perille! Lasku tuli ajallaan.
Vastaus
Hei. Selvittelin asiaa Postin kanssa ja tänään pitäisi heidän pystyä vihdoin tuo boksi teille jakamaan. Valitettavasti tuon Postin lakon jälkeen nämä viivästykset ovat heillä ja Matkahuollolla olleet valitettavan yleisiä :(
10.12.2019 - Timo R. Tilasin klo 8.00 paketointi ilmoitti klo 10.00,kului 4päivää tuli viesti paketti viety mh,sain seuraavana aamuna paketin(5:des pv),1 kg karkkilaatikko oli vaihtunut lakupötköön! Minulle riitti.
10.12.2019 - Timo O. En ole vieläkään saanut 29.11. tilaamaani tuotetta. Nyt on 10.12..
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. 2/10/2019 ollaan paketti saatu meiltä matkaan, mutta Matkahuollolla tuo näyttää jumittavan. Yritän heitä hoputtaa paketin kanssa :)
05.12.2019 - Joni J. Tilaus onnistui muuten hyvin mutta luvattua lakulaatikkoa en kyllä saanut vaikka koodin laitoin menemään tilauksen yhteydessä, yksi laku oli tilauksen mukana ja luki että koko laatikon saa koodilla??
Vastaus
Hei. Anteeksi virheestämme. Pistetään lakua tulemaan :)
28.11.2019 - Mika V. Ostin akkulaturin teiltä juuri sen luvatun lakulaatikon takia ( oli 5€ halvempi Motonetissä ) ja joku pilailija lähettämössä lähetti YHDEN patukan!!! Toki asia korjattiin puhelun jälkeen ja sain laatikkoni, mutta teille tulisi halvemmaksi informoida kaikkia työntekijöitä meneillään olevista kampanjoista.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Kyllä täällä kaikki kampanjasta tiesivät, mutta välillä vaan virheitä sattuu kun paljon paketteja liikkuu :)
19.11.2019 - marko P. Lupasitte lakupaketin, 1 lakupötkö tuli. Ei jatkoon.
Vastaus
Hei. Anteeksi virheemme. Laitetaan laatikko perässä tulemaan :)
19.11.2019 - Jukka H. Lakua tuli vain yksi kappale, ei laatikkoa.
Vastaus
Hei. Anteeksi virheemme. Laitetaan laatikko perässä tulemaan.
13.11.2019 - pasi h. Maksu ohjautui jonkun roskapankin kautta, josta kysyin asiakaspalvelusta, ei vastausta, entinen asiakas
12.11.2019 - Markus H. Muuten hyvä mutta posti ei nyt vaan saa toimitettua pakettia perille. Hienosti tuli tampereelle asti. Siellä nyt ollut 7 päivää ja vasta 10 kertaa lajiteltu ja rekisteröity. Saas nähdä koska tää viimeinen 40 km saadaan suoritettua. Onneksi ehti lakkokin alkaa jonka ei kyllä pitänyt ehtiä vaikuttaan asiaan. Luulen että en näe koskaan pakettia.
Vastaus
Hei. Anteeksi toimituksen viivästymisestä. Nyt on kuitenkin onneksi pakettinne jo noudettavissa.
22.10.2019 - Kari A. Tilaukseni 9113 toimitus Matkahuollon avulla ei ole onnistunut lainkaan. Tilasin tuotteet teiltä 10.10. tänä vuonna, mutta vieläkään ei lähetys ole saavuttanut K-MARKET LAUNONEN, KARTANONTIE 7, Matkahuollon toimipaikkaa. Tavara on matkustellut ympäri Etelä-Suomea viikon verran. Ovatkohan osoitetiedot menneet jotenkin teiltä mönkään. 15.10. minulle lähettämässänne viestissä tiedot ovat aivan oikein kyllä. Tänä aamuna tuli MH:n viesti, että lähetys olisi noudettavissa Riihimäen Peltosaaresta, mutta siitä tulisi yli 30 km:n hakureissu alkuperäisen 300 metrin sijaan. Seurantakoodi: MH851738145FI. Yst. terv. Kari Asikainen
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi sekaannusta tuossa toimitustavassa. Matkahuollolle on nyt laitettu siirtopyyntö paketille ja toivotaan, että tulisi ripeästi perille.
17.10.2019 - Tommi S. Tilasin öljyä, tuli lakkaa. Ei ihan nappiin...
Vastaus
Moikka, ei tosiaan ihan nappisuoritus ollut tämän lähetyksen kohdalla ja pyydämme virhettä anteeksi!! Laitetaan heti huomenna oikea tuote matkaan.
06.10.2019 - Timo R. Nettikaupan palvelu oli hyvää: Mutta minulle tuli virheellinen kuva murskaavan oksasilppurin hakkeen koosta. Tämä kone ei sovellu minun tarpeisiini. Haluan vaihtaa oksasilppurin leikaavaan malliin. t. Timo
Vastaus
Hei. Käyttämättömät ja myyntikuntoiset tuotteet voi palauttaa tai vaihtaa alla olevien ohjeiden mukaan: https://www.virtasenkauppa.fi/ohje-helppoon-palauttamiseen Käytettyjä koneita/tuotteita emme valitettavasti voi ottaa vastaan.
02.10.2019 - jorma K. Tilasin verkkokaupasta x määrän tavaraa ja ei herjannut kpl määrästä mitään. Seuraavana arkipäivänä soitettiin ettei ole kyseistä tavaraa niin paljon. Kannattaisi järjestelmät tehdä erilaiseksi, jottei vastaavia kämmejä kävisi
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Yritetään jatkossa parantaa sivuja koko ajan siihen suuntaan ettei näin enää tulevaisuudessa kävisi. Tällä hetkellä emme valitettavasti tietoa sivuille saa, jos joltain meidän toimittajalta tavara loppuu.
23.09.2019 - Pertti N. Sain käytetyn Einhell akkuporakoneen, vaikka ostin uuden. Laite on palautettu ja odottelen uutta.
Vastaus
Hei. Anteeksi, että tuote oli kuluneen näköinen. Oli meidän myymälän mallikappale teille lähetetty. Käytetty sitä ei tietenkään koskaan oltu, mutta pieniä jälkiä siinä oli kun ihmiset olivat sitä myymälässä käpistelleet. Nyt jo uusi kone teille matkalla pienen yllätyksen kera :)
22.08.2019 - Thomas S. Osa tilauksesta vielä saamatta. Todella kauan kestää yhden tuoteen tuleminen Soittanut 2 kertaa ja kerrotin että samalta toimitajalta tullut ainakin 2 kuorma . Mutta tuote ei saapunut.
Vastaus
Hei. Anteeksi tilauksen viivästymisestä. Tuota U20050 leikkikaivinkonetta ei meille toimittajalta jostain syystä ikinä saapunut. Tilasin sen teille nyt kokonaan uudestaan ja toivottavasti se lähipäivinä saadaan vihdoin lähtemään.
24.05.2019 - Veikko S. Moottorisaha meni rikki ja sen on lähetetty teille korjattavaksi jo toista kuukautta sitten,eikä ole sen koommin kuulunut mitään
Vastaus
Hei. Anteeksi, että sahan korjauksessa on kestänyt noin kauan. Kevään takia huoltoliikkeemme on ollut pahasti ruuhkautunut. Eilen sinne soitin sahastanne ja se oli nyt korjauksessa. Ensi viikolla on saha vihdoin teillä takaisin.
Vanhemmat