Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Palautteita: 47970 kpl
Positiiviset 98.5 %
Negatiiviset 1.5 %

Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
09.11.2025 - Teppo L. Tuli väärä tuote, varaston Harrille risuja ja raippaa niin ettei istu viikkoon.
Vastaus
Ensinnäkin anteeksipyyntö väärin toimitetuista tavaroista ja samalla kiitos iloisesta ehdotuksesta. Raipan käyttö työntekijöiden motivaattorina on lopetettu uuden työsuojeluvaltuutetun astuessa virkaansa noin pari vuotta sitten. Käytämme näissä tapauksissa perinteistä tervassa ja höyhenissä pyörittelyä.
04.11.2025 - Jussi P. Muuten ok,mutta kun olen tehnyt tilaukseni, seuraavana päivänä uusia tarjouksia,ja taas seuraavana päivänä uusia,jossa olisi ollut tarpeellisia tuotteita,niin ei viitsi montaa kertaa maksaa toimitusmaksua,kun olisi voinut tilata kaikki kerrallaan. Miksi ilmoittelette monena päivänä perätysten.
Vastaus
No se on kyllä perhanan hyvä kysymys. Kyllä itsekin tulee käytyä useamman kerran viikossa ruokakaupassa, kun toisena päivänä on tarjouksessa kahvi, toisena päivänä alennuksella saa maustamatonta jogurttia ja joskus taas tarjouksessa omaa suosikkiani, eli Valion Aion jäätelö. Pitääkin kysyä kauppiaalta ensi kerralla, että miksi kaikki tarjoukset ei voi olla kerralla😁
01.11.2025 - Raimo H. Ostin rekisterikilven alusen joka peittää reijöt euroopasta tuoduissa autoissa. Teidän tarralappu on liimattu kilven etupuolelle ja poistaminen vaati tärpättiliotuksen. Vaihtakaa tarra toiselle puolelle.
Vastaus
Pahoittelemme, että tarran poistaminen oli hankalaa. Jatkossa pyrimme sijoittamaan tarrat sellaiseen paikkaan, jossa ne eivät ole näkyvissä.
01.11.2025 - Benita H. Ihmetten hinnoittelua. Tilaamani tuote, miesten pitkävartiset nahkaiset talvisaappaiden hinta oli mainoksessa 109 euroa, ilmainen kuljetus. Maksoin verkkopankissa 109 e. Tuote tuli nopeasti ja oli laadukas ja mieleinen. Mutta lähetysslistan mukaan tuote maksoi n 86 e. Miten tämä selittyy?
Vastaus
Saamassasi keräilylistassa tuotteen hinta on ilmoitettu ilman arvonlisäveroa. Kun hintaan lisätään 25,5 %:n alv, saadaan oikea hinta eli 109 euroa.
30.10.2025 - jouni m. Tilasin teiltä akkukulmahiomakoneen mutta sain akkumutterinvääntimen.joten en oikein ole tyytyväinen. tosin uusi laite on jo tulossa ja väärän laitoin palautuspostiin.turhaa ylimääräistä vaivaa. no odotellaan mitä sieltä nyt tulee.
Vastaus
Nyt ollaan mokattu, pahoittelut virheestä. Hienoa kuulla, että uusi oikea laite on jo tulossa ja palautus on hoidettu.
30.10.2025 - Sauli J. Muuten toimituksessa ei ollut vikaa mutta toimituksen jälkeen alkoi sähköposti täyttyä kaikenmaaliman typeristä morjensviesteistä. Pahimmillaan kahdesta - kolmeen viestiä päivässä ennestäänkin mainoksista täyteen työsähköpostiin aiheutti sen että päätin tilata Virtaselta kokeeksi seuraavan kerran parinkymmenen vuoden kuluttua. Mutta jos vielä senkin jälkeen sama häirintä jatkuu niin unohdan lopullisesti.
Vastaus
Kiitos palautteesta. Se on kaikilta osin aiheellinen, sillä teemme ihan kaikkemme asiakkaiden rahojen saamiseksi. Toki veikkaa että ennen 20 vuoden täyttymistä olen itse työtön ja johtoryhmä on juomassa mojitoja jossain lämpimässä, eli mikäli haluat antaa meille uuden mahdollisuuden, se on tehtävä nopeammassa ajassa. Eli joka tapauksessa nöyrä anteeksipyyntö, ja toivottavasti edullinen hinta ja huippunopea toimitus toimivat jonkinmoisena balsamina syvissä haavoissa.
28.10.2025 - Risto S. - tilaukset sujui hyvin ei moittimista, mutta kuljetus ei naurattanu tavarat ei liikkunu mihinkään eikä ollu tietoa seurannassa,
Vastaus
Ikävä kuulla, että kuljetus ei ollut nopea. Tässä tapauksessa paketti on jäänyt viikonlopuksi terminaaliin ja toimitettu noutopisteeseen heti seuraavana arkipäivänä.
23.10.2025 - Tauno K. Tavaran toimitus nopea ja tlaaminen oli helppo, mutta tuote oli väärä ja toisen tilauksen joudun myöskin palauttamaan, koska sekin oli väärä? Toivottavasti rahani saan takaisin. Tauno
Vastaus
Ikävä kuulla, että maskinsuojat eivät sopineet autoosi. Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus, joten voit palauttaa ne. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin katsotaan, löytyisikö oikea suoja autoosi.
22.10.2025 - Heine J. Sain väärän tuotteen. Tilasin auton tavaratilaan kumimaton, joka oli eri muotoinen kuin koodia vastaavassa kuvassa ja se ei tietenkään sopinut autooni. No, eiköhän se oikea löydy kun keräilijä on vähän tarkempi…
Vastaus
Pahoittelut, nyt ollaan mokattu. Oletkin ollut jo yhteydessä asiakaspalveluun ja homma on hoidettu kuntoon.
17.10.2025 - Pasi P. Muutenhan homma toimi aina niinkuin ennenkin, eli todella hyvin.. Nyt vaan oli valopetrooli kanisteri pakattu pitkälleen ni vuoti petroolit korkista kuljetuslatikkoon pilaten lahjapaidankkn joka oli lastikossa...
Vastaus
Pahoittelut että kanisteri oli päässyt vuotamaan. Oletkin ollut jo yhteydessä asiakaspalveluun ja homma on hoidettu kuntoon.
16.10.2025 - Tero O. Itse tilaaminen sujui helposti ja toimitus oli nopea. Mutta toimitetut rengaspainot eivät olleet samat kuin tilaamani. Tilaamani painojen piti olla paketissa jossa on 100kpl 60g painoliuskoja. Toimitetut painot olivat yhdessä isossa rullassa, joka on aivan eri tuote kuin se jonka tilasin. Harrastekäytössä 6kg painoja riittää niin pitkään, että niiden liimapinnat saattavat alkaa kuivumaan. Irtoliuskat ovat helpompia käsitellä ja ne voi jakaa kaverin kanssa niin ettei niitä tarvitse varastoida liian pitkää aikaa.
Vastaus
Nyt ollaan mokattu. Olethan vielä asiakaspalveluun yhteydessä niin hoidetaan homma kuntoon!
16.10.2025 - Matti K. Paketti oli tosi kolhuilla.
Vastaus
Pahoittelut että paketti on saanut kuljetuksessa osumaa. Olethan yhteydessä asiakaspalveluun jos tuote on päässyt rikkoutumaan.
11.10.2025 - Katja P. En meinannut saada puukon avullakaan käärittyä takakontin mattoa auki, liian tiukkaan vedetty teipein ja muovein. Pakko tietty varmaan kuljetuksen kannalta mutta ruskeaan paperiin varmaan kannattaa seuraavaksi kääriä ?
10.10.2025 - Jarmo S. Ensimmäinen tuote tuli hienosti, kiitos. Toivottavasti toinenkin tuote tulee samalla tavalla.
09.10.2025 - Robert E. Olen Virtasenkaupasta ostanut vuosien varrella kymmeniä tuotteita. Pääosin Debet-kortilla mutta myös Kredit kortilla. Nyt päätin kokeilla "laskulla maksamista". NB! EN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN. Virtasen kauppa käyttä jotakin ruotslalsta salakauppaa rahoittajana JOKA EI SUOSTU lähettämään LASKUA !!! Kysellessäni Virtaen kaupasta miksi en saa OKIEATA laskua, sain (joltakin myyjältä) tylyn vastauksen, tyyliin: onhan sulla tilausvahvistus jossa kaikki tiedot. (!?!?) HUOM ! Vaikka siinä sähköpostiin tulleessa "maksutiedotteessa"(!) AVARDA (??!?) ilmoitta vain mm. Viitetiedot, pakkitilin ja eräpäivän, tässä tapauksessa kuun 21.pvnä, mutta tämä "maksusovellus" veloittaa suoraan tililtä, maksupäivästä huolimatta ! Eikä laskua tai "kuittia" koskaan saa. En ole eläessäni koskaan jättänyt YHTÄÄN laskua maksamatta, missään, mutta tämä oli ensimmäinen kerta kun tunnen itseäni huijatuksi ! Virtasen kauppa on muuten asiallinen (verkko-)kauppa, joka toimittaa nopeasti ja okikein, MUTTA ÄLKÄÄ OSTAKO, muka(!) laskulla. AVARDA ON TÄYSI HUIJAUStoimija !! R.
Vastaus
Avarda on Suomen finanssivalvonnan alainen toimija, laskutukseen liittyvissä epäselvyyksissä ota yhteys Avardaan.
04.10.2025 - Jouko V. Nyt toimitus epäonnistui täysin, kun lähetitte minulle täysin väärän tuotteen! Valitettavasti ehdin noutaa paketin vasta viikonloppua vasten ja nyt lauantaina avasin sen. Tilasin teiltä taittuvan alumiinisen ajosillan, mutta sain jonkinlaisen pienen ajorampin sen sijaan. Ihan eri käyttötarkoituksen tuote. Nyt on sitten haastavaa, kuinka nopeasti saatte minulle sen oikean tuotteen?!
Vastaus
Pahoittelut, nyt ollaan mokattu. Olethan vielä yhteydessä asiakaspalveluun, niin saadaan homma kuntoon.
04.10.2025 - Ville Santeri T. Jos tilaa 10m kaapelin ja toimitus tulee paketissa 6m kaapeli, niin minusta aika huonosti meni…
Vastaus
Nyt ollaan mokattu, olethan yhteydessä asiakaspalveluun niin saadaan homma kuntoon!
04.10.2025 - Nedzad S. Tuotteen Laatu todella huono En tilla enka suositele kenellekään.
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksia. Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus, joten voit huoletta palauttaa maton meille.
30.09.2025 - Erkki A. Tuote ei ole esitteen mukainen. Olen jo lähettänyt teille reklamaation asiasta sähköpostilla Terveisin Erkki
Vastaus
Pahoittelut että tuote ei ollut kuvan mukainen. Tuote oli muuttunut ja nyt kuvat on päivitetty.
24.09.2025 - Tuomo H. Tuotteen laatu luokattoman heikko. Tavaratilan "mallikohtainen" matto ei istu lainkaan ja lisäksi kumissa niin voimakas kemikaalin haju että ei voi käytännössä käyttää yli 10 min matkoilla.
Vastaus
Ikävä kuulla, että matot eivät olleet mieleiset. Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus, joten voit huoletta palauttaa ne meille.
21.09.2025 - Mika Raul Tapio T. Ostin sivultanne tuotetta kaksi kappaletta. Pakettiautomaatissa oli vain yksi paketti. Onneksi huomasin virheen ajoissa.
Vastaus
Nyt ollaan mokattu, pahoittelut.
20.09.2025 - Niels S. Kusetusta, ensin myydään eioota 3kpl 9,90 ja sitten 1kpl 9,90. Tuu hakeen lakista pois.
Vastaus
Semmonen kusettamishomma ei kuulu meidän toimintatapoihin. Tavaraa tulee ja menee jatkuvasti ja hinnat muuttuvat. Ilmaisia ämpäreitä ei valitettavasti riitä kahvia, ja eikä sitä kuivunutta ja säälittävää lakupätkääkään saada ihan joka tilaukseen😘
19.09.2025 - Tapio H. Tällä kertaa ei lupaus nopeasta toimituksesta pitänyt. Toki sitä sähköpostilla pahoiteltiin, mutta…
Vastaus
Nyt ollaan mokattu. Pahoittelut että matto ei saapunut luvatussa aikataulussa.
17.09.2025 - Markku J. Verkkokauppa toimi hienosti, harmi vaan, että tuote toimi vain alle minuutin. Huomenna reklamaatio 👍
Vastaus
Pahoittelut että tuote on ollut viallinen. Tuotteella on vuoden takuu joten hyvä että olet yhteydessä meihin!
16.09.2025 - Keijo L. Johtuupi toimituksen viivästymisestä. Posti syyllinen mutta 50 Eurosta kuljetus olisi pitänyt tulla silloin kun luvattu. Vuorokausi toimitusajan jälkeen otettiin yhteyttä (vasta) ja uuden toimitusajan sopiminen . Joten 4 vrk myöhemmin vasta perillä. En ole avannut vielä. Kun muuta hommaa ja sadetta
13.09.2025 - Erkki a. Ei toimitettu siihen. osoitteeseen missä työt tehdään, Harvoin kerrostalon kuudennessa kerroksessa puita halkaistaan. Jouduin hakemaan tuotteen Porista. vaikka Merikarvialla puut hakataan. Muut toimittavat tuotteet siihen osoitteeseen johon pyydän.
Vastaus
Tilaus on lähetetty antamaasi toimitus osoitteeseen.
13.09.2025 - Petri R. Keräilyssä kesti liian kauan, mutta sitten tuote olikin heti seuraavana päivänä. Kuljetus oli nopeaa, mutta keräily ei.
02.09.2025 - Mikko R. matkahuolto lupasi toimittaa paketin klo 10-13:00. Se saapui klo 16:30, jollooin emme olleet enää paikalla
Vastaus
Pahoittelut että paketti ei ole saapunut ilmoitetulla aikataululla.
02.09.2025 - Antti I. Liian hidas toimitus en tilaa enää
Vastaus
Ilmoitimme sinulle paketin lähetys päiväksi 5.9 ja se oli kuitenkin noudettavissa 1.9. Pahoittelut, emme pystyneet parempaan.
30.08.2025 - Juha K. Alunperin luvattiin , et kun tilaa viikonloppuna, ni paketti lähtee tiistaina, mut kappas keppanaa eipäs lähtenytkään , ku vast torstaina. Turhia lupauksia.
30.08.2025 - Markku H. Tilasin 2 kpl trimmerisiimaa paksuus 2,0 mm. Tuli kaksi pakkausta toinen oli tilauksen mukainen mutta toinen oli 2,4 mm paksua?
Vastaus
Pahoittelut että olet saanut väärän tuotteen. Olethan yhteydessä asiakaspalveluun niin hoidetaan homma kuntoon.
30.08.2025 - Petri L. Hyvin normaali nopeudella saitte toimitettua vanhentuneen tuotteen, nimittäin kun ensimmäistä kertaa käynnistin laitteen siinä luki: ”huolto 29 päivän kuluttua!” Siis ihan uusi pakasta veetty laite. Kuinka vanhoja varastoja te oikein myytte? Kaveri osti vastaavan tuotteen ja siinä eka huolto oli vuoden kuluttua.
26.08.2025 - Saija Y. Tilasin ostokset noutopisteelle lähikauppaan Sale Toija, mutta ne toimitettiin Muurlan k-kauppaan minne oli tuplasti pidempi matka.
Vastaus
Nyt kävi moka, pahoittelut! Paketti oli muutaman sentin liian iso pakettiautomaattiin, joten se toimitettiin seuraavaan pisteeseen.
23.08.2025 - Annika L. Laitonta myydä tuotteita, joissa on vain suomenkielinen käyttöohje. Suomessa kaikissa tuotteissa, joissa on käyttöohjeet, niiden on oltava sekä suomeksi että ruotsiksi. Epäluotettava yritys.
Vastaus
Puhut vähän mutta asiaa👌 Jos emme pysty jostain tuotteesta toimittamaan ruotsinkielistä ohjekirjaa, kannattaa palauttaa tuote. Ei tämä meistä kyllä epäluotettavia tee. Jag hoppas att du kan förlåta oss. Mats Sundin är bäst!
22.08.2025 - Jouni I. No joo. Tuote tuli nopeasti. Negatiivisempi juttu on se, ettei osa ollutkaan sopiva traktoriin, vaikka teidän webbisivujen mukaan sen olisi pitänyt olla oikea osa ☹️
Vastaus
Harmi ettei osa ollut oikea. Olethan yhteydessä asiakaspalveluun, jos löydettäisiin sopiva osa traktoriisi.
22.08.2025 - seppo t. No nyt kävi niin että joudun palauttamaan tavarat takaisin. Olivat kumpikin sopimattomia.
Vastaus
Ikävä kuulla ettei tilaamasi tavarat sopineet. Tuotteilla on onneksi 14 vuorokauden palautus oikeus.
21.08.2025 - Tommi A. Tilaus toimi hienosti, matkahuollon paketin toimitus ei sitten enää sujunutkaan vaan toimitettiin kauvas jonka takia paketti palautui teille takaisin
Vastaus
Pahoittelut että paketti ei tullut haluttuun toimituspisteeseen. Mikäli valitsemasi piste on ollut täynnä, paketti on ohjattu lähimpään vapaaseen pisteeseen.
09.08.2025 - Juho-Kusti K. Tuote viallinen ja toimitus hidas.Tuote on paketista avatessa rikki ja sitä ei pääse kokoamaan eikä käyttämään. Toimitus oli markkinoinnissa annettua mielikuvaa hitaampi.
Vastaus
Tilaus on tehty yhdeltä yöllä ja tilaus on lähtenyt matkaan kahdeksan jälkeen aamulla. Valitettavasti ei pystytä omalta osalta parempaan. Rahtituotteen jako riippuu paikallisista jakoaikatauluista, jotka on eripuolella suomea erilaiset. Olethan yhteydessä asiakaspalveluun viallisesta tuotteesta niin hoidetaan homma pikaisesti kuntoon!
06.08.2025 - arto h. TILAUSKERÄTTY HETI TILAUKSEN JÄLKEEN MUTTA EI LIIKKUNUT MUUTAMAAN PÄIVÄÄN
Vastaus
Pahoittelut että toimituksessa on kestänyt. Oletkin ollut jo asiakaspalveluun yhteydessä ja paketti on saapunut perille.
03.08.2025 - Urpo R. Itse tavara oli mitä pitikin mutta matkahuollon toimitus ei. Lähetys seisoi Rovaniemellä maanantaista lauantaihin. Mistään ei saa yhteyttä jakelukeskukseen. Matkahuollon asiakaspalvelu on ala-arvoista.
Vastaus
Pahoittelut siitä, että asiointi Matkahuollon kanssa on ollut vaikeaa.
02.08.2025 - Martti H. Tilasin portin saranaparin, tuli yksi. Toinen lienee matkalla. Aiheutti ylimääräistä autoilua 64 km.
Vastaus
Pahoittelut että ollaan mokattu. Asia on onneksi jo hoidossa ja uupuva saranapari on matkalla sinulle!
01.08.2025 - Marko R. Tuote tuli luvatussa aikataulussa, muttei toimi kuten kuuluisi. Kaksi vuorokautta kulunut puhelimitse ja mailitse tehdystä reklamaatiosta, eikä vieläkään ole muuta tietoa kuin että asiaa käsitellään. Ehtii varmaan mennä nämä kesälämpöiset ohi, ennen kuin on uusi ilmastointilaite käsissä tai rahat palautettu jotta voi ostaa jonkin toisen tuotteen. Se on mielestäni huono selitys, että asiaa käsitellään tuotteen toimittajan kanssa näin kauan.
Vastaus
Ikävä kuulla, että ilmastointilaite on viallinen. Takuuasioista vastaa toimittaja, ja olemme heihin yhteydessä, jotta voimme hoitaa asian eteenpäin.
26.07.2025 - Antti Matti Juhani S. Yleensä hyvin sujunut nouto liikkeestä vaati nyt lähes puoli tuntia odottelua... Ehkä porukkaa oli tavallista vähemmän töissä näin kesällä, vaikka asiakkaita riitti myymälässä melko runsaasti. (Ja lakukin jäi saamatta; kun johonkin tottuu, sitä odottaa, vaikka ei nyt sen kummemmasta ollut kysymys.)
Vastaus
Ikävä kuulla että siellä on joutunut noin pitkään odottamaan ja samassa kiireessä sitten lakukin päässyt vielä unohtumaan 🫤 Ollaan mokattu ja tästä mielestäni kohtuullinen hyvitys olisi ainakin 5 lakua seuraavan tilauksen yhteydessä. Pistä meille viestiä ensikerralla kun tilailet niin pistetään pakettiin laku ainakin jokaiselle viikon arkipäivälle!
26.07.2025 - Pekka N. Ihmettelin, miksi tilausvahvistuksessa mainittu lähetyspäivä oli yli viikon päässä tilauksesta. Eikös lähetys lähdekkään mahdollisimman nopeaasti ?
Vastaus
Meillä on verkkokaupassa yli 40 000 tuotetta joten niistä kaikki ei meille valitettavasti mahdu varastoon. Näissä tapauksissa kerromme aina arvioidun toimitusajan niin tuotekortilla kuin tilausvahvistuksessakin. Nyt tilanne sitten oli se, että tuota tilaamaanne tuotetta ei meidän varastossa ole joten joudumme sen tukkurilta tilailemaan meille. Tämä tuote laitetaan kyllä sitten mahdollisimman nopeasti matkaan samana päivänä kun se vain meille saapuu!
22.07.2025 - Seppo H. Ei kaikki mennyt napppiin. yritin vaihtaa vastaanotto osoitetta, pari tuntia tilauksen teosta. päivä Sunnuntai. Vaihto ei onnistunut ja olin 270km päässä kotoa seuraavat pari viikkoa.
Vastaus
Ikävä kyllä tähän ei ehditty reagoida riittävän ajoissa. Varaston kaverit olivat laittaneet tämän paketin heti aamusta matkaan ja sen jälkeen emme pysty enää paketin suuntaa vaihtamaan :(
18.07.2025 - markus r. Tilaisin yrityksenä ei palautusoikeutta tämä tulisi kertoa ennen tilausta tuotteet tasoa temu
Vastaus
Näissä tilanteissa kannattaa aina olla meidän asiakaspalveluun yhteydessä. Siellä voidaan aina tapauskohtaisesti katsoa tilannetta!
16.07.2025 - Juho O. Itse tilaus ja siitä ilmoittaminen sujuivat hyvin. Nouto verkkokaupan noutopisteeltä sen sijaan epäonnistui täysin, tämä vei liki 40 minuuttia lähes tyhjästä myymälästä huolimatta, vuoronumeron ottamisesta laskien. Kahden koiran kanssa hellepäivänä autoillessa tämä oli liikaa. Parkkipaikka ei tarjoa lainkaan varjoa ja koirat olivat läkähtymispisteessä auton viilentämisestä, ikkunoiden avaamisesta ja vesikupista huolimatta. Ei näin.
Vastaus
Pahoittelut että olette joutuneet odottamaan. Koirat on tervetulleita myymäläämme varsinkin näin kesähelteillä!
15.07.2025 - Vesa M. Peräkärryn jarrurumpu rikki. Nettikaupasta löytyi oikea. Sen jälkeen sivut neuoo että muut ketä osti tuotteen osti myös tämän laakerin ja ketä osti tämän laskerin osti tämän stefan / tiivisteen ja ketä osti tämän osti myös toisen laakerin ja tiivisteen. Siinä vaiheessa vanha auki ja totta siellä on kaksi laakeria eli koko paketti tilaukseen. Ja nyt kun paketti avattu rumpu sisälsi laakerit ym. Mitä ei missään selvästi kyllä sanottu päin vastoin tilaa myös laakerit ym.
11.07.2025 - Jukka K. Kaksi tuotetta tilasin yksi tuli kyselyn jälkeen toinenkin tuote lähti tulemaan matkalla lienee saapunee seuraavalla viikolla.
Vastaus
Pahoittelut että ei saatu toimitettua mattoa luvatussa ajassa. Asiakaspalveluun oletkin jo ollut yhteydessä ja homma on hoidettu kuntoon.
10.07.2025 - Juha H. Hei! Huonojen tuotetietojen vuoksi tuli väärät varaosat… Eli miten palautus toimii?? Mielestäni teknisissä osissa pitäisi olla mitat millimetrin tarkkuudella. Tekninen tuotekortti missä tärkeimmät mitat. Pettynyt🥶
Vastaus
Pahoittelut että tuotetiedot ovat olleet puutteelliset. Palautus ohjeet löydät keräilylistan kääntöpuolelta sekä verkkokaupan sivuilta.
05.07.2025 - Mikko H. Kolmesta tilatusta tuotteesta yksi oli väärä.
Vastaus
Ollaan mokattu ja lähetetty yksi väärä tuote. Olitkin ollut jo yhteydessä asiakaspalveluun, ja homma on hoidossa!
04.07.2025 - Harri P. Moi edellisen tilauksen yhteydessä luvattiin t paita kun laittaa kuvan teidän tuotteesta tosi toimissa ja näin tein ,mutta taas kerrottiin että seuraavan tilauksen yhteydessä tulee paita ja sama oli pari tilausta taakse päin luvattiin ilmainen toimitus ,nämä tuntuu jotenkin laahaavan ikävästi aina jäljessä ,eli nämä lupaukset valuvat tyhjiin terveisin Harri Partanen
Vastaus
Pahoittelut ettet ole paitaa saanut. Seuraavaa tilausta tehdessä seuraa viestin ohjeita niin saat paidan itsellesi!
28.06.2025 - Tapani K. Ei sujunut hyvin. Tilaukseni oli oikein. Tuote ei ollut tilauksen mukainen. Tuli 20 km ylimääräistä ajoa. Hydraulisylinteri tuli ilman venttiiliä. Lasku oli kyllä tilauksen mukainen, siis kalliimpi kuin saapunut tuote.
Vastaus
Pahoittelut että sinulle on toimitettu väärä tuote. Olitkin ollut jo asiakaspalveluun yhteydessä ja homma on kunnossa.
23.06.2025 - Teemu K. Tällä kertaa hieman negatiivinen, koska toimitus meni väärään osoitteeseen. 50€ lahjakortti seuraavaan ostokseen toki lämmittää mieltä kovasti. Eiköhän tässä vielä kaupoille tulla vielä uudelleenkin. 😁
21.06.2025 - Markku H. Paketissa luki: sisältää siimapään ja kolmioterän, mutta kolmioterää paketissa ei ollut.
Vastaus
Pahoittelut että paketissa on ollut virheellinen maininta. Homma on nyt hoidettu kuntoon!
11.06.2025 - Heikki K. Tilasin 46lbs sähköperämoottorin, tuli sitten 36lbs. Palautukseen meni.
Vastaus
Pahoittelut että meiltä on lähtenyt väärä tuote, onneksi homma on nyt kunnossa!
10.06.2025 - Olli Ensio P. Tilasin hevostallin maanantaina 2.6 ennen klo 10 varmistettuani asiakaspalvelusta, että tuote löytyy omasta varastosta. Mainoksen mukaan ennen klo 13 tilattu tuote lähtee toimitukseen samana päivänä, kuitenkin näin tapahtui vasta keskiviikkona 4.6. Kannattaako luvata jos ei voi täyttää lupausta?
Vastaus
Ollaan mokattu, luvattiin että tavarat lähtee 3.6 mutta lähtivätkin 4.6. Pyrimme toimittamaan tavarat aina luvatussa ajassa, mutta aina se ei onnistu. Pahoittelut siitä!
06.06.2025 - Kari Tapio N. Mennyt aivan pelletouhuksi, valittaessa nouto kaupasta tavara on postilaatikossa ja laskutus myyty eteenpäin. Ei jatkoon...
Vastaus
Meidän pellet vievät tavarat pakettiautomaattiin, jotta tavarat on noudettavissa ilman jonotusta sekä iltaisin ja viikonloppuisin. Onneksi maksutapoja on valittavissa muitakin kun lasku.
06.06.2025 - Veli Pekka K. Tilasin akkukäyttöisen raivaussahan ja en älynnyt tilata kahta akkua niin olisi ollut hyvä , että kauppa olisi tuon asian älynnyt. Nyt jouduin tilaamaan toisen akun erikseen
Vastaus
Tuotteen tiedoissa on maininta että raivaussahaan tarvitaan kaksi akkua, yritetään jatkossa toimia paremmin!
06.06.2025 - Esa K. Normi paska verkkokauppa , toimitus lähtee kun matkahuolto tulee kerran tai kaksi viikossa hakemaan ja hups heijaa tilauksen tulo kestää ehkäpä yli viikon . Euroopassa saa edullisemmin ja jopa nopeamin . HIDASTA TOIMINTAA.
Vastaus
Nyt ollaan mokattu! Tilaus on tullut perjantai illalla ja paketti on lähtenyt matkaan maanantaina eli toimituksessa on kestänyt kuusi päivää ja niistäkin päivistä kaksi on osunut viikonloppuun.
05.06.2025 - Aki T. Ruohonleikkurista hajosi moottori, johon tilasin uuden. Toimitushan kesti sitten postin kautta puolitoista viikkoa, kun posti jakelee paketteja vain tiettyinä päivinä. Jos olisin tilaus vaiheessa tiennyt paketin tulevan postin paketti toimituksen kautta, olisin jättänyt tilauksen tekemättä.
04.06.2025 - Jari Heikki Tapani P. Aineet tuli ja sukulaku mukana. En tykkää sukulakusta.
Vastaus
En minäkään.
31.05.2025 - Jari S. Matkahuollolta ilmoitti, että pe 15.30 mennessä on perillä. Tuli n 18.00 aikoihin. Luulin jo, että menee viikonlopun yli. Suunnitelmat meni uusiks .
30.05.2025 - Simo L. Toimitusaikalupausta, jonka mukaan ennen klo 13:00 tehdyt tilaukset lähtevät saman päivän aikana ei pidetty. Omalla aurinkosähköllä ladatun sähköauton kustannus noudolle Salosta olisi myös ollut pienempi kuin MH:n veloitus (eläkeläinen ei olisi omaa aikaa laskenut kuluksi). Toimitus lähti teiltä vasta perjantaina kun tilaus tehtiin to 12:30. Tämän kokemuksen perusteella en todennäköisesti uskalla tilata teiltä mitään, meni vkl suunnitelmat uusiksi kun oksasilppuri jäi seikkailemaan MH:n käsiin.
Vastaus
Jep, nyt ollaan mokattu, oksasilppurin olisi pitänyt lähteä vielä samana päivänä.
30.05.2025 - Harri S. Muoviset purkit ja pöntöt pakatkaa pehmusteilla varsinkin kierrekorkin alue koska useasti on ollut vuotava kun saapuu perille. Muuta kehitettävää kyllä ei löydy, kiitos :)
26.05.2025 - Jukka H. Kuitin saaminen ostoksesta kestää turhan kauan. Taitaa olla viimeinen ostos!
23.05.2025 - Ari H. Lähetys oli yhden tuotteen osalta puutteellinen eikä tästä tullut ilmoitusta, että lähetys olisi jaettu kahteen erään. Näin ollen myöskään matkahuollolla ei ollut käsitystä kuin yhdestä paketista. Paketin mukana tulleesseen lähetyslistaan oli jätetty kuitenkin tuo puuttuva tuotteen kohdalle jätetty merkkaamatta kappalemäärä, kun muissa tuotteissa oli kynällä merkattu kpl-määrä. Ne tuotteet mitkä tuli niin 2/3 tuotteesta olivat vääriä. Summasummarum 4 tilatusta tuotteesta 2 vääriä ja 1 jäi tulematta. MUTTA olen ostanut teiltä ennenkin ja tiedän, että "varaston Harri" osaa myös onnistua joskus ja anteeksiantoa löytyy. Toimitusnopeus teillä on ensiluokkainen.
Vastaus
No kyllä, tässä on kyllä mennyt 6 asiaa neljästä ihan persuksilleen. Anteeksi ollaan pyydetty ja homma on saatu onnellisesti loppuun!
17.05.2025 - Mika H. Noutopaikka vaihtui tilausvahvistuksen jälkeen.
14.05.2025 - Tapani A. Joo kyllä tuotteet voi tulla kohtuullisessa ajassa, MUTTA tuotteet on näköjään ihan paskoja. Esimerkiksi porakone en teräpaketti ,näiden teroitus on ihan perseestä ei tee mitään, pitäisi tietää että halvalla ei saa edes välttävää .🖕
Vastaus
Se on juurikin näin, valikoimassamme on omaanikin makuun tosi huonoja tuotteita. Niitä on moneen eri hinta- ja laatuluokkaan, jotta jokainen meistä löytää omaan käyttöön ja omalle kukkarolle sopivan tuotteen. Ja jotta ei tarvitse elää pettymyksen kanssa, tarjoamme ihan jokaiselle pakettina lähetettävälle tuotteelle myös ilmaisen palautuksen. Laatu maksaa niin työkaluissa kuin asiakaspalvelussa. Terveisin Jyrki 7e / tunti 💕
09.05.2025 - Iiro Esa Petteri V. Luvattiin lähettää iltapäivällä, mutta lähetettiin todellisuudessa noin kolmen päivän päästä.
09.05.2025 - Arto J. Ei ihan putkeen oo mennyt, tilasin klapikoneen ja ristikkoterän tilauksesta saapui vain terä postin kuljetuksella. Laitoin teille sähköpostia kysyen tuleeko tavarat eri lähetyksenä en ole saanut vastsusta teiltä ja vähän kiukuttaa
01.05.2025 - Jarkko K. No paketti tuli ajallaan ja lakupatukka oli mielunen lisä mutta paketissa lukossa piti olla kaksi avainta muttei siinä tullut kuin yksi avain.
01.05.2025 - Veera Maria K. Sain viallisen tuotteen ja reklamaation teosta jäi ikävä maku. Tapahtunutta ei lainkaan pahoiteltu, vaan kehoitettiin itse korjaamaan tuote, kun kyseenalaistin tätä kerrottiin vaihtoehdoiksi lähettää tuote korjattavaksi tai reklamoida valmistajalle, jonka kerrottiin olevan todella pitkä ja vaikea prosessi johon menisi vähintäänkin viikkoja. Päädyin lopulta korjaamaan tuotteen itse ja sain toimivan tuotteen, joka ei kuitenkaan ole laadultaan sitä mitä ajattelin saavana ostamalla kalliin ja laadukkaana pidetyn merkkituotteen, (tuotevirheen takia tuotteen pinta ei ole viimeistelty kuten pitäisi, mikä ei kuitenkaan vaikuta käyttöön). Pienellä määrällä empatiaa ja pahoittelulla tapahtuneesta olisi saanut minulle aivan erilaisen ostoskokemuksen, nyt en voi suositella asiointia kanssanne.
Vastaus
Moikka! Tässä oli tosiaan vaihtoehtona hoitaa tuotteen viimeistelyvirhe joko maahantuojan takuun kautta (johon valitettavasti aina kuluu hieman aikaa) tai itse. Koska asialle oli kiire, vika oli kuvan perusteella pieni ja helposti korjattavissa meiltä oli ehdotettu että korjausta voi koittaa itse. Mukava kuulla että se onnistui ja sait koiraverkon nopeasti käyttöön 🙂 Laitettiin kuitenkin sinulle vielä lahjakortti seuraavaan ostokseesi sähköpostiin!
27.04.2025 - Juha . Tilasin akku/laturipaketin laitteen kanssa, mutta laturi ei toimi ollenkaan. Positiivinen asia oli, että tilaus tuli 2 päivässä.
24.04.2025 - Pasi M. Moro! Vihkoon se meni jälleen pitäis varmaan keskittyä vähän mitä tilauksella lukee tilasin makitan startti paketin kahdella akulla ja kaksi paikkaisella laturilla ja nyt tuli yksipaikkaisella laturilla. En viitsi ruveta siihen teidän palautus rumpaan, joten näin.
Vanhemmat