Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Haluamme jatkuvasti kehittää palveluamme ja siksi luemme huolella jokaisen saamamme palautteen. Kokemusten kerääminen aloitettiin 18.2.2014. Yhteensä 4753 kpl. Positiivisia palautteista on 97 %.

Lähetämme ostaneille asiakkaille sähköpostilla kyselyn ostokokemuksen onnistumisesta. Vain ostaneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas. Harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole kirjoituksen yhteydessä valittu peukun suuntaa tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Kirjoittajien nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
1 2
17.10.2019 - Tommi S. Tilasin öljyä, tuli lakkaa. Ei ihan nappiin...
Vastaus
Moikka, ei tosiaan ihan nappisuoritus ollut tämän lähetyksen kohdalla ja pyydämme virhettä anteeksi!! Laitetaan heti huomenna oikea tuote matkaan.
06.10.2019 - Timo R. Nettikaupan palvelu oli hyvää: Mutta minulle tuli virheellinen kuva murskaavan oksasilppurin hakkeen koosta. Tämä kone ei sovellu minun tarpeisiini. Haluan vaihtaa oksasilppurin leikaavaan malliin. t. Timo
Vastaus
Hei. Käyttämättömät ja myyntikuntoiset tuotteet voi palauttaa tai vaihtaa alla olevien ohjeiden mukaan: https://www.virtasenkauppa.fi/ohje-helppoon-palauttamiseen Käytettyjä koneita/tuotteita emme valitettavasti voi ottaa vastaan.
02.10.2019 - jorma K. Tilasin verkkokaupasta x määrän tavaraa ja ei herjannut kpl määrästä mitään. Seuraavana arkipäivänä soitettiin ettei ole kyseistä tavaraa niin paljon. Kannattaisi järjestelmät tehdä erilaiseksi, jottei vastaavia kämmejä kävisi
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Yritetään jatkossa parantaa sivuja koko ajan siihen suuntaan ettei näin enää tulevaisuudessa kävisi. Tällä hetkellä emme valitettavasti tietoa sivuille saa, jos joltain meidän toimittajalta tavara loppuu.
23.09.2019 - Pertti N. Sain käytetyn Einhell akkuporakoneen, vaikka ostin uuden. Laite on palautettu ja odottelen uutta.
Vastaus
Hei. Anteeksi, että tuote oli kuluneen näköinen. Oli meidän myymälän mallikappale teille lähetetty. Käytetty sitä ei tietenkään koskaan oltu, mutta pieniä jälkiä siinä oli kun ihmiset olivat sitä myymälässä käpistelleet. Nyt jo uusi kone teille matkalla pienen yllätyksen kera :)
22.08.2019 - Thomas S. Osa tilauksesta vielä saamatta. Todella kauan kestää yhden tuoteen tuleminen Soittanut 2 kertaa ja kerrotin että samalta toimitajalta tullut ainakin 2 kuorma . Mutta tuote ei saapunut.
Vastaus
Hei. Anteeksi tilauksen viivästymisestä. Tuota U20050 leikkikaivinkonetta ei meille toimittajalta jostain syystä ikinä saapunut. Tilasin sen teille nyt kokonaan uudestaan ja toivottavasti se lähipäivinä saadaan vihdoin lähtemään.
24.05.2019 - Veikko S. Moottorisaha meni rikki ja sen on lähetetty teille korjattavaksi jo toista kuukautta sitten,eikä ole sen koommin kuulunut mitään
Vastaus
Hei. Anteeksi, että sahan korjauksessa on kestänyt noin kauan. Kevään takia huoltoliikkeemme on ollut pahasti ruuhkautunut. Eilen sinne soitin sahastanne ja se oli nyt korjauksessa. Ensi viikolla on saha vihdoin teillä takaisin.
06.05.2019 - Robert W. Tilattuani ja maksettuani kaikki oli hyvin, kunes hetken kuluttua sain Virtasenkaupasta mainoksen jossa tilaamaani tuotetta mainostettiin 10€ halvemmalla. Arvatkaapa mikä maku Virtasenkaupasta jäi. Ystävällisin terveisin, Robert
Vastaus
Kiitos viestistäsi. Emme valitettavasti päässeet jyvälle mistä tässä varsinaisesti oli kyse, sillä ostamanne öljynimupumppu on ollut samaan hintaan myynnissä jo pitkään eikä siitä ole mitään tiettyä kampanjaa. -Mikko
02.05.2019 - Tomi K. Tuli väärä tuote tilaus palautettu
14.03.2019 - Jorma M. Viimasuojamainoksessa annettiin ymmärtää,että pakkaus sisältää auton keulan kokonaan peittävät suojat. Lähetys saapui nopeasti mutta aukaistuani paketin totesin yllätyksekseni,että toimitus sisälsi vain alemman säleikön peitteen ja 4 kiinnikettä. Paketista löytynyt makeinen nosti hetkellisesti veren sokeria joka toisaalta myöhemmin johti korkeampaan verenpaineeseen.
17.02.2019 - Mika M. 2-komponentti täytteen toinen osa (musta) oli niin kuivunut että ei tullut tuubista ulos. Vanhentunut tuote, käyttökelvoton.
04.02.2019 - Arto V. Toimitusaika piti olla noin 2 viikkoa.. kuukauden jälkeen tiedustelin tilaamaani tuotetta, menee vielä pari viikkoa vastattiin. Jep jep. Tilauksen tein 12.12 ja tavaran sain 30.1 en ole tyytyväinen miten asiani hoidettiin. Lähettämön ylläri ei hirveästi lohduttanut. Tuskin tilaan täältä enään mitään
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi, että toimituksessa meni niin pitkään! Tilaamanne tuote oli päässyt toimittajaltamme loppumaan ja emme sitä valitettavasti nopeammin pystyneet toimittamaan.
01.02.2019 - Tuula J. Oli hyvä ostos
31.01.2019 - Joni H. Hallilämmittimen ostin ja paketista otin ja kokeilin niin eipä toiminut
Vastaus
Hei. Onpa kurja kuulla, että tuotteen kanssa on ollut ongelmia. Otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun: [email protected] tai 027751260 niin katsotaan miten asian kanssa edetään.
30.01.2019 - Jarkko K. Tavaran piti lähteä kolmen päivän sisällä. No kolmen pvä päästä ilmoitettiin että keräyksessä ongelma tavara lähtee seuraavana pvänä Joo, ulkomailta tavara ois tullu nopeemmin (jälleen kerran) ja ois ollu halvempaa. Ei tartte enää käyttää ku viimeisessä hädässä Virtasen kauppaa
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi viivästystä toimituksessa. Tuossa oli tosiaan tapahtunut inhimillinen virhe keräilyssä ja niitä valitettavasti josku kiireessä sattuu. Yritämme olla tarkempia jatkossa.
28.01.2019 - Arto K. Moi, en ole vielä saanut koko lähetystä!!!! Posti lajitellut paketin seurannan mukaan 24.1 Kuopiossa ja ei vaan ole tullut saapumisilmoitusta vieläkään 28.1 !!
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi toimituksen viivästymistä! Paketti oli tosiaan postin kyydissä seikkaillut useamman päivän. Nyt ilmeisesti on kuitenkin paketti tullut perille.
24.01.2019 - Pasi J. Nojuu... Kyseinen hihnatilaus jossa valmistaja mokast sen pituuden suhteen on toisaalta aika koominen moka.. harva hihnatilaaja hoksaa kyseenalaistaa isonkin valmistajan mokaa mitoituksessa.. Olen tilannu puolenkymmentä hihnaa ja jokaisessa tätä pituuden kanssa ongelimia.. nytt vasta mittasin ja totesin vian olevan muualla kuin omassa mittaus tavassa, jokainen aikasemmin tilaama hihna on liki tuuman ilmoitettua pitempi.. toivotaan että jakossa kkun tai jos tilaan niin mitoitus on etes 5mm tarkuudella..Aika monta pysymätöntä ja luistavaa hihnaa pitit tilata ennkuin hoksasin tarkastaa hihnan todellisen mitan!!
16.01.2019 - Niko Petteri R. Maskin suoja ei ollut oikean kokoinen,joutui leikkelemään sopivaksi. Eikä kiinnitys ollut niin yksinkertainen
04.01.2019 - Reima K. Muovinpalat jotka ovat keulamaskin viimasuoja ovat hinta-laatusuhteeltaan aivan röyhkeät. Ei mitenkään voi käsittää 50eur hintaa neljästä pienestä palasta muovia ja muutamasta kiinnikkeestä. Odotin todella laatutuotetta jollaisia ainakin ennen sai autoihin. Sain toki hyvääkin: takakontin kaukalomatto joka istuu hyvin ja jonka hinta-laatusuhdetta voi pitää kohtuullisen hyvänä. Itse tuote on hyvä.
02.01.2019 - Eino M. Tuote ei ollut odotuksenukainen, tuulisuojan maskiin kiinnitys oli hankalaa, kiinnittimet ei ollut tarkoituksen mukaiset.
20.12.2018 - Kalle L. Kaupankäynti oli nopeaa ja tuote tuli suhteellisen nopeasti postin kautta. Tuote oli mielestäni suhteellisen kallis kahdella kiinikkeellä muotoon leikattu pehmytmuovinen viimasuoja Fabian keulalle 50 €. Suojasta puuttui kuitenkin reikä, josta konepellin lukituksen voi aukaista, joten jouduin tekemään sen itse.
20.12.2018 - Jukka M. Tuote oli väärä , haluaisin saada oikean tuotteen , kiitos
Vastaus
Hei. Teille oli toimitettu tilaamanne TS110 maskisuoja. Jos se on autoonne sopimaton, niin lähettäkää se meille asiakaspalautuksena takaisin. Liittäkää palautuksen mukaan myös auton rekisterinumero, niin yritetään etsiä täältä siihen sopiva suoja.
19.12.2018 - Jasmina S. Ihmettelin kun tilasin lapselle joululahjaa betoniauton nii näytti kuin paketti, jossa auto oli, aivan kun olisi avattu....? pahvipaketti oli kärsinyt ja auto ei ollut millään sielä kiinni.. Sinällään ei haittaa mutta mietinpä minkä näytekappaleen oon saanut... Ei jäänyt positiivinen kuva.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Tuli toimittajalta asti meille tuollaisessa paketissa. Auto kuitenkin näytti ihan koskemattomalta, niin en alkanut pakettia heille palauttamaan. Ajattelin, että tärkeintä on että jouluksi ehtii teille :)
19.12.2018 - Markus H. Hei! Tilasin SEAT alhambraan maskisuojuksen. Nettisivuilla näkee, että sopii malleihin vuodesta 2011 eteenpäin. Se ei sitten sopinut sellaisenaan vaan mun täytyi mattopuukolla muokata suojusta sopivaksi. Koukut ei kiinnity kuten pitäisi, olivat väärän mittaisia ja mun täytyi kärkipihdeillä muotoilla koukkuja. Auto on vuosimallia 2017. Parempii olisi ollut käydä hakemassa oikeanlaiset koukut muutamalla eurolla Motonetistä ja neopreenistä itse tehdä suojus Sinänsä kaupanteko sujui tosi hyvin netin välityksellä ja toimitus oli tarpeeksi nopea. Hyvä informaatio sähköpostitse missä vaiheessa tilaus on menossa. Itse prosessi siis tosi hyvä, mutta minun osaltani tuote ei vastannut sitä mitä olin tilaavanani.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Tuo tilaamanne TS139 on tosiaan ainut malli, joka Alhambraan toimittajalta löytyy. Selvittelen asiaa, että onko siinä tuo keula uudemmissa malleissa vaihtunut ja suoja ei niihin sopiva olisi. Hyvä että saitte muokkaamisella suojan kuitenkin autoonne sopivaksi :)
17.12.2018 - Timo K. Tilaus tuli useamman päivän myöhässä, mitä puhelinmyynnissä luvattiin.
Vastaus
Hei. Anteeksi virheestämme. Joulukuu on ollut lähettämössä kiireistä aikaa ja viivästyksiä on sattunut aivan liikaa. Pyritään jatkossa parempaan.
17.12.2018 - Jari G. Kauppa meni hienosti ja paketista löytynyt sukulaku oli kiva yllätys! Mutta se oli ikävä yllätys että toisin kuin tuotekuvassa, paketista puuttui alempi maskisuoja kokonaan! (TS46 maskisuoja b-mersu 2009->)
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Oli tosiaan tuote saanut uutta muotoa ja ei ollut tieto tullut meille asti. Yritän saada uudet kuvat sivuille mahdollisimman nopeasti.
12.12.2018 - veikko a. tilasin klapisirkkeliin kiilahihnat jotka oli väärän mittaiset ne vaihdettiin kyllä oikean mittaisiin mutta vapaapäivät meni odottellessa ja klapi savotta siirtyi tulevaisuuteen. Muuten ihan ok kauppa.
Vastaus
Kiitos palautteestanne ja vielä kerran anteeksi virheestämme. Täällä meni numerot 52 ja 82 sekaisin.
12.12.2018 - Nicklas L. Kloori-tabletti annostelija ei toimii. Vaikka säädöt olivat minimissä, mikä tarkoittaa 1.000 litran ulkoporealtaan viiko kulutus, kaikki kloorit liukeni muutamassa tunnissa. Onneksi olin vaan syöttänyt kaksi tabletteja....
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Tuo annostelija toimii melkeinpä parhaiten siten, että kylvyn jälkeen lisää sinne aina yhden tabletin noin 3-5 päivän välein. Näin pysyy kulutus pienenä ja vesi puhtaana.
11.12.2018 - Kalle F. Tuote rikkoontui heti osittain, kun otti käyttöön..
Vastaus
Hei. Anteeksi tuotteen huonosta laadusta. Lähettäkää tuote meille asiakaspalatuksena takasin, niin pistetään takuuseen.
06.11.2018 - Arno C. Toimitus ok. Tuote oli ylimainostettu. Menin halpaan.
02.11.2018 - Risto S. Pakettia odotellaaan jo kolmatta viikkoa että näin
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi toimituksen viivästymistä! Tuote oli toimittajaltamme päässyt loppumaan ja siitä syystä ei pakettia heti matkaan saatu. Tästä laitoimmekin sähköpostitse tietoa asiakkaalle. Lisäviivästystä tuli valitettavasti vielä lisää johtuen postin toimituksessa sattuneesta hyllytysvirheestä.
11.10.2018 - Matti V. Tuote täysin ala-arvoinen. Hinta/laatusuhde surkea.
02.10.2018 - Timo H. En ole saanut vielä pakettia enkä saapumisilmoitusta
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Oli tosiaan paketti Postilta hukassa, mutta selvitin asian ja nyt se on noudettavissa teidän lähipostistanne.
10.09.2018 - Sami V. Lähetys tuli Myrskylän postiin, vaikka toimitusosoite oli Porvoo. Lisäksi työkalu on väärän kokoinen eikä sitä voi käyttää VAG- konsernin vaihteistotulppien avaamiseen.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. En osaa sanoa miksi lähetys on Myrskylään toimitettu. Täältä meiltä on Porvooseen pitänyt lähteä. Anteeksi virheestämme. Jos tuote ei teidän käyttöönne sovellu voitte sen tietysti meille palauttaa ilmaiseksi takaisin.
28.08.2018 - Hanna S. Hei, En ole edelleenkään saanut tilaamiani tuotteita ja Matkahuollon seuranta näyttää, että tilaus on edelleen matkalla noutopisteeseen.
Vastaus
Hei. Anteeksi, että paketti on jossain seikkaillut matkalla. Soitin äsken Matkahuoltoon ja paketti löytyi noutopisteestä. Saatte kohta myös heiltä tiedon tekstiviestillä, että lähetys on noudettavissa.
14.08.2018 - Pekka P. Hyvä palvelu ja nopea toimitus!
10.08.2018 - Kaisa M. Ostin samaisen kaasujousen muutama kk aiemmin, ja hintaa oli silloin 24 euroa vähemmän. Omituinen ja melko kova hinnannousu yhtäkkiä.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Valitettavasti meidän ostohinta oli tässä tuotteessa noussut merkittävästi, joten se heijastuu myös myyntihintaan väkisinkin.
08.08.2018 - Jari M. Postiin jäi paketti..Todella pettymys paketinkulku. Kannattais lopettaa teidän postin kätyyö kokonaan.
Vastaus
Hei. Anteeksi, että paketin lähetyksessä on ollut ongelmia. Selvitin asian Postin kanssa ja paketti löytyi. Se on tänään noudettavissa heiltä ja ilmoittavat siitä teille vielä myös erikseen.
08.08.2018 - Henri K. Kuudetta viikkoa kesti kaasujousien tulo, mutta jos ei ole, niin ei ole. Informaatiosta kuitenkin plussaa.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Välillä kun tavara loppuu toimittajalta saakka, niin joudutaan pitkiäkin aikoja odottelemaan. Onneksi nyt kuitenkin lopulta saapuivat. Kiitos kärsivällisyydestänne.
03.08.2018 - Ilpo Y. Positiivista: - Tilasuvahvistus tuli nopeasti - Toimitus oli erittäin nopea! Negatiivista: Positiiviset seikat vesittyivät itse tuotteen ollessa sekundaa. Laituritikkaiden toisen sivuelementin pystytuki oli hitsattu huolimattomasti vinoon ja lisäksi elementti oli vääntynyt. Näin ollen tikkaat eivät asettuneet hyvin laituriin. Kiireellisen tarpeen vuoksi en lähtenyt palauttamaan tuotetta vaan se on kiinni laiturissa vähän vinkallaan.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Pyydän anteeksi tuotteen huonoa laatua. Noita ollaan melko paljon myyty ja ei ole ongelmia ennen kuulunut. Tainut jokin "maanatai" kappale teille osua. Laitan sähköpostiinne alennuskoodia seuraavaan ostokseenne ja toivottavasti myös nämä tikkaat teitä tarpeeksi hyvin palvelevat.
30.07.2018 - Jarmo s. tuotteen huoltoliike puuttuu, varaosa saanti . mukana vaillinaiset tiedot näistä .muuten selkeä ohjekirja.
Vastaus
Varaosa ja huoltoasioissa yhteys meihin.
24.07.2018 - Tuomas P. Kamaa ei ollutkaan varastossa ja myyjä ei osannut tarjota korvaavaa tuotetta jonka kuitenkin löysin nettikaupasta. Tilaan kyllä toistekin.
21.07.2018 - Henri K. Virtasen kauppaa olen suosinut kotimaisuuden vuoksi. Tällä kertaa ei kaikki oikein mennyt niin kuin olisin toivonut. Paketti ei saapunut tilattuun osoitteeseen, jonka vuoksi otin yhteyttä Virtasen kauppaan, jossa asia luvattiin hoitaa kuntoon. Loppujen lopuksi sain paketin toivottuun osoitteeseen oman aktiivisuuden ja Matkahuollon palvelualttiin työntekijän avulla. Se mikä luvataan tulee myös pitää. Tästä huolimatta aion asioida jatkossakin Virtasen kaupassa.
10.07.2018 - seppo j. Myitte tuotta jota teillä ei ollut. Toimitus kesti lähes viikon. Siivotonta. En varmaan tilaa teiltä koskaan mitään.
Vastaus
Pyydämme anteeksi, että toimituksessa on mennyt noin pitkään. Valitettavasti emme kuitenkaan pysty pitämään omassa varastossamme kaikkia verkkokaupasta löytyviä tuotteita ja joskus toimitus siitä syystä kestää hiukan pidempään.
05.07.2018 - Pauli R. toimitus oli osin virheellinen, eli tuote ei ollut se kuin piti. Kannattaisi ottaa toimitustapavalikoimaan smartpost -automaatit, niin arkisin töissä olevilla olisi helpompaa noutaa paketti. Itsellä sattuu olemaan paikallinen osuuspankki asiamiespostina, ja pankkien aukioloajat ovat tunnetusti surkeat.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Anteeksi virheellisestä toimituksesta. Oli tullut tuote toimittajalta saakka väärällä koodilla ja emme sitä tässä huomanneet. Yritän saada tuon oikean tuoteen teille mahdollisimman nopeasti toimitettua. Yritetään saada myös Smartpost-atuomaatit toimitustavaksi tulevaisuudessa.
15.06.2018 - Juha J. Tilaamani tuote oli epäkuntoinen, myyjä lupasi selvittää asiaa, ja palata asiaan seuraavana päivänä. Tätä ei kuitenkaan tapahtunut, joten purimme kaupan
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Emme saaneet toimittajalta riittävän nopeasti vastausta kyselyymme, joten emme ehtineet vastata sovitussa ajassa. Pyydän anteeksi! Yritämme parhaamme mukaan oppia virheistämme. Mukavaa viikon jatkoa.
20.05.2018 - Jorma P. Tuotekuvaus on edelleen harhaanjohtava mittakuvassa vasemmalla puolella olevan soviterenkaan takia. Sorvari tekee minulle sovitteet ja harjan hinta olemaan satasen luokkaa. En olisi ostanut, jos olisin tiennyt sen olevan näin vaikeaa.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Oli tosiaan meillä vanhat tiedot tilaamastanne tuotteesta sivuilla. Korjataan paremmaksi, ettei muille käy vastaavanlaista vahinkoa. Anteeksi virheestämme.
07.04.2018 - Esko M. Ostin 4 kpl:tta kokoon taitettavia liikenteenohjauskartioita,kolme toimi , yksi ei. Olen kahdesti soittanut,kukaan ei vastannut mutta automaatti kyllä ilmoitti että soitamme takaisin , ,milloinkahan???
Vastaus
Pyydämme anteeksi viivästynyttä vastausta asiaan. Asiakkaaseen oltu yhteydessä ja toimitettu uusi tuote viallisen tilalle.
30.03.2018 - Christer N. Best grip jäänastojen toimitusaika melkein 2 kuukautta eikä luvattu muutama päivä
Vastaus
Hei. Nastat olivat meiltä ja maahantuojalta loppuneet. Toimitus venyi todella pitkälle, mutta teitä kyllä tiedotettiin asiasta ja annettiin mahdollisuus vaihtaa tuote toiseen tai perua tilaus kokonaan. Välillä maahantuojat eivät osaa valitettavasti kauhean tarkkoja aikatauluja antaa milloin tuotetta saadaan lisää.
30.03.2018 - Kari L. Rengashyllyn mukana olisi voinut olla vaikka kuva siitä,mutta ei ollut minkäänlaista kasausohjetta.Mulla ei tallilla ollut mahd.netistä katsoa,joten kasasin sen hieman erilailla..tukeva siitä tuli joka tapauksessa,mutta aikaa meni turhaan pähkäilyyn.T.Kari
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Noissa rengashyllyissä tosiaan on huonot ohjeet, tai ei ohjeita ollenkaan. Yritetään parantaa niiden tilannetta yhdessä toimittajan kanssa.
09.03.2018 - lauri v. tilaus makasi viikon jossain
Vastaus
Hei. Pahoitteluni toimituksen viivästymisestä. Se oli täysin meidän virheemme. Oli lähettämössä eksynyt tilaus väärään paikkaan.
08.03.2018 - Jari P. Toimitus kesti pidempään kuin oletin
Vastaus
Hei. Pahoitteluni ettemme saaneet tuotetta teille nopeampaa toimitettua. Ei löytynyt suoraan omista varastoista, niin jouduttiin sitä muutama päivä odottelemaan.
01.02.2018 - Ari T. muut hyvä ku lähetettäisiin oikee osa.ps Posti kilometrien päässä vituttaa ajella hukkaan ees taas.
Vastaus
Hei. Anteeksi virheestämme. Lähetetään teille heti oikea osa kotiinkuljetuksella.
22.01.2018 - Erkki O. Autotallin oveenavaajan laiteluettelon mukaan olisi kuulunut olla ovikytkin mukana, nyt se ei kuulema kuulukkaan mukaan ja sitä ei muka saakkaan. En nyt ala lähettelemään takaisinkaan. Mutta johdollinen painonappikytkin ei kovin kummoinen ole ja ei kalliskaan. halvempi olisi ollut laittaa mukaan ylimääräinen kaukosäädin.
Vastaus
Kiitos palautteestanne ja vielä kerran pahoittelumme kauppamme sivuilla olleesta virheestä tuotetiedoissa!
18.01.2018 - Vesa N. Ostamani Audi Q5:n maskisuoja osoittautui vain muutaman millin vahvuiseksi heppoisen tuntuiseksi solumuoviläpyskäksi! Kiinnikkeiden kanssa 50 € oli vahvasti ylihintainen!!!
18.01.2018 - Ahti M. Toimitus aika ei pitänyt paikkaansa.
Vastaus
Hei. Pahoitteluni pitkäksi venyneestä toimitusajasta.
01.01.2018 - jorma v. Tilatun tuotteen (Varta H15 AGM akku) mukana ei toimitettu esim. takuutodistusta tai muuta ohjetta liittyen esim. akun käyttöönottoon. Itselleni oli epäselvää, oliko akku jo valmiiksi hapotettu vai olisiko hapot kuulunut tulla toimituksen mukana. Asia selvisi soittamalla verkkopalveluunne ja kyselemällä. Netistä en Vartan sivuilta löytänyt akun käyttöönottoon liittyviä ohjeita, On myös huomioitava, että kaikki eivät nettiä käytä tai sellaista ei ole käytössä joten on kohtuutonta odottaa, että netti on ainoa oikea osoite josta lisätietoa saa. Toimitus tuli sovitusti kotiovelle, sen osalta palvelu oli ok.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Ostokuitti käy tuotteen takuutodistuksena. Kaikki akkumme ovat heti käyttövalmiita.
10.11.2017 - Reijo H. Ei ainakaan voi kovin nopeaksi kehua. Liki puolitoista viikkoa tilauksesta toimitus ja edelleen puuttuu yksi osa tilauksesta. Ei viestiä lähetyksen myöhästymisestä.
Vastaus
Hei. Anteeksi tuotteiden pitkästä toimitusajasta. Puuttuva tuote saapumassa teille tällä viikolla. Tästä toki myös erikseen sovittiin etukäteen, että laitetaan heti kun lisää saadaan.
23.10.2017 - Hannu H. Tuotteen kohdalla luki ostohetkellä "tavaraa varastossa" Mutta ei sitä ollutkaan!!! Luulin, että toimitus on ilmainen (kotiin) mutta ei sekään!!
Vastaus
Hei. Valitettavasti meidän sivuillamme ei vielä noita varastosaldoja näy. Saldot/toimitusajan saa tällä hetkellä parhaiten selville ottamalla yhteyttä meidän asiakaspalveluumme. Kotiinkuljetus on ilmainen ainoastaan isoissa/painavissa tuotteissa, muussa tapauksessa toimitus ilmaiseksi lähimpään Postiin tai Matkahuoltoon (yli 50€ tilaukset).
19.10.2017 - Henri L. Tilasin tukijalan P545. Kammen kara oli 30 mm lyhyt eikä kahvan lukituslevy yltänyt karalle lainkaan. Laitoin viestiä viallisesta tuotteesta Teohydrauliin, joka on tuotteen maahantuoja ja Virtasen kauppaan joka jälleenmyyjä/toimittaja. Kumpikaan ei reakoinut ongelmaan mitenkään. Korjautin tuotteen omalla kustannuksella. En osta enää nettikaupan kautta ko. tuotetta.
Vastaus
Pahoittelumme, että olemme reagoineet tilanteeseen pienellä viiveellä! Asiakkaaseen oltu yhteydessä ja hyvityksestä sovittu virheellisen tuotteen osalta ja toimittajaan oltu myös yhteydessä.
12.10.2017 - terho e. toimitus tuli ajallaan mutta itse tuote hintaansa nähden oli huono. kyseessä venttiilinavaustyökalu, kamasa. materiaali oli heikko ja jo parin venttiilin avauksen jälkeen osat antoivat periksi. väärän asennon vuoksi nostimen kupin laakeripintaan tuli reilu roso jonka jälkeen työkalu meni roskalaatikkoon kirosanojen saattamana. kertakaikkisen huono ostos vaikka piti olla hyvälaatuinen työkalu.
Vastaus
Hei. Kamasan työkalut ovat yleisesti hyvin laadukkaita. Laittakaa ihmeessä tuo meille tulemaan takaisin, niin hyvitellään joko tuotteena tai rahallisesti, jos takuunalaisesta viasta on kyse. Pahoitteluni huonosta tuotteen laadusta teidän kohdallanne.
11.10.2017 - Eeva H. Tilasin miehelleni talvityötakin. Siinä oli paikoillaan varashälytin, joka oli aika erikoinen, kauluksessa kiinni, jota ei ois saanu irti rikkomatta tuotetta. Jouduin palauttamaan takin hälyttimen irtisaamiseksi. Meiltä on matkaa lähimpään postiin 150 km ja tuli aika paljon ylimääräistä kulua ja vaivannäköä, että takki saatiin palautettua ja vielä takaisin viiveellä välittömään käyttöön. Pyysin tuotehyvitystä vaivannäöstä ja sieltähän tuli uusien tilausten myötä peräti twix-suklaapatukka, jossa oli lappunen: terveiset lähettämöstä :) Meijän kaupassa tuo twix-patukka maksaa 0,69 euroa!! Takki oli 76 euron arvoinen. Mielestäni meille tuli enemmän kuluja ja patukka on edelleen syömättä!!
Vastaus
Hei. Edelleen suuret pahoittelut tuosta varashälyttimen unohtamisesta takkiin. Teille on siitä korvattu myös rahallisesti pieni summa 18/9/2017 teidän Nordean tilillenne. Ymmärrän että tämä ei tietenkään kaikkea vaivaa korvaa, mutta toivottavasti edes hieman lievittää. Suklaapatukasta en itse ollut edes tietoinen :)
04.10.2017 - Pauli H. Alkuperäistä tilaamaani tuotetta ei ollut, vastaus ei tullut heti vaan viiveellä, tuote vaihdettiin halvempaan ja sen lähetyksen saamiseen meni yli kaksi viikkoa. Kiinastakin tulee nopeammin
Vastaus
Hei. Anteeksi ettemme pystyneet toimittamaan tuota ensimmäiseksi haluamaanne tuotetta. Tuo toinen tuote tuli sitten toiselta toimittajalta, jolla on valitettavasti pidemmät toimitusajat. Hinnan erotus hyvitettiin totta kai teille takaisin.
03.10.2017 - Lauri K. Olen palauttanut tuotteen,ei toiminut.
Vastaus
Hei. Pahoitteluni ettei tuote ollut teidän käyttöönne sopiva. Rahat on hyvitetty teille takaisin.
26.09.2017 - Martti P. toimiyus ei ollut täydellinen ensi karralla,joten miinus siitä muuten kyllä ihan OK
Vastaus
Hei. Anteeksi ettei saatu kaikkia tilattuja tuotteita teille heti toimitettua. Laitettiin puuttuvat tuotteet heti perässä tulemaan, kun huomasimme virheemme.
25.09.2017 - marko t. No ,ei mennyt ihan putkeen kun tilasin autoon koiraverkon niin paketissa oli kestopeite. Palautus kyllä onnistui mutta ylimääräistä vaivaa tuli...
Vastaus
Hei. Anteeksi virheellisestä toimituksesta. Oli pakkaamossa mennyt kiireessä laput sekaisin :) Oikea tuote toimitetiin teille välittömästi virheen huomatessamme.
21.09.2017 - Esa A. Huonosti meni. Saamani jatkojohtokelan kaapelityyppi oli eri (=halvempaa/heikompaa) tyyppiä kuin nettisivuilla mainostettu. Kaksi turhaa postikäyntiä ja kuponkien täyttelyä. Rahojen palautusta odotellessa.... Jos jotain positiivista, niin asiakaspalvelu oli asiallista ja palautteeseen vastattiin ripeästi. Sen kaapelityypin voisi tosin jo pikkuhiljaa vaihtaa sivuillenne oikeaksi (tuote 8521)
Vastaus
Hei. Anteeksi vääristä tuotetiedoista verkkosivuilla ja turhasta vaivasta asian kanssa. Nyt on tuotteen tiedot korjattu oikeiksi.
08.09.2017 - Kai L. Verkkokaupassa ei suoraan näe onko tuote varastossa, paikkakunnalla asuvana ajattelin tehdä ostokset kätevästi verkossa ja noutaa mahdollisesti jo seuraavana päivänä.Yksi tuote olisi ollut vasta 2-3 viikon kuluttua perillä, ehkä...Nyt ostokseni oli noudettavissa n.3-4 päivän kuluttua tilauksesta. Henkilökohtaisesti yleensä vältän verkkokauppoja joilla ei ole tuotetta varastossa.
Vastaus
Tällä hetkellä ei tosiaan näy varastosaldot kauppamme sivuilla, mutta toivottavasti sekin toiminto vielä jossain vaiheessa kauppaamme saadaan.
30.08.2017 - Tapani O. Toimitus hidas matkahuollon kautta. Muuten asionti sujui mukavasti.
23.08.2017 - Pekka T. Varaosa oli pakattu n. 15x15x15 cm pahvilaatikkoon, vaikka olisi tullut kirjepostina. Osa oli pyöreä kumitiiviste, halkaisija n. 4 cm ja paksuus n. 2 cm
11.08.2017 - Markku O. Kesti liian pitkään
17.07.2017 - Ville L. Tuote oli ok, mutta toimitus kesti yli kolme viikkoa.
13.07.2017 - Matti R. Ihan turhia kyselyitä nämä.
03.07.2017 - Juha M. Tuote ok, mutta toimitus postin kautta hidas. Tilaus tehty To ja toimitus Ke..
27.04.2017 - Jukka M. Luettelon tiedot,tavarat ei pidä paikkaansa tai ovat muuten väärissä paikoissa, johtaa tilaajan harhaan ja tulee vääriä tilauksia joista johtuen omat hommat kusee aikatauluissa
Vastaus
Hei. Pahoittelen sivustomme virheitä tilauksenne tavaroiden kanssa. Nyt on nuo virheet korjattu ja toivottavasti onnistumme ensi kerralla paremmin tilauksenne kanssa :)
11.04.2017 - Esko P. Ei ole kuulunut mitään tuotteesta jonka tilasin.vähän ihmetyttää kuinka kauan kestää tavaran tulla?
Vastaus
Hei. Tilaus tehty maanantaina 3/4/2017. Heti seuraavana päivänä pakattiin tuote Kaukokiidon kyytiin. Seurantakoodi lähetetty antamaanne sähköpostiosoitteeseen. Valitettavasti näyttää asuinpaikassanne olevan Kaukokiidon jakopäivät vain tiistaisin. Tänään pitäisi siis paketti teille saapua. Pahoittelen pitkää toimitusaikaa.

1 2