Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Haluamme jatkuvasti kehittää palveluamme ja siksi luemme huolella jokaisen saamamme palautteen. Kokemusten kerääminen aloitettiin 18.2.2014. Yhteensä 8018 kpl. Positiivisia palautteista on 97 %.

Lähetämme ostaneille asiakkaille sähköpostilla kyselyn ostokokemuksen onnistumisesta. Vain ostaneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas. Harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole kirjoituksen yhteydessä valittu peukun suuntaa tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Kirjoittajien nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi

25.11.2020 - Kimmo P. muuten meni ihan hyvin, paitsi tuote oli väärä.
Vastaus
Hei anteeksi, me mokattiin tässä! Tuote vaihdettiin pikaisesti oikeaan ja oppi imettiin itseemme. Toivottavasti nähdään vielä kaupoilla! -Arttu
22.11.2020 - Antero S. Toimitus kesti liian kauan. Tilaus torstaina- toimitus tiistaina.!!!
Vastaus
Tilaus lähtenyt meiltä alle vuorokaudessa tilauksesta. Kuljetusfirmalla mennyt 3 arkipäivää tilauksen toimittamiseen. Pahoittelut ettei toimitusaika ole vastannu odotuksianne, pyritään parantamaan! -Arttu
20.11.2020 - Pekka H. Moi Valitettavasti tähän mennessä ostokokemus hieman haalea. Vahvistus tilauksesta tuli nopeasti ja seurataviestin mukaan tuotteet lähtivät liikkeelle. 13.11 tuotteet saapuivat Turkuun ja 16.11 lähtivät Kouvolaan. Tämän jälkeen tietoa ei ole tullut (matkahuollon pakettiseuranta). Juuri äsken kävin kysymässä Kouvolan matkahuollosta tilannetta. Toinen paketeista on tullut mutta toisesta ei ole mitään tieto. Seuranta viestien perusteella molemmat paketit ovat liikkeellä (lähteneet Turusta). Lisäksi tuntuu kummalle että matkahuolto ei voinut luovuttaa toista pakettia kun koko toimitus on saapumatta. Valitettavasti tilaus-toimitus kokemus ei ole ollut odotusten mukainen.
Vastaus
Tilaus lähtenyt meiltä rivakasti mutta valitettavasti toimitus on kestänyt kohtuuttoman kauan, pyydämme puolestamme tätä anteeksi! Olemme yhteydessä kuljetusfirmaan ja pyritään selvittämään tilauksenne tilanne pikimiten. -Arttu
17.11.2020 - Ari K. Vanhan kertausta. En halua nähdä sanaakaan Klarnasta, jos maksan luottokortilla. Onneksi on Amazon.de
Vastaus
Meillä on vaihtoehtoisena maksutapana Checkout Finland niille jotka eivät halua käyttää Klarnan maksutapoja. Itsekin odotamme Amazonia suomeen niin saadaan yksi myyntikanava lisää :) -Arttu
10.11.2020 - Seppo P. Toimitus viipyi kauan.
Vastaus
Tilaamanne erikoistuotteen toimitusajaksi ilmoitamme 4-8 viikkoa ja nyt se tuli alle neljässä viikossa eli nopeammin kuin lupasimme. Toivottavasti itse tuote miellyttää teitä vielä vuosia :) -Arttu
07.11.2020 - Juha B. Tervehdys, Tilasin tikkaat + niihin tasot ja sain 27.10 ilmoituksen niiden saapuisesta Matkahuollon asiamiehelle. Kävin noutamassa, mutta sieltä löytyi pelkät tasot (joita sen sitten ottanut). Viestittelyä Virtasenkaupan asiakaspalvelun kanssa. 5.11. Matkahuollon asiakaspalvelu oli yhteydessä ja kertoi tikkaiden löytyneen. Kävin hakemassa 6.11. ja niiltä osin asia ok (paitsi ylimääräinen Hyrylän keikka). Korjausehdotus: Tällaisessa tilanteessa Virtasenkauppa voisi ottaa kunnolla kopin ja selvittää tilanne + luvata toimitus kotiovelle ylimääräisen vaivan välttämiseksi. Tätä kutsusin jo huippuluokan asiakapalveluksi. Ystävällisin terveisin Juha PS Ymmärrän kyllä, että hämminki ei ollut teidän aiheutamanne, vaan Matkahuollon.
28.10.2020 - Niko K. Tilaus tehty 20.10 ja tavara lähtenyt maahantuojan varastosta heti samana päivänä nyt 28.10 tavara ei ole vielä tullut tää on ihan perseestä
Vastaus
Tosiaan suuri tuote tilauksesta on lähtenyt maahantuojan varastolta ja siinä on kestänyt kohtuuttoman pitkään saapua perille. Olen täysin samaa mieltä siitä miten tämä asia on eli *erseestä. Pyydämme puolestamme nöyrästi anteeksi asiaa. Meiltä tulleet tavarat ovat sentään tulleet vuorokaudessa perille. -Arttu
25.10.2020 - Walto S. Melkein kaksi viikkoa tilauksesta kyselin sähköpostitse että millanen homma. Oli näemmä unohtunut lähettää tuote :) Sentään vastaus tuohon sähköpostiin tuli nopeasti ja paketti lähti matkaan.
Vastaus
Tuote ei suinkaan ollut unohtunut lähettää vaan se oli väliaikaisesti loppuunmyyty. Pistettiin matkaan heti kun saatiin varasto taas täydennystä. Pahoittelut jos viivästyksestä ei ole informoitu teitä tarpeeksi hyvin. -Arttu
23.10.2020 - unto a. toimitus erittäin hidasta!saksastakin olen saanut nopeammin
Vastaus
Paketti oli meidän ovista lähtenyt 3 päivän sisällä tilauksesta. Pahoittelemme, että jatkotoimenpiteet ovat kestäneet pitkään. -Kim
22.10.2020 - Teemu H. Tuote piti olla hyllyssä mutta eipä sitten ollutkaan kun olin tilauksen tehnyt. Sitten luvattiin toimitus samalla viikolla, mutta eipä tullut. Tulipa sitten kuitenkin lähes 2 viikon toimitus ajalla. En tilaisi uudestaa teiltä, koska tuossa ajassa olisin saanut muualtakin suoraan.
Vastaus
Olipa syyt mitkä tahansa, me todella mokattiin tässä, anteeksi! -Arttu
22.10.2020 - Tytti V. Jos yritys tilaa postitoimituksella tavaraa, toimituksen tulisi olla perille asti - EI postiin tai postinautomaattiin!
Vastaus
Pahoittelut ettei tilaus ole mennyt kokonaisuutena nappiin. Meillä asiakas saa aina itse valita toimitustavan. Yhtenä vaihtoehtona on jakelu perille haluttuun osoitteeseen. -Arttu
15.10.2020 - Rene A. Tavaran tilasin kahteen kertaan ja maaksikin otettiin kaks kertaa. Palautusta toisesta ei ole kuulunut. ☹
Vastaus
Harmi että maksupalvelu ei ole toiminut täydellisesti. Toivottavasti meidän palvelu on kuitenkin ollut viiden tähden arvoista! Tilauksenne maksuliikenteen on hoitanut Klarna joten epäselvissä tapauksissa ole yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun josta myös palautuskin varmasti järjestyy: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/ -Arttu
14.10.2020 - Matti M. Tilaamani tavarat olivat kaikki hintaansa nähden huonolaatuisia. En enää jaksa palautella niitä.
Vastaus
Soiteltiin puhelimitse ja sovimme palautuksesta niiden tuotteiden osalta jotka eivät tällä tilauskerralla miellyttäneet. Virtasenkauppa.fi tarjoaa asiakkailleen aina maksuttoman ja helpon palautuksen tuotteille (poislukien rahti). -Arttu
14.10.2020 - Jouko A. Olen ollut huono tilaamaan netin kautta mitään, sillä kokemukseni ovat olleet huonot. On ollut tavara jotain muuta kuin piti tai rikkinäistä. Ja rikkihän se oli myös Virtasen kaupasta tullut kattovakaisinkin. Mainostetaan helppoutta mutta tuo tavarasta reklamointi ja palautukset täällä maaseudulla aiheuttaa turhaa ajelua ja vaivaa kun lähin posti/ matkahuolto eivät ole nurkantakana.
Vastaus
Suuret pahoittelut puolestamme jos tuote rikkoutunut kuljetuksessa. Toivottavasti Virtasenkaupan toiminta tilauksen käsittelyn ja kuljetuksesta johtuneen reklamaation puolesta ovat kuitenkin olleet kiitettävällä tasolla ja voitte asioida meillä jatkossakin! -Arttu
13.10.2020 - Riku L. Soitin vielä tuotteen tarkemmista tiedoista josta en saanut myyjältä selkeää tietoa. Saapumisen jälkeen tuote todettiin vääräksi ja sopimattomaksi. Jos olisin saanut pyytämäni tarkat tiedot olisin molemmat osapuolet olisivat säästyneet turhalta työltä. Tuote palautettu asiakaspalautuksena ja tilattu muualta sopiva tuote joka sopi heti.
Vastaus
Anteeksi huono ostoskokemus ja pahoittelut aiheuttamastamme lisävaivasta. Pyrimme kasvattamaan jatkossa tuotetietouttamme entisestään jotta vastaavilta vältytään. -Arttu
05.10.2020 - Johannes P. Ostamaani tuotteeseen maksuvaihtoehdot olivat luottokortti ja klarna. Olisin halunnut maksaa heti. Ei ole luottokortteja. Klarna ottaa tietenkin oman siivun.
Vastaus
Klarnan alta löydät myös kotimaiset verkkopankit joten voi myös maksaa heti. Klarna ei veloita mitään kuluja asiakkaalta kun valitsee verkkopankkimaksun, luottokorttimaksun tai laskun 14vrk. -Arttu
04.10.2020 - Urmas L. Hyundai i 20:n pohjapellissä ei ollut mitään kuvaa asennuksesta, ruoste suojauksen yhteydessä ei saatu paikalle ja teitä ei ole puhelimitse saanut kiinni.
Vastaus
Puhelinpalvelussamme on ollut valitettavasti ruuhkaa ja kaikkiin puheluihin ei ole ehditty vastaamaan tai soittamaan takaisin, pyydämme anteeksi tilannetta. Olemme sinuun yhteydessä pikimiten. -Arttu
02.10.2020 - Markku L. Tilattu kohtuupaljon tavaraa tänä kesänä ja aina toiminut palvelu/toimitusnopeus täydellisesti. Nyt ensimmäistä kertaa oli viallinen tuote ja palautin sen ohjeiden mukaan. mitään yhteydenottoa ei ole kuulunut ,kuinka edetään?
Vastaus
Tuote vaihdettu uuteen heti kun rikkinäinen on saapunut meille :) -Arttu
24.09.2020 - Miika V. Toimituksessa meni melko kauan ja kun tuote saapui niin oli valmiiksi rikki.
Vastaus
Asiakaspalvelumme on teihin yhteydessä ja hoidetaan pikaisesti tuotteen vaihto uuteen. -Arttu
22.09.2020 - Samu M. Ressuhallin tilasin josta puuttu yksi osa ja asiasta ilmoitettiin ja teiltä päin piti olla yhteydessä mutta ei ole kuulunut
Vastaus
Asia on meiltä jo selvityksessä ja tulette saamaan puuttuvan osan pikimiten. Asiakaspalvelumme on teihin yhteydessä. -Arttu
21.09.2020 - Heikki L. Ensimmäinen tilaus epäonnistui täysin mutta toinen oli todella nopea onne ksi ei ollut kiire ei huolta T HL
Vastaus
Anteeksi ensimmäisen tilauksen kanssa, lähetysaika venynyt huolimattomuudestamme johtuen päivästä viikkoon. Koska emme saaneet selville syyllistä tähän, niin koko myyntitiimi on varmuuden vuoksi kieritetty tervassa ja höyhenissä. -Arttu
17.09.2020 - Rauno P. Heikosti asennusapua!
Vastaus
Anteeksi puutteellinen osaamisemme tilaamasi tuotteen asennukseen liittyen. Toivomme että sait kuitenkin homman pelaamaan ja panostamme jatkossa vielä enemmän käytännön taitoon näiden kanssa. Tervetuloa asioimaan uudestaan! -Arttu
14.09.2020 - Mika L. Pohja panssari ei käynyt ja odttelen vastausta mitä teen. Nopeat toimitukset
Vastaus
Harmi ettei tuote soveltunut autoonne. Asiakaspalvelumme vastaa teille pikimiten ja hoidetaan vaihto teille sopivaan panssariin ja toki tarkistetaan vielä että meillä oikeat yhteensopivuustaulukot! -Arttu
10.09.2020 - Petteri P. Tilasin ja maksoin tuotteen. Vasta sitten selvisi, että toimitusaika on 4-8 viikkoa. Olisin itsekin voinut ulkomailta tilata tuotteen, kun sitä ei Valmiina täällä ollutkaan. Huijauksen makua. Tuote oli oikein ja tuli lopulta perille.
Vastaus
Pyydämme teiltä anteeksi koska tiedotus tilauksen tai toimitusaikojen suhteen on ollut tässä epäselvää. Tilaamanne tuotteen kohdalla lukee verkkokaupassa arvioiduksi toimitusajaksi 4-8vko. Ei ole tarkoitus huijata ketään vaan toimia rehdisti ja suoraselkäisesti, toivottavasti tavataan vielä kaupoilla! -Arttu
04.09.2020 - Tom L. Hei, Tilasin 5 kpl roskakärryjä, ja kaikkissa oli paljon pientä hiekanjyviä pakettien sisällä, ja myös metalliosien putkistoissa. En tiedä mistä tullut, mutta sotkua tuli kun rakensin ne. Kärryt aika perus, asennusohjeet puutteelliset. Ei mitään merkintöä 2 hieman pidemmästä ruuvista ja mihin ne tulevat.
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksiasi. Toivotaan että kuitenkin ovat hyvät siihen mihin kyseiset roskapussitelineet ovat tarkoitettuja. Välitämme myös tiedon puutteellisista kasausohjeista tuotteen maahantuojalle. -Arttu
28.08.2020 - Martti R. Ei käynytkään läskipyörän kuljettamiseen. Voinko palauttaa vaikka on kertaalleen kasattu?
Vastaus
Kaikilla tuotteillamme on normaali kuluttajasuojan mukainen 14vrk vaihto- ja palautusoikeus, joka koskee toki myyntikelpoisia tuotteita. Epäselvissä tapauksissa myyntimme auttaa sinua mielellään! -Arttu
24.08.2020 - Juha R. Merkkikohtaista penkinpäällyssarjaa haettiin, mutta olikin jokin yleissarja. Lopputulos ei mieltä kohottanut. Takapenkille ei viitsinyt edes asentaa, koska eivät soveltuneet niihin (Taitto kahdessa osassa, tätä ei oltu huomioitu päällisissä)
Vastaus
Harmi ettei tuote vastannut odotuksia. Meillä on kaikille tuotteille normaali 14vrk vaihto- ja apalutusoikeus, ole siis yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan homma kuntoon! -Arttu
24.08.2020 - Janne M. Tuote oli OK. mutta se matkahuollon palvelu on etanapostiakin pahempaa. Matkahuollolta kesti viikon saada tilaus perille 200 km päähän. Olivat kuulemma hukanneet lähetyksen kahdeksi päiväksi Turkuun kerrottiin Virtaselta kun kyselin toimituksen perään.
Vastaus
Pahoittelut Matkahuollon puolesta että kohdallanne toimitus on kestänyt kohtuuttoman kauan. Yleisesti heidän rahtipalvelut ovat ripeitä ja tavarat pysyvät hienosti ehjänä. Mukavia hetkiä tilaamanne tuotteen parissa! -Arttu
20.08.2020 - Atte S. Muuten meni ihan kivasti kun ostin teiltä ac tunkin ja onneksi tunkki toimi mutta pahvilaatikko jossa tunkki tuli oli paskana. Matkahuolto toi tunkin ja otin kuvat laatikosta. Laatikossa oli vielä nuolet miten päin laatikko pitäisi olla niin ei ollu.
Vastaus
Onneksi tuote saapui ehjänä joka pääasia! Kuljetusvaurion sattuessa kuljetusyhtiö korvaa asiakkaalle mahdollisesti tapahtuneet vauriot. -Arttu
17.08.2020 - Ari P. Tein tilauksen Muuli 750 LP tarileriin Aspöck vas/ oik Multipoint 2 bajonettiliittimellä takavaloista 20 €/kpl. Tilauksen valmistelu katkesi ennen sen hyväksymistä. Tein uudellee samoilla tuotteilla tilauksen mutta hinnat olivat "pomsahtaneet" puolet 40,50€/kpl kalliimaksi. Jatkoin kuitenkin tilausta, koska tarvitsin toimivat trailerin valot kalastuslomareissulle. Huomasin, että vasemmanpuoleisen takavalon rekisterinvalo ei ole suunnattu alaspäin rekisterikilvelle. Voisitte lähettää hyvityksenä vasemman puoleisen valon, jossa rekisterikilven valo on suunnattu alaspäin, kiitos! Saas nähdä oliko viimeinen tilaus teiltä? T: Kunnossapitotoimiston päällikkö.
Vastaus
Olitte katselleet kahta eri tuotetta kuten puhelimitse olimme jutuissa. Hinnat näissä vielä tänäkin päivänä samat :) Mutta nyt ilmeisesti kärryn valot kunnossa ja kaikki tyytyväisiä! -Arttu
14.08.2020 - Juha-Pekka P. Nykypäivänä verkkokaupan toimitusta voi pitää hitaana,jos paketti lähetetään vasta kolmantena päivänä tilauksesta.
Vastaus
Tilaamaanne tuotetta ei ollut meillä varastossa ja tuotesivulla on maininta toimitusarviona 1-3 arkipäivää. Tuote lähti teille 2 päivän kuluttua eli heti, kun se oli saapunut varastoomme. Omasta mielestä onnistuimme toivotulla nopeudella emmekä parempaan pysty ennen kuin dronet alkavat kuljettamaan kansainvälisiä toimituksia reaaliajassa tai joku keksii teleportin :) -Mikko
14.08.2020 - Jari K. Muuten ihan ok ostotapahtuma, mutta tuote hajosi käsiin ensimmäisellä kokeilukerralla. Nyt jo korjattuna kunnossa... vähän oli hepposet kiinnitykset kammen alapäässä...
Vastaus
Takuuasioissa kannattaa ottaa aina yhteys myyntiimme joka opastaa mahdollisessa huollossa tai tuotevaihdossa niin saadaan hommat kuntoon! -Arttu
14.08.2020 - Riina N. Tilaamani lisävalo x-vision genesis 800, toinen puoli eli ”double up” toiminto ei toimi.
Vastaus
Harmi että kohdallesi on osunut ns. "maanantaikappale". Ole yhteydessä myyntiimme niin hoidetaan tälle huolto tai vaihto uuteen ! -Arttu
10.08.2020 - Jaakko K. Hieman tästä toimitukseen liittyen. Seurannan mukaan pakettien piti tulla Vantaalle mikkolaan. Matkahuollolta tuli tekstiviesti, että paketit ovat noudettavissa Helsingin kampin pisteestä. Soitin matkahuollon aspaan, että paketit piti tulla vantaalle eikä helsinkiin. Sieltä kerrotttiin että paketit lähetetty bussi kuljetuksella niin ne ovat toimitettu toimitusosoitetta lähimpään bussi terminaaliin eivätkä ole heidän toimestaan tulossa vantaalle vaan minun pitää ne noutaa helsingistä. Sain nyt kyydin järjestymään ja noudettua paketit, mutta jatkossa voisitte infoa asiakasta, että matkahuollon kautta toimitus ei välttämättä tule perille vaan se pitää mahdollisesti noutaa toisesta kaupungista omakustantaisesti.
Vastaus
Pahoittelut että kuljetuksissa on ollut epäselvyyksiä, pyritään kehittämään tätä niin ettei jatkossa tällaisia tapauksia tulisi. Ostoskorissamme on valittavissa paketin määräasema, mutta joskus kuljetuksen koko ylittää eseimerkiksi lähikaupan enimmäiskoon jolloin Matkahuolto ohjaa paketit omille asemilleen. Tästä tulisi toki joka tapauksessa olla asiakkaaseen yhteydessä. Hoidetaan ensi kerralla paremmin! -Arttu
31.07.2020 - isto k. Tavara ei ollut varastossa ja asiasta ei informoitu mitenkään,toimitus kesti lähes 2 viikkoa
Vastaus
Käytäntöihimme kuuluu lähettää kaikille asiakkaille heti tilausvahvistuksen yhteydessä arvioitu toimitusaika. Pahoittelut jos ette ole saaneet asiaankuuluvia yhteydenottoja tai ne ovat menneet esimerkiksi roskapostiin. Hoidetaann meidän päässä ensi kerralla paremmin tämä yhteydenpito! -Arttu
22.07.2020 - Keijo H. Järkyttävän hidas toimitus teillä. t.keijo
Vastaus
Pahoittelut jos toimitus on ollut hitaampaa mitä olemme verkkosivuilla ja toimitusvahvistuksessa teille kertoneet. Toivottavasti saatte jatkossa tilauksenne meiltä normaaliin nopeaan aikatauluun! -Arttu
21.07.2020 - Riku L. Myyntiilmoituksessa toimitusaika 1-4 vk. toimitusaikaa kyseltäessä reilu kk. Tilausvahvistuksessa 6 vk. Jonka jälkeen jatkettiin 2vk siihen vielä 1vk lisää ja lopulta sekin siirtyi seuraavalle vk:lle. Korvauksena pelkät pahoittelut. Toimitusaika alunperin vaikutti ostopäätökseen juuri täältä.
Vastaus
Pahoittelut että teille informoitu aikataulu ei ole pitänyt. Saldoheitto omassa tai tukkurin varastossa on ilmeisesti venyttänyt tämän tilauksen toimitusaikaa, otamme toki itse kaiken vastuun näissä. Toivottavasti ensi kerralla saat sen perinteisen Virtasenkaupan hyvän ostokokemuksen! -Arttu
10.07.2020 - Jani N. Muuten hyvä, mutta muistaakseni tilasin tuotteen torstaina ja vasta seuraavan viikon keskiviikkona sain viestin, että tuote matkalla, eli melkein meni viikko ennen kuin tuote lähti liikkeelle? Lisäksi yritin soittaa yrityksen numeroon muutaman kerran mutta kukaan ei vastannut.
Vastaus
Lähetämme kaikille asiakkaille tilausvahvistuksen jossa on arvioitu toimitusaika. Pahoittelut jos annettu informaatio on poikennut toteutuneesta. Mikäli asiakaspalvelussa on kaikki varattuina, pyrimme aina soittamaan aina takaisin asiakkalle päin. -Arttu
10.07.2020 - Petteri M. Terve Jos tuotteesta on tuotekuva,mikä juurikin työkaluissa on tärkeä,pitäkää huolta,että kuva ja tuotenumerot vastaa toisiaan. Tilasin pihdit,mitä olisin tosiaan tarvinnut,niin ne piti palauttaa koska väärät pihdit tuli. Eli kuva oli oikea,mutta todellisuudessa myytiin erilaisia pihtejä. Eli tarkkuutta tuokuviin ja kuvauksiin.
Vastaus
Pahoittelut virheestämme ja siitä teille aiheutunutta vaivaa. Valikoimassamme on yli 60,000 tuotetta ja niitä lisäätään sekä muokataan lähes päivittäin, yoki yhtään virhettä näissä emme itsellemme salli. Ollaan jatkossa vielä tarkempia näiden kanssa! -Arttu
09.07.2020 - Pentti K. Toimitus oli nopea, se oli positiivista, mutta koneen kokoaminen oli hankalaa huonojen ohjeiden takia. Esim. käyttöohje viittaa kuviin, joista ei kuitenkaan sekviä toiminta. Pienet pyöröt ja vaike liikuteltava. Olen nyt vasta päässyt kokeilemaan konetta. Kone on kyllä nopea, mutta se on epäergonominen. Nettimyynnissä on juuri tämän koneen sivulla video, jossa on sama kone, mutta käyttövipu on erilainen ja paljon kätevämpi. Saamassani koneessa om käyttövipu vaakasuorassa asennossa, ja sitä pitää pitää voimakkaasti nostaa ylöspäin ja pitää ylhäällä, jolloin se täräyttää kättä joka kerta. Ote on todella hankala käytön kannalta.
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote ole vastannut odotuksianne. Olemme informoineet puutteellisista kasausohjeista laitteen maahantuojaa. Ergonomiaan eri ihmisillä vaikuttaa toki moni asia, pyritään tuotetiedoissa kuvin ja videoin mahdollisimman hyvin kertomaan tuotteen ominaisuuksista ja käytöstä. Parannetaan näitäkin jatkossa! -Arttu
03.07.2020 - Marge S. Hei, Ostimme tuotteen Jooga-Sup-laudan mutta siinä ei pysy valitettavasti ilma sisällä niin olisimme sen palauttanut. Pieni ongelma on tässä se että alkuperäinen laatikko on hoidettu roskiin samoin mukana oleva viallinen reppu. Miten toimitaan? Tuote oli käytössä kerran. Emme uskalla mennä enkä vesille kun huomattiin ettei tuote ole kunnossa ja sup - laudassa ei pysy ilmaa kunnolla sisällä. Siitä syystä emme ole tehnyt vielä maksu osuutta
Vastaus
Pyydän anteeksi, että juuri Teille on sattunut se "maanantai-kappale" Mutta miksi negatiivinen palaute? Rikkinäinen tuote on oikeus palauttaa, vaikka ei alkuperäistä laatikkoa enää ole tallella. Ainoastaan myyntikuntoisissa olisi hyvä olla alkuperäinen pakkaus tallella. Viallisesta repusta olette jo saaneet hyvityksen. Eli vastaus kysymykseen -miten toimitaan-, löytyy linkistä. :) https://www.virtasenkauppa.fi/ohje-helppoon-palauttamiseen -Jussi
29.06.2020 - marko t. Tilasin nissan quashqain pohjapanssarin ja sain x trailin pohjapanssarin. Eli väärä tuote tuli.
Vastaus
Pahoittelut virheestämme! Ole yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan tästä vaihto teille niin saadaan homma kuntoon ja Nissan minttiin :) -Arttu
27.06.2020 - Siv K. Kestää kauan saada tavaran, en ole vieläkään saanut ja synttärit meni jo. Tilauksen lähetettyä huomasin että sama tavara löytyi muualta 30,- halvempi. En suosittele .
Vastaus
Pakettinne on ollut noudettavissa useita päiviä ja siitä on ilmoitettu teille sähköpostitse ja tekstiviestitse. -Mikko
25.06.2020 - Harri R. Ostin virtasen nettikaupasta a-tikkaat. Luvattiin, että tulee 4-7 päivässä, tuli 4 VIIKON päästä, kun kyselin että missäs viipyy. Ja tuli rikkinäisenä, toinen jalka oli vääntynyt niin, ettei täytä enää turvastandardeja. Yritin 2 päivänä soitella asiasta. Ei vastattu. Sentään 400e tikkaat. No ei tarvii ikinä enää ostaa #virtasenkauppa yhtään mitään.
Vastaus
Soitettu asiakkaalle.
25.06.2020 - Veli-Mikko P. Toimitus kesti turhan pitkään (2vko) lähetys lähti heti kun kyselin toimitusaikaa joten liekkö unohtunut lähettämö pöydälle toimitus. Muuten toiminta ok.
Vastaus
Pyrimme informoimaan kaikkien tilausten toimitusajan asiakkaille jo tilausvahvistuksessa. Mikäli arvioitu aika on ylittynyt, pahoittelemme suuresti toimintaamme. Toivottavasti tuote miellyttää ja tervetuloa asioimaan myös jatkossa! -Arttu
24.06.2020 - Juha-Pekka K. Toimitus oli suht nopea. Sitä hidasti se, että yhtä timaamistani tuotteista ei ollut suoraan varastossa. Kun huomasin tämän tilausvahvistuksesta, lähetin spostia asiakaspalveluun tuotteen vaihtamiseksi heti varastossa olevaan, mutta vastausta ei koskaan tullut. Itse tuotteissa yhtä lukuunottamatta oli vikaa ja jouduin palauttamaan vialliset tai huonosti toimivat tuotteet. Tähän liittyen koitin soittaa asiakaspalvelun numeroon useita kertoja saamatta koskaan ketään "langan päähän". No palautin tuotteet kirjallisten ohjeiden mukaisesti ja satuin löytämään myös Klarnan sivuilta ohjeen miten laskun saa korjattua helposti. Olen kerran aikaisemminkin ostanut jotain teiltä ja silloin homma meni erittäin hyvin. Nyt oli haasteita asiakaspalvelun kanssa, mutta noin yleisesti olen kuitenkin suht tyytyväinen kokonaisuuteen.
Vastaus
Pahoittelut huonosta asiakaspalvelusta joka ei ole ollut tavoitettavissa. Tilausmäärän kasvun myötä emme ole pystyneet palvelemaan haluammallamme tavalla mutta tähän tulee pian muutos kun palkkaamme lisää henkilöitä asiakaspalveluun. Jatkossa siis taas tuttuun Virtasenkaupan tinkimättömään tyyliin! -Arttu
23.06.2020 - Timo S. No Perskules, ostin 10,8 litraisen uä-pesurin todellisuudessa on himpun reilu 5 litraa... Liekö tullut oikea malli? Mutta lähettämän terveiset ilahdutti 😊
Vastaus
Ehkei ole puolta kutistunut matkalla? :) Ole yhteydessä myyntiimme niin tarkistetaan tilauksen tilanne ja vaihdetaan mahdollisesti väärin lähetetty tuote toki oikeaan! -Arttu
19.06.2020 - Juha P. Tilasin n.1100€:lla kampetta ja pyysin tarjouksen puhelimessa tavaroista. Puhelimessa hinta n.70€ edullisempi ja sitten tilatessa netin kautta hinta pompsahtikin, vaikka toiseen kertaan puhelimessa hintaa varmistaessa sanottiin, että hinta korjaantuu kyllä kun ilmoitat siitä tilauksen yhteydessä viestillä. No näinhän ei tietenkään käynyt... hyvityksenä laitettiin karkkirasia, mutta silti jäi vähän ruskea maku suuhun...
Vastaus
@mail
18.06.2020 - Iiro-Ville L. Sähköpostien määrää voisitte rajoittaa, alkaa jo ärsyttämään. Yhdestä tilauksesta noin 10 viestiä on ihan liikaa.
Vastaus
Pahoittelut että informaatiota on tullut liikaa teidän mieleenne. Asiakkailta saadun palautteen perusteella olemme nimenomaan lisänneet tietoa tilauksen kulusta eri vaiheissa ja tästä saamme todella paljon kiitosta. Pyrimme siihen että lähettämällämme viestillä on aina jokin informatiivinen tarkoitus. -Arttu
15.06.2020 - Janne S. Tuote oli viallinen ja hintaansa nähden todella heikkolaatuinen. Näköjään myös asiakaspalvelu samaa tasoa.
Vastaus
Mikäli tuote ei ollut toivotunlainen, ole toki yhteydessä asiakaspalveluumme tuotteen vaihdon tai palautuksen suhteen. Hoidetaan täämäkin homma kuntoon! -Arttu
03.06.2020 - Veijo K. Tilasin tuotteet toimitettuna K-market Pookiin Ne eivät sinne ikinä päätyneet Jouduin hakemaan ne kauempaa K-Supermarket Hyvätuulesta
Vastaus
Vastattu sähköpostiin.
27.05.2020 - Magnus E. Öljyn imetyslaite ei toiminut kunolla.
Vastaus
Harmi ettei tuote toiminut oikella tavalla. Kaikilla myymillämme tuotteilla on toki valmistajien tai maahantuojien myöntämät takuut, hoidetaan tämäkin laite kuntoon. Ole siis yhteydessä myyntiimme :)
27.05.2020 - Niko L. Laitoin teille sähköpostia takasin päin kun paketti oli hajonnut matkalla. Ei oo mitään kuulunut..
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi, että vastauksessa meni niin pitkään! Asiakkaaseen otettu yhteyttä.
26.05.2020 - Heidi L. Tilasin poreammeen desinfiointiainetta 2 pulloa. Kumpikin pullo oli puoliksi auki ja pesuaineet valuneet pakkaukseen! Hirveä sotku ja juuri mitään ei enää pesuaineista jäljellä.
Vastaus
Hupsista ja pahoittelut! Olipa kyseessä viallinen tuote tai kuljetusvaurio, ole yhteydessä myyntiimme niin hoidetaan sinulle pesuaineet kuntoon. -Arttu
26.05.2020 - Sakari L. Tuotteen hinta ja mitat oikein laskussa mutta tuote väärä, palautin
25.05.2020 - Katrisisko H. Muuten olen tyytyväinen, mutta tilauksen toimittamisessa kesti liian kauan, koska alkuperäistä tuotetta ei ollut suoraan kaupassa. Tilatessa tätä seikkaa ei kuitenkaan tullut esille. Jos olisi, olisin varmaankin tilannut tuotteen suoraan toisaalta. Pakkaamon lakuterveiset lasten paketissa kiva ele!
20.05.2020 - Jussi H. Paketti oli kolhittu postin toimesta
20.05.2020 - janne r. tilasin kottikärryyn pyörän ja sovite holkin!! pyörä ok!! holkin piti olla 20mm-17mm?? se olikin 20mm-16mm???? arvaa vituttiko hiota akselista milli pois????
18.05.2020 - Sauli L. Tuotetta ei ollut saatavilla(ei ilmoitusta missään jarrupalatyökalusarja, toimitusaika 3 viikkoa, ja mahdollisesti, ei silloinkaan. Ilmoitin, että toinen osa käy ja maksan siitä 51,00€. Se osa tuli mutta lasku olikin 52,75€ että sillai. Insinööri ammatti, ja aika tarkka ammatin puolesta, jos toimisin noin omassa ammatissani, niin aika äkkiä olisin työtön. YT Sauli
18.05.2020 - Jari H. Paketti tuli kyllä, mutta puoliksi auki. Tuotteesta kuitenkin kaikki osat tallessa ja homma toimii. Ei mitään yllätyksiä, mutta aina ei voi voittaa.
18.05.2020 - Tero P. Tilasin 2.5.2020 kaksi tuotetta samaa tuotetta. Sain tilausvahvistuksen 4.5. jossa kerrottiin että tuotteet lähtevät samalla viikolla. Tämän jälkeen en saanut mitään lisätietoja enkä saanut postin seurantakoodia. Lähetin sähköpostilla kyselyn toimitusajasta 8.5.2020. Kerroin sähköpostissa että tilauksessa on kaksosten syntymäpäivälahja ja syntymäpäivä on 12.5.2020. Siihen ei vastattu. Sain seurantaohjeet paketista sähköpostiini 11.5.2020. Soitin ja ihmettelin miksi paketti on vasta nyt lähdössä ja ehtiikö se perille 12.5. Kemiönsaarelle pakettiautomaattiin. Puhelussa selvisi, että toinen tuotteista ei ollut ollut varastossa ja olitte joutuneet tilaamaan sen Tanskasta. Tästä viivästyksestä ei kommunikoitu mitenkään minua eikä verkkokaupan ostoputkessa tai sähköpostissa tilauksen jälkeen kerrottu, että kaikkia tilaamiani tuotteita ei ollut varastossa ja heti toimitettavissa. Sovimme, että käyn noutamassa paketin 11.5. liikkeestänne (jonka aukioloajat ovat heikot, klo 17.00 kiinni meno ei ole tätä päivää). Tämä aiheutti minulle tietenkin ylimääräisiä kuluja, mutta olin valmis kärsimään ne, jotta poikien syntymäpäivä seuraavana päivänä ei mene pilalle. Sinänsä itse verkkokauppa toimii varsin hyvin ja sujuvasti, mutta kommunikaatio ja toimitusprosessi ontuvat. Verkkokaupassa kuitenkin koko putki tuotteiden etsimisestä niiden maksamisen ja toimittamisen kautta vaikuttavat asiakaskokemukseen ja tässä tapauksessa kun toimitus- ja kommunikointi olivat huonon puolella niin kokonaisarvioni ja asiakaskokemukseni menevät selvästi negatiivisen puolelle. Työskentelen yrityksessä nimeltä Efi.... Olemme erikoistuneet digitaalisten palveluiden kehittämiseen, saavutettavuus- ja käytettävyysarviointeihin sekä esim. testaamisen automatisointiin. Voisimme mielellämme auttaa myös teitä näissä asioissa, jotta teille jää aikaa paremmin kehittää prosesseja.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Yritämme jatkuvasti parantaa kommunikaatiota meidän ja asiakkaan välillä tilauksen vaiheisiin liittyen. Tämä on taas hyvä esimerkki, että kaikki ei ole mennyt niin kuin haluaisimme. Anteeksi vielä kerran.
17.05.2020 - Jouni K. Tervehdys, tilasin teiltä kantojyrsimen ja teräsarjan. Toimitus oli nopeaa ja siltä osin kiitettävää. Kun sitten avasimme kantojysin laatikon ja kasasimme koneen, niin oli enemmän kuin ihmetys kun käynnistys naru oli asennettu siten että konetta ei voi yksin saada käyntiin. Narun vetosuunta oli terän suuntaan eli täysin päinvastainen kuin pitää olla. No kyllähän tuo vetolaitteen korjaaminen onnistuu mutta kyllä aika huvittuneita olimme. Kuvakin meillä siitä on jos haluatte. Tarra vetolaitteen kyljessä oli laitettu väärään asentoon ja siksi varmaan asentajalle tullut oikosulku :-))))) Voisittekin tuosta hyvittää meitä lähettämällä uuden teräsarjan puoleen hintaan. yt Jouni K.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Palaan tähän asiaan teille sähköpostin välityksellä.
13.05.2020 - Kai K. Tilattu tuote yhäkin saamatta.
08.05.2020 - Mika H. Muuten homma toimi paitsi tilatessa näytti että löytyy varastosta ja toimitus heti, mutta tilausvahvistuksessa venähtikin toimitusaika 4-8 viikkoon, toteutunut 4 vkoa - ei näin!
Vastaus
Tässä on valitettavasti käynyt jokin näppälyvirhe saatavuuteen, jos tosiaan on lukenut "heti varastossa". Matot ovat pääsääntöisesti kaikki tilaustavaraa. Mutta onneksi kuitenkin saitte maton :)
04.05.2020 - Heikki E. Hitaasta toimituksesta iso miinus.
28.04.2020 - Joni B. Toimituksessa kesti todella pitkään!
22.04.2020 - risto H. Eipä ole tuotetta vielä näkynyt
Vastaus
Pyydämme anteeksi viivästystä toimituksessa! Paketti on ollut ajallaan tuolla noutopisteessä, mutta siellä jostain syystä sitä ei oltu otettu vastaan ja siksi ette olleet saapumisilmoitusta tuosta saneet.
26.03.2020 - Markus H. Laitettu muka tarjoushinta mutta oli kuitenkin kalliimpi kuin monella kilpailijalla... No itseppä ostin mutta seuraavalla kerralla katselen hinnat tarkemmin. Ei jäänyt hyvä mieli. Ja ihmetyttää miksi se teidän Taneli suosittelee ostamaan edullisempaa tuotetta? Oliko se kaukaa viisas että en oli hävinnyt niin paljon kun olisin valinnut sen edullisemman olisi pitänyt uskoa Tanelia. No kauppa se joka kannattaa mutta minun kohdalla jäi yhteen kertaa. Valitettavasti.No jospa siitä jäi edes teille hyvä mieli.
13.03.2020 - Hannu K. Ostin teiltä "Perävaunu adapteri (13-7 pistoke), Speed" joka oli ostohetkellä merkitty virheellisesti "Perävaunu adapteri (7-7 pistoke), Speed". Pistoke ei sopinut autooni. Tuote palautettu ja nyt odotan maksun palautusta Klarnalta.
29.02.2020 - Tapio N. Tilasin sivustolta klikkaamalla nimenomaan letkulämmitintä, mutta sain säteilylämmittimen. Joten sivusto on harhaanjohtava.
27.02.2020 - jari s. Tilauksen toimitus kesti kuukauden ja vaati kiirehtimisen
24.02.2020 - Ari S. Moi. Paketti saatiin perille, hieman joutui maksamaan postille lisää että sai sellaisen ajan että pystyi olemaan kotona. Jännää oli että työkalukaapin paino teidän tiedoissa oli vähän yli 60 kg, mutta Postilla paino oli noussut 105 kiloon. T. Ari
20.02.2020 - Kaisa K. Hyvä ja nopea palvelu, mutta paketti toimitettiin väärään kaupunkiin.
03.02.2020 - Rauli O. Kolme myyjää ei pystynyt ottamaan tilausta.????
31.01.2020 - Kimmo L. Tilaamassani sooda puhalluslaitteessa oli paineensäädin rikki.
Vastaus
Hei. Ompa kurja kuulla. Otatko asiasta yhteyttä vielä meidän asiakaspalveluumme ([email protected]) niin hoidetaan homma kuntoon :)
Vanhemmat