Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.
18.12.2024 - Petri S.
Kyllä tuli äkkiä tavara. Toiminta aina loistavaa.
18.12.2024 - Tuomas N.
Erittäin hyvin toimii palvelu
18.12.2024 - Jarmo U.
Aivan järkyttävän hyvä ja nopea palvelu. Kiitos!
18.12.2024 - Sari H.
Paketti tuli nopeasti, mahtava palvelu muutenkin. Varmasti suosittelen muillekkin
18.12.2024 - Marjut U.
Toimitus nopea. Hyvä palvelu.
18.12.2024 - Stenka K.
Nopea toimitus lupausten mukaan!
18.12.2024 - Timo T.
Tavara tuli nopeasti.Tälläkertaa matkahuoltokin toimi hyvin.
18.12.2024 - Viivi N.
Nopea toimitus ja kilpailukykyinen hinta. Hienosti sujui.
18.12.2024 - Titta L.
Tilasin netistä klapikoneen. Sain heti s-posti vastauksen, joka oli ystävällinen. Viestissä kerrottiin, että konetta on varastossa ja toimitus tapahtuu nopeasti. Näin tapahtuikin ja olen tyytyväinen asiakas
18.12.2024 - Teele P.
Tilaus oli helppoa. Toimitus oli nopeaa. Hyvä kokemus!
18.12.2024 - Jutta S.
Asiakaschatti toimi hienosti. Sain tilauksen tehtyä ja toimitus oli ripeä. Lakupatukka iloinen ylläri.
18.12.2024 - Kim L.
Selkeät sivut, nopea toimitus ja tiedotus pelasi.
18.12.2024 - Pasi H.
Meni erinomaisesti 👍
18.12.2024 - Terhi K.
Siis todella nopeaa palvelua. Eipä tarvinnut jännittää ehtiikö ajoissa perille. Tulen varmasti käyttämään palveluanne myöhemminkin.
18.12.2024 - Reijo K.
Toimitus pelasi nopeasti ja oli tilatun mukainen.Sukulaku oli mukava päivän yllätys👍
18.12.2024 - Mauri J.
Erittäin nopea ja asiallinen palvelu,suosittelen!
18.12.2024
Nopea toimitus. Söin lakun heti)) hyvää joulunaikaa teille)
18.12.2024 - Hannu L.
nopea toimitus sekä tuotteet hinta laatu ok
18.12.2024 - Reijo V.
Nopeat kaupat, nopea toimitus, täysi kymppi. - Reijo
18.12.2024 - Kari S.
Homma toimi hyvin
18.12.2024 - Kalle L.
Kyl teillä homma pelaa,tavaran toimitus on kyllä nopeaa hyvä että kerkiää tilauksen tehdä niin sieltä ilmoitellaan että laku on jo tulossa kiitos ja hyvät joulut kaikille.
18.12.2024 - Matti H.
Asiallisesti toimitettu tilaus
18.12.2024 - Raimo K.
Tilaaminen ja tuotteen toimitus oli nopeaa.
18.12.2024 - Ilpo R.
Kiitoksia hyvästä palvelusta superia
18.12.2024 - Marko K.
Nopea toimitus, kiitokset!
17.12.2024 - Mervi R.
paketti nopeasti perillä. kiitos.
17.12.2024 - Juhani I.
Täsmällisesti tuli tilaukset perille jo seuraavana päivänä, eikä tarvinnut perään kysellä. Kiitos!
17.12.2024 - Tomi V.
Viivästyksestä ilmoitettiin heti ja ilmoitettu uusi toimitusaika piti paikkansa.
17.12.2024 - Harri L.
Koko toimitus tapahtui yli odotusten, kiitos. 👍
17.12.2024 - Juho M.
Kiitoksia palvelusta tähän mennessä. Verkkotilaus onnistui hyvin ja ongelmitta, palvelu oli nopeaa, ja olipa tuossa varastomiehistö pistänyt tilauksen mukaan bonuksena pientä makeaakin. Eli ainakin ensivaikutelma jäi todella hyväksi. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta Virtasenkaupan henkilöstölle yleisesti, ja erikseen varastossa palvelleille Harrille, Rapelle ja Kaitsulle, kuten myös Suomisen Pekalle myynnin puolelle!
17.12.2024 - Marianne L.
Erittäin nopea toimitus, olen erittäin tyytyväinen
17.12.2024 - Riitta W.
Aivan huippu nopea lähetys ja henkilökohtainen palvelu. Hyvin pidettiin ajan tasalla tilauksen vastaanottamisesta, pakkaamisesta ja lähettämisestä.
17.12.2024 - heimo k.
erittäin sujuvasti meni homma, kiitokset!
17.12.2024 - Timo I.
Nopea toimitus. Hyvä lakuylläri.
17.12.2024 - Samuli H.
Hienosti sujui tilaus sekä toimitus Jontikan sähkötraktorille. Kokoonpanokin oli pienempi rupeema kuin vastaavan polkutraktorin kasaus tässä männä kesänä. Traktori itsessään laadukkaan oloinen ja varaosiakin kattavasti saatavilla. Mukana ollut radio oli pettymys kuuluvuutensa takia, pelkää rohinaa. Varsinaiseen testiin kone pääsee vasta joulupukin käytyä. Meillä 4 3-5 vuotiasta lastenlasta joilla kaikilla valmiutta rattihommiin. Traktorit meillä muuten on pelkkiä valtroja, vaan kun ei niillä ollut tällaista sähköversiota. Toivotaan että jontikka täällä paikkansa ottaa!
17.12.2024 - Pia A.
Nopea oli toimitus ja kaikki sujui vaivattomasti. Täytelakusta kiitokset varastolle. 😊
17.12.2024 - Timo V.
Edullinen ja hyvä tuote. Nopea toimitus.
17.12.2024 - Markku K.
Kaikki meni juuri niinkuin olitte luvanneet Kiitos siitä
17.12.2024 - Ilari S.
Todella nopea ja täsmällinen toimitus.
17.12.2024 - Jukka N.
Olipa nopea toimitus.
17.12.2024
Helppo oli tilata, toimitus oli nopeaa ja varaston yllätys paketin mukana oli kiva.
17.12.2024 - Pentti H.
Tavara tuli nopeasti! Ja lakuakin oli, hyvä!
17.12.2024 - Mirva R.
Todella nopea toimitus.
17.12.2024 - Sara S.
Nopea toimitus ja mukava asiakaspalvelu :)
17.12.2024 - Jukka L.
Kaikki sujui hyvin. Mukava yllätyksiäkin oli: laku ja terveiset.
17.12.2024
Nopea toimitus
17.12.2024 - Imret J.
Nopea toimitus ja kiva yllätys oli mukana. Kiitos.
17.12.2024 - Raimo K.
Verkkokaupassa asiointi helppoa ja sujuvaa.
17.12.2024 - Juha F.
Kaikki ok
17.12.2024 - Jarmo L.
Erittäin hyvä palvelu ja nopea toimitus. Suosittelen. -Jarmo L.
17.12.2024 - Jukka H.
Tavara tuli nopeasti ja sopii paikalleen kuin nenä päähän(maskisuoja).
17.12.2024 - Saku-Pekka A.
Ostin kattokaiteet kiinnikkeineen autoon. Mallin haku oli helppoa sivustolla. Tilaus käsiteltiin minuuteissa tiistai-iltana ja torstaina sain hakea Ylöjärvellä kaiteet matkahuollosta. Hintakin oli kilpailukykyinen. 11/10.
17.12.2024 - Taisto M.
Sujui ihan hyvin kun sain tilauksen tehtyä oikein.
17.12.2024 - Kimmo J.
Järjestelmävian vuoksi tilaus ei mennyt perille, mutta rahat kuitenkin lähtivät. Asiakaspalvelu kuitenkin toimi kiitettävästi ja yhteydenoton jälkeen homma hoitui nopeasti. Myös alkuperäisenä tilauspäivänä luvattu ilmainen toimitus annettiin seuraavana päivänäkin asianmukaisesti. Maksunvälittäjän kanssa tosin oli ongelmia, sillä heidän asiakaspalveluun viestin lähettäminen vaati tunnistautumisen, mikä ei toiminut. Valitusasioiden sähköposti kuitenkin toimi ja sitä kautta asian hoitaminen onnistui. Eli järjestelmissä olisi parantamisen varaa, mutta asiakaspalvelu toimii kuitenkin reilusti ja korvaa järjestelmien ongelmia.
17.12.2024 - Heikki H.
Oikein hienosti sujui ensimmäinen kauppa Virtasen kanssa.
17.12.2024 - Pekka E.
Hyvinhän tuo sujui
17.12.2024 - Vesa K.
Nopea toimitus, hyvä hinta
17.12.2024 - Kari R.
Nopea toimitus.
17.12.2024 - Samuli P.
Todella nopea toimitus! Kiitos siitä!
17.12.2024 - Hannu R.
Nopeaa toimintaa
17.12.2024 - Anne K.
Erittäin positiivinen kokemus
17.12.2024 - Jari K.
Noppeeta oli ja kiva ylläri vielä.
17.12.2024 - Juha S.
Todella nopea palvelu ja asiallinen tiedotus tilauksen etenemisestä.
17.12.2024 - Hannu N.
Nopea toiminta ja lempi lakritsi oli kiva yllätys:)
17.12.2024 - Risto J.
Tuli nopeammin kuin oletin. Jouluaika. Informoitiin hyvin
17.12.2024 - Pekka P.
👍👍👍👍
17.12.2024 - Aleksi K.
Erittäin nopeasti lähti paketti liikkeelle vaikka oli viikonloppua ja pyhäpäivää välissä. Erityinen kiitos pikku bonus kakusta paketissa
17.12.2024 - Eero S.
Hyvä tiedoitus ja nopea toimitus ! Kiitos
17.12.2024 - Irma M.
Hyvin toimii ja nopeasti. Olen tyytyväinen ja voin suositella.
17.12.2024 - Kalle H.
Nopea toimitus! Laku oli kiva yllätys :)
17.12.2024 - Ria L.
Loistavaa ja nopeaa palvelua; tuote saapui tilausta seuraavana päivänä. Extra iloa toi vielä "pakkaamon pimujen" tervehdys yllärinä tilaus laatikon mukana -pieni mutta kuitenkin niin suuri teko! -Ria L
17.12.2024 - Julia S.
Nopea lähetys ja toimitus, kaikki onnistui hyvin!
17.12.2024 - Markku S.
Tilaaminen helppoa ja toimitus nopeaa, yllätyslaku maistui.
17.12.2024 - Anna-Maija T.
Ostaminen verkkokaupasta oli helppoa. Paketti lähti teiltä kutakuinkin ajoissa. Sen tulo kyllä viipyi, koska paketti seisoi väliaseman Matkahuollossa yli vuorokauden. On hienoa, että pyritte käyttämään pakkausmateriaalia useamman kerran. Turha heittää käyttökelpoista materiaalia roskiin. Varastomies-Harrin ylläriliite piristi mieltä.