Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme
Palautteita: 35353 kpl | |
Positiiviset 98.2 % | |
Negatiiviset 1.8 % |
Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.
Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
Vastaus
Ihanaa <3 Odotetaan innolla :) -Kim
Ihanaa <3 Odotetaan innolla :) -Kim
Vastaus
Tuossa aggregaatissa on ilmeisesti jotain vikaa :( Tämä oli kuitenkin ilmeisesti jo meidän myynnin kanssa käsittelyssä. Toivottavasti homma selkenee ja lopputulos on se, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen. -Kim
Tuossa aggregaatissa on ilmeisesti jotain vikaa :( Tämä oli kuitenkin ilmeisesti jo meidän myynnin kanssa käsittelyssä. Toivottavasti homma selkenee ja lopputulos on se, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen. -Kim
Vastaus
Höh, voi harmitus. Pahoittelut, että ostokokemuksenne ei ole ollut kovinkaan positiivinen. Tuotepakkaukset tulevat suoraan valmistajalta, eikä näin päästä siihen juurikaan vaikuttamaan. Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, niin otathan yhteyttä meidän myyntiin puhelimitse tai sähköpostilla: myynti@virtasenkauppa.fi. Pojat katsovat sitten mitä on vielä tehtävissä. Toivottavasti kokemuksenne meistä ei nyt kuitenkaan ollut pelkkä pettymys. Toivottavasti nähdään kaupan merkeissä jatkossakin! :) -Kim
Höh, voi harmitus. Pahoittelut, että ostokokemuksenne ei ole ollut kovinkaan positiivinen. Tuotepakkaukset tulevat suoraan valmistajalta, eikä näin päästä siihen juurikaan vaikuttamaan. Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, niin otathan yhteyttä meidän myyntiin puhelimitse tai sähköpostilla: myynti@virtasenkauppa.fi. Pojat katsovat sitten mitä on vielä tehtävissä. Toivottavasti kokemuksenne meistä ei nyt kuitenkaan ollut pelkkä pettymys. Toivottavasti nähdään kaupan merkeissä jatkossakin! :) -Kim
Vastaus
Tilauksessanne oli tuote, joka piti tilata tehdastilauksena. Tästä syystä toimituksessa hieman kesti. Pahoittelut siitä. Pyritään ensikerralla siihen, että olisit kauppatilanteen päättyessä täysin tyytyväinen. Kiva kuitenkin, että muuten kaikki meni hyvin :) -Kim
Tilauksessanne oli tuote, joka piti tilata tehdastilauksena. Tästä syystä toimituksessa hieman kesti. Pahoittelut siitä. Pyritään ensikerralla siihen, että olisit kauppatilanteen päättyessä täysin tyytyväinen. Kiva kuitenkin, että muuten kaikki meni hyvin :) -Kim
Vastaus
Hienoa, että toimituksessa jälleen onnistuttiin. Oksasilppuri tarvitsee tosiaan jatkojohdon, jotta sen saa seinään kiinni. Lisäsin tuotetekstiin maininnan asiasta. Harmillista ettei tuote nyt välttämättä ihan täydentänyt odotuksiaan. Jos et ole siihen tyytyväinen, niin voit palauttaa sen meille. Kuitin kääntöpuolelta löytyy siihen ohjeet. Toivotaan, että ensikerralla onnistuttaisiin paremmin. -Kim
Hienoa, että toimituksessa jälleen onnistuttiin. Oksasilppuri tarvitsee tosiaan jatkojohdon, jotta sen saa seinään kiinni. Lisäsin tuotetekstiin maininnan asiasta. Harmillista ettei tuote nyt välttämättä ihan täydentänyt odotuksiaan. Jos et ole siihen tyytyväinen, niin voit palauttaa sen meille. Kuitin kääntöpuolelta löytyy siihen ohjeet. Toivotaan, että ensikerralla onnistuttaisiin paremmin. -Kim
Vastaus
Mieltä lämmittäviä sanoja, kiitos <3 -Kim
Mieltä lämmittäviä sanoja, kiitos <3 -Kim
Vastaus
Kiitos sinulle! Pahoittelut vielä tuosta toimituskulujen kanssa sähläämisestä. Kaikennäköistä pääsee tapahtumaan kun liikkuu nopeasti ja näyttää hyvälle :) Nähdään ensi kerralla. -Kim
Kiitos sinulle! Pahoittelut vielä tuosta toimituskulujen kanssa sähläämisestä. Kaikennäköistä pääsee tapahtumaan kun liikkuu nopeasti ja näyttää hyvälle :) Nähdään ensi kerralla. -Kim
Vastaus
Olet ihan oikeassa! Joudutaan melko vahvasti luottamaan noissa Tammerin suojissa toimittajan antamiin kuviin. Mutta hyvä kun huomasit. Katsotaan mitä voidaan tehdä asialle. Kiitos sinulle asiakkuudesta ja toivottavasti tilaat jatkossakin meiltä :) Ilo tehdä kauppaa! -Kim
Olet ihan oikeassa! Joudutaan melko vahvasti luottamaan noissa Tammerin suojissa toimittajan antamiin kuviin. Mutta hyvä kun huomasit. Katsotaan mitä voidaan tehdä asialle. Kiitos sinulle asiakkuudesta ja toivottavasti tilaat jatkossakin meiltä :) Ilo tehdä kauppaa! -Kim
Vastaus
Tällä "juntilla" joka meillä kuuluu terävimpään kärkeen ja on tämän tuotetekstin loihtinut, on hoonon soomeen lisäksi paljon muitakin ongelmia. Hänen pitkään vaalimat huonekasvit kuolivat muuton yhteydessä, riisipuuroa ei ole koskaan onnistunut keittämään niin ettei maito palaisi pohjaan ja purkkakin jäi hiuksiin kiinni trampoliinilla hyppiessä viime viikonloppuna. Äidinkielen kursseista en tiedä onko hän suorittanut niitä hyväksytysti kummallakaan kertaa kolmatta luokkaa käydessään, mutta tarina kertoo ettei ainakaan hymypoikapatsas ole hänen kirjahyllyynsä löytänyt. -Arttu
Tällä "juntilla" joka meillä kuuluu terävimpään kärkeen ja on tämän tuotetekstin loihtinut, on hoonon soomeen lisäksi paljon muitakin ongelmia. Hänen pitkään vaalimat huonekasvit kuolivat muuton yhteydessä, riisipuuroa ei ole koskaan onnistunut keittämään niin ettei maito palaisi pohjaan ja purkkakin jäi hiuksiin kiinni trampoliinilla hyppiessä viime viikonloppuna. Äidinkielen kursseista en tiedä onko hän suorittanut niitä hyväksytysti kummallakaan kertaa kolmatta luokkaa käydessään, mutta tarina kertoo ettei ainakaan hymypoikapatsas ole hänen kirjahyllyynsä löytänyt. -Arttu
Vastaus
Olet ihan oikeassa. Pahoittelut tästä. Meillä nuo toimitusajat vaihtelevat ihan tuotekohtaisesti. Suurin osa meidän kaupan tuotteista saadaan jo seuraavana päivänä meille, mikäli sitä ei hyllyssä ole. Joidenkin kanssa joudutaan painimaan pidempään. Toimitusaikoihin vaikuttaa lopulta niin monta asiaa. Tämä 3 viikkoa on lähinnä poikkeus, eikä sääntö. Pahoittelen siis vielä kerran, että ostokokemuksenne on jäänyt negatiiviseksi. Toivottavasti annat meille uuden mahdollisuuden jonain päivänä. -Kim
Olet ihan oikeassa. Pahoittelut tästä. Meillä nuo toimitusajat vaihtelevat ihan tuotekohtaisesti. Suurin osa meidän kaupan tuotteista saadaan jo seuraavana päivänä meille, mikäli sitä ei hyllyssä ole. Joidenkin kanssa joudutaan painimaan pidempään. Toimitusaikoihin vaikuttaa lopulta niin monta asiaa. Tämä 3 viikkoa on lähinnä poikkeus, eikä sääntö. Pahoittelen siis vielä kerran, että ostokokemuksenne on jäänyt negatiiviseksi. Toivottavasti annat meille uuden mahdollisuuden jonain päivänä. -Kim
Vastaus
Viljami on munkin lemppari! :) -Kim
Viljami on munkin lemppari! :) -Kim
Vastaus
Kiva kuulla! "Thank you, come again!" -Kim
Kiva kuulla! "Thank you, come again!" -Kim
1 ... 333 334 335 336 337 ... 472