Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.
26.07.2024 - Peter K.
Nopea toimitus ja asiallinen tilauksen käsittely.
26.07.2024
Matkailuauton termopeite aivan loistava tuote. Mikä parasta, sopiva. Eli mitat kohdillaan, eikä hintakaan ollut paha. Suosittelen, toimitus oli varsin nopea...
26.07.2024 - Timo S.
Nopeasti ja toimivaa.
26.07.2024 - Jani L.
Nopea toimitus niinkuin aina ennenkin.
26.07.2024 - Sirkku H.
Kaikki sujui hyvin.
Tilaus ja maksaminen oli helppoa.
Tuotetta ei ollut varastossa, mutta se tuli teille nopeasti maahantuojalta ja matkahuoltokin toimitti lähetyksen nopeasti kotiovelle.
Suosittelen, Sirkku
26.07.2024 - Jani V.
Tuotteen oikeita ja varaston pojilta tuli ylläri sukulaku...jäi hyvä maku😉
26.07.2024 - Heikki T.
Nopea palvelu. Yllätyslaku lämmitti myös mukavasti.
26.07.2024 - Mika J.
Oikein hyvin onnistui
26.07.2024 - Marko H.
Tilaus oli nopeasti toimitettu ja erityis kiitos tytöille karkista.
26.07.2024 - Mika S.
Positiivinen kokemus, kuten myös aikaisemminkin.
26.07.2024 - Susanna P.
Nopea toimitus ja oli pieni hauska yllätyslisä toimituksen mukana! Iso suositus! :)
26.07.2024 - Jouko k.
Helppo ostos...nopea toimitus..
26.07.2024 - Taina P.
Tilaaminen sujui kitkatta. Tiedotus paketin toimittamisesta oli riittävää ja ajan tasaista. Voin tilata toistekin, jos tarvetta ilmenee.
26.07.2024 - Timo L.
Jopa yllättävän nopea toimitus ja hyvä seuranta!
26.07.2024 - Jukka N.
Hei. Oli oikein positiivinen kokemus, kaikki sujui kitkattomasti. Kiitos !!
26.07.2024 - Timo J.
Tilauksen teko netin kautta oli nopeaa ja suoraviivaista. Sain tilaamani tuotteen joutuin ja tuote oli priimakunnossa postikäsittelyn jälkeenkin.
Paketin mukana tullut lakupötkö oli riemastuttava yllätys.
26.07.2024 - Mika S.
Erinoimainen asiakaspalvelu ja nopea toimitus
26.07.2024 - Erkki K.
Tavarat tulivat pian tilauksen jälkeen ja iloisesti yllätyin kun pakettiautomaatin sijaan lähettiauto toi lähetyksen pihaan asti.
26.07.2024
Todella nopeasti tilaus toimitettu ja mukava yllätys tilauksessa mukana saateteksteineen, tämä on sitä hyvää palvelua :)
25.07.2024 - Kari K.
Nopeaa ja hyvää toimintaa. Tuote luvatun mukainen
25.07.2024 - Pekka B.
Valmet takalasi perilletuotuna hidas ja kallis rahti! Ei niin iso eikä painava etteikö matkahuolto tai posti parempi vaihtoehto? Rahastuksen maku jäi koko tilauksesta!!!!
Vastaus
Nämä lähetellään rahtina sen takia että ne tulevat ehjänä perille. Muilla toimitustavoilla nämä ovat hajonneet ja parhaimmissa tapauksissa näitä on lähetelty 3 kertaa ja se vasta kestää
25.07.2024 - Pekka S.
Asiallinen ja nopa
25.07.2024 - Sari L.
Nopea paikkansa pitävä toimitus!
25.07.2024 - Ari T.
Toimitus oli nopea ja oikea tavara saapui oikeaan paikkaan. Varaston pimujen tervehdys oli hauska.
25.07.2024 - Kari H.
Todella nopea toimitus josta infoa hyvin tuli. Varaston pojilta mukava pieni lahja samalla yllätyksenä.
25.07.2024 - Petteri N.
Hyvä ja nopea toimitus!
25.07.2024 - Mika k.
Toimii
25.07.2024 - Tiina S.
Todella nopea toimitus ja myös s-postiin vastattiin viiveettä.
Hymy tuli huulille varastopoikien tervehdyksestä. Vahva suositus 👌🏻.
25.07.2024 - Jukka M.
nopea toimitus
25.07.2024 - joe r.
Hyvä meininki.
25.07.2024 - Veli-matti T.
Helppo tehdä tilaus netis ja nopea toimitus
25.07.2024 - Ulla Anneli H.
Helppo asioida verkkokaupassa ja nopea toimitus. Lakritsi patukka oli kiva yllätys.
25.07.2024 - Matti K.
Nopeasti hoitui tilaus.
25.07.2024
Nopea toimitus ja varaston Harrilta tilauksen mukana saatu lakritsipatukka ja kiitoslappu tosi kiva ylläri🥰
25.07.2024 - Irene A.
Nopea toimitus
25.07.2024 - Janne S.
Erittäin nopea toimitus ja tuote oli mitä mainioin.
25.07.2024 - Jenni L.
Huippunopea palvelu ja toimitus, sekä varaston Harrin mukaan laittama pieni yllätys piristi päivää.
25.07.2024 - Seija K.
Nopea toimitus
25.07.2024 - Juha-Pekka T.
Nopea toimitus 👍
25.07.2024 - KAARLO M.
yllättävän nopea toimitus kiitos
24.07.2024 - Satu A.
Hyvä palvelu, nopea toimitus.
- Satu A.
24.07.2024 - Joonas L.
Lapsen lelutraktorin pakettiin oli laitettu sukulaku karkkipatukka mukaan varastomiehen toimesta ja viesti sen kylkeen. Lelu oli ostettu lapsen syntymäpäivälahjaksi. Pienestä eleestä tuli todella hyvä mieli. Varmasti ostetaan jatkossakin.
24.07.2024
Aivan mahtava ylläri varastolta, oli laitettu asennusnamia mukaan ja pienet terveiset Rapelta ja Harrilta. Tavara tuli erittäin nopeasti ja oli juuri sitä mitä tilattukin. Kiitos vielä Rapelle ja Harrille päivän piristyksestä!!!
24.07.2024 - Reza D.
Olen hyvin tyytyväinen tilauksesta, se oli helpo ja nopea toimitus. Kiitos 🫶
24.07.2024 - Reijo Y.
Sain vaihdettua toimitusosoitteen erittäin vaivattomasti, tilauksen jälkeisenä aamuna. Tosin yritin tilausta tehdessäni saada näkyviin toimitusosoitteen noutopisteet mutta sivu näytti vain kotiosoitteeni noutopaikat.
24.07.2024 - Ari K.
Oikein hienosti meni. Patukakin tuli.
24.07.2024 - kalervo p.
Moi!
Mielestäni toimi aivan loistavasti.
24.07.2024 - Kimmo N.
Tilattu tuote tuli perille nopeasti. Erinomaista palvelua.
24.07.2024 - Tiia L.
Supernopea toimitus, 26h tilauksesta paketti oli perillä. Kivat lakuyllärit löytyi kaupanpäällisenä paketista. 😋
24.07.2024 - Ismo L.
Asian tunteva palvelu,nopea toimitus.
24.07.2024 - Pentti M.
Erittäin nopea toimitus
24.07.2024 - Mika S.
Tilaus helppo tehdä. Tavara tuli nopsaan. Varmasti tilaan toistekin.
Bonuksena lakupötkö varaston Harrilta. 😁
24.07.2024 - Jari F.
Tilaus tuli tosi nopeasti
24.07.2024 - Seppo T.
Muutenhan tavara olisi tullut ripeästi, mutta toivomani Postin sijaan asialla olikin Mh. En tiedä johtuiko tästä, kun Posti olisi ollut 1 km päässä niin nyt jouduin ajelemaan 40 km paketin noutamiseksi.
Vastaus
Tähän tilaukseen on valittu matkahuolto kyllä teikäläisen toimesta toimitustavaksi eikä posti. Näemmä sitten tuo matkahuollon toimipiste joka oli valittu oli täynnä joten sen seurauksena paketti on siirretty seuraavaan pakettipisteeseen matkahuollon toimesta. Toimitus oli myös kestänyt 2 päivää tilauksesta eli ei tuo nyt älyttömän hidas ollut...
24.07.2024 - Matias H.
Palvelu oli osaavaa ja ammattitaitoista ja palvelu toi justiin niin kuin pitääkin 5/5
24.07.2024 - Aila B.
Tilauksen teko helppoa, nopea toimitus ja bonuksena lakupötkö varaston tytöiltä. Huippua,kiitos.
24.07.2024 - Raimo A.
nopea toimitus ja kaikista välivaiheista tuli viesti.
24.07.2024 - Heikki M.
Nopea toimitus, hauskaa viestintää, piristi päivää
24.07.2024 - Otto Johannes L.
Nopea toimitus hyvä palvelu.
24.07.2024 - Kale R.
Erittäin sujuvaa ja hinnat kilpailukykyiset hinnat.
24.07.2024 - Kai K.
Ripeä palvelu ja suht selvät tuotesivut.
24.07.2024 - Ari-Matti S.
Hei, kokemus on tosi positiivinen, nopea toimitus ja tarkalleen oikea taakkateline, joka on jo auton katolla, kiitos teille :)
24.07.2024 - Timo K.
Todella nopea toimitus
24.07.2024 - Jouko H.
Nopea ja asialinen toimitus. Tuote oli juuri sitä mitä odotin.
24.07.2024 - Henna H.
Palvelu todella hyvää ja toimitus nopeaa
24.07.2024 - Anja S.
Ei valittamista.
24.07.2024 - Hannu W.
Kaikki sujui mutkattomasti
23.07.2024 - Nanette R.
Ja vielä lakua kaupanpäälle👍
23.07.2024 - Keijo V.
Tosi hyvää nopeaa palvelua, ei saa muualta. Tuote tuli kahdassa päivässä. Keijo V
23.07.2024 - Tuomas W.
Hyvä palvelu. Tavara saapui erittäin nopeasti ja oli hyvässä kunnossa. Meni heti käyttöön ja nytten jatkotoimitusta odotellessa..!
23.07.2024 - Markku P.
Hyvä ja nopea toiminta. Kiitos
23.07.2024 - Juuso H.
Heti tiedotettiin, että pari päivää saattaa mennä, kun joku tuote ei ollutkaan hyllyssä. Perille tulivat, ei ollutkaan päivän päälle kiire, kiitos lakusta pakkaamon porukoille. Pieni miinus s-vision autokameralle, kun kiinnike ei oikein sovi henkilöauton loivaan tuulilasiin, rekkaan kylläkin. Ratkaisin ongelman ehkä takuun raukaisemalla ja viilasin millin pois telineestä, että sarana kääntyi tarpeeksi. Itse kamera siis kyllä todella hyvälaatuinen.
23.07.2024 - Joonas J.
Nopea ei toimitus!
23.07.2024 - Tapio N.
Ok
23.07.2024 - Marjaana A.
Tuote tuli samantien postissa, pakko olla tyytyväinen.