Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.
06.12.2021 - Ilkka R.
Vielä ei ole paketti saapunut perille
Vastaus
Ollaan heti Postiin yhteydessä ja informoimme sinua välittömästi. Pahoittelut heidän viivästyksestä!
06.12.2021 - Jari P.
Hommahan toimi todella hyvin ja vielä sai suun makiaksi.
06.12.2021 - Mika T.
Kaikki meni hienosti,nopea toimitus jne....
06.12.2021 - Jussi I.
Tilasin täältä ensimmäistä kertaa.
Syynä oli reilusti halvemmat hinnat kuin muualla.
Toimitus oli nopea, tilasin sunnuntaina ja jo samana päivänä tuli ilmoitus, että tavarat kerätty ja paketti odottaa noutoa. Hain paketin tiistaina postista. Avasin paketin, kaikki oli kuin pitää. Terveiset ja kiitokset paketissa olleessa yllätyksestä lähettämöön 😄.
06.12.2021 - Keijo K.
Toimitus tuli nopeasti.
06.12.2021 - Rami K.
Nopeasti tuli perille.
06.12.2021 - Saara M.
Kaikki natsas tosi hyvin.Tilaan toistekkin ,ja laku kelpasi.
06.12.2021 - Jouni K.
Nopea toimitus.
06.12.2021 - Niilo K.
kyllä se taaskin pelasi hienosti.
06.12.2021 - Erkki T.
Tilaamani tuotteet tulivat perilleihan ok. Lapsen lapselleni synttärilahja, kauko-ohjattava New Holland traktori ei kuitenkaan toimi. Paristot on tarkistettu ja kytkimien asennot testattu, traktori ei vaan liiku eikä ohjauskaan toimi. Erkki Tammela
Vastaus
Onneksi tuotteissa normaali takuu eli piakisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme ja hoidetaan asia kuntoon. Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta!
06.12.2021 - tomas m.
Kaksi poltimo paketti oli rikkinäisiä saapuessa mutta sain yksi poltimo per paketti hyödyksi
Vastaus
No onpas paketti saanut kyytiä rahtifirmalla! pahoittelut puolestamme ja pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme homman korjaamiseksi.
06.12.2021 - Leif S.
Hienosti toimittu. 9
06.12.2021 - Janne T.
Hyvä hinta, ja todella nopea toimitus vaikka ko laitetta ei kuulemma ollut varastossa!
06.12.2021 - Tommi T.
++++++++
06.12.2021 - Mauri L.
Palvelua on vaikea kehittää enää paremmaksi !
06.12.2021 - Jari L.
Kaikki toimi hyvin ja toimitus oli nopea.
06.12.2021 - Arto I.
Nopea toimitus!
06.12.2021 - Sakari L.
Hyvin sujui tilaus ja nopsasti tuli paketti ja paketissa oli juuri sitä mitä tarvittiin. Kiitos vaan!
06.12.2021 - Jarmo P.
Tilaan toistekkin.
06.12.2021 - Pertti H.
Nopea toimitus.
06.12.2021 - Erkko H.
Hyvää palvelua ja nopea toimitus!
06.12.2021 - Markku L.
Tilaaminen sujui helposti ja ongelmitta. Tosin tiesin tuotteen ja kaupan aikaisemmista asioinneista.
06.12.2021 - Jami L.
Nopea käsittely. Laku oli kiva ylläri. Eli lähettämölle ja pakkaajille terkkuja kiireen alla.
06.12.2021 - Ari K.
Hyvin ja nopeasti homma toimi.
06.12.2021
Eipä ole tavara saapunut, rahani kyllä kelpasivat.
Hei,
Sain juuri käsiteltyä tilauksesi 501449.
Laitetaan paketti tällä viikolla matkaan, kun puuttuva tuote saapuu meidän varastoon.
Tämän katainen viesti tuli sähköpostiin, eikä yhteydenottoja ole sen kummemmin kuulunut. Saa nähdä tuleeko tavara milloinkaan.
Aiemmin ovat toimitukset tulleet ajallaan, mutta nyt olen syvästi pettynyt. Taidan pitää taukoa Virtasen kaupan asioinnissa. Mikäli asia kiinnostaa, niin voisitte olla lähettämön puolelta yhteydessä, muutoin en enää osta Teiltä.
Vastaus
Paketti toimitettu päivässä perille, toivottavasti tämä tahti mielyttää :)
06.12.2021 - Timo L.
Kiitos Lakusta tuote tuli nopeasti hyvä palvelu ei muutakuin Hyvää Itsenäisyyspäivää.Kaikille.
06.12.2021 - Petter S.
Hyvä hinta. Nopea toimitus.
Kiitokset lähettämöön. Nams mums..
06.12.2021 - Essi R.
Maksun kanssa oli hieman ongelmia; verkkosivu ei ohjautunut maksun jälkeen oikein enkä ollut varma tuliko tilaus edes perille. Paketti on nyt hukassa, enkä ole saanut sitä vielä, yli viikon ollut teillä tietämättömillä. Harmi kun maksoin etukäteen. :(
Vastaus
Höh, anteeksipyyntö puolestamme ja otetaan heti selvitykseen missä Matkahuolto luuraa paketin kanssa. Meiltä lähtenyt pikaisesti mutta se ei toki tässä hetkessä auta. Hoidetaan kuntoon! -Arttu
05.12.2021 - Vilho A.
Koko tilaus toimi moitteettomasti,tilaan varmasti toisenkin kerran.
05.12.2021
Nopea toimitus
05.12.2021 - Jari A.
Hyvä palvelu ja nopea toimitus. Hienoa, että käytätte matkahuoltoa, postiin ei voi luottaa!
05.12.2021 - Piia R.
Nopea ja näppärä
05.12.2021 - Taisto S.
Todella nopeita toimitukset tällä firmalla.
05.12.2021 - Aimo N.
Hyvä valikoima liitettynä kilpailukykyiseen hintaan.
Nopea toimitus plussaa lakupötky.
05.12.2021 - Pekka K.
paitsi ettei vieläkään sitä keltaista auton pesuämpäriä saatavissa :-(
04.12.2021 - Kari S.
Kaikki sujui kuin tanssi. Voin suositella tätä kauppaa!!
04.12.2021 - Esa K.
Toinen kerta kun tilasin Virtasenkaupasta. Kyllä toimii hyvin. Suosittelen.
04.12.2021 - Petri K.
Vaivatonta.
04.12.2021 - Vesa S.
Tosi nopea toimitus.Paketti oli rikkoutunut kuljetuksessa ja nostimeen oli tullut kosmeettisia naarmuja ja käyttötarrat osittain rikkoutunut.Asia korvattiin toivomallani tavalla ilman nurinoita.Mieluimmin tekisin puhelimella kauppaa kuin netissä.SUOSITTELEN kiitos.
04.12.2021 - Sakari F.
Täsmätuote tarpeeseen :)
Ja nopeasti tuli perille.
04.12.2021 - Esa P.
Homma toimii.
04.12.2021 - Lassi P.
Tilaaminen oli hieman sekavaa. Ensin tilaus meni ikään kuin läpi ja maksutapana oli Mobilepay. Tilaus ei kuitenkaan mennyt vahvistukseen saakka, mutta rahat lähti tililtä. Tein toisen tilauksen jonka kommenteissa mainitsin ensimmäisestä sekaannuksesta, mutta tähän valitsin maksutavaksi laskun. Tilaus meni läpi ja vahvistuskin tuli sähköpostiin. Tilauksen kommenteissa oli mukana tekemäni maininta tuplasta, mutta maksutavaksi oli vaihtunut Mobilepay. Toista veloitusta ei kuitenkaan missään vaiheessa tullut ja tavarakin tuli nopeasti. Kokemus oli siis sekava, mutta lopulta positiivinen. Samsung A51, Samsungin selain.
04.12.2021 - Pete T.
Homma toimi niikuin luvattiin.
04.12.2021 - Seppo K.
1 paketti tuli hyvin. Tuli teksiviesti sekä sähköpostiin ilmoitus. Samaan aikaan toisesta paketista ei tullut mitään ilmoitusta onneksi katsoin illalla omaposti sovelluksesta missä pakettini on. Siellä samassa paikassa missä oli 1 paketti. Nyt tuli turhaan 40km ajelu
04.12.2021 - Kari H.
Tilaus tuli vanhaan malliin nopeasti . Laku paketissa jaksaa aina vaan ilahduttaa .
04.12.2021 - Miia-Maria M.
Tilaus ja toimitus kävi helposti ja nopeasti!
03.12.2021 - Sami K.
Hintalaatusuhde kohdallaan ja nopea toimitus. Pieni lahja paketin mukana oli mukava yllätys. Sami K.
03.12.2021 - Seija K.
Löysin helposti etsimäni, ja tilauksen tilanne päivitys nopeaa.
03.12.2021 - Uula K.
Nopea tilauksen käsittely ja toimitus. Hyvä yhteydenpito tilauksen ja toimituksen aikana - suosittelen.
03.12.2021 - Mika S.
Kaikki meni mallikkaasti, kuten aina ennenkin täältä tilatessani. On oikein hyvä kauppa!!!
03.12.2021 - Conny D.
Hyvin sujui!
03.12.2021 - Markku R.
Homma toimi
03.12.2021 - Laura H.
Super nopea toimitus ja pakkaamosta ihana tervehdys! Jatkakaa samaan malliin 🌸
03.12.2021 - Tapio P.
Ostos oli odotusten mukainen ja toimitus oli yllättävän nopea.
03.12.2021 - lauri v.
Kaikki meni loistavasti aivan lupausten mukaan. Suuri kiitos Lauri Virta
03.12.2021 - Ilmo M.
Muutoin kaikki meni ihan kiitettävästi mutta osa puuttui lähetyksestä.
Vastaus
Tarkistuksen jälkeen koko sisältö taisikin olla mukana :)
03.12.2021 - Markku S.
Tuote hyvä ja nopea toimitus.
03.12.2021 - MARKKU S.
Homma toimii moitteettomasti!
03.12.2021 - Kari P.
xxxxxxxxx
03.12.2021 - Simo V.
Nopea toimitus..mutta ei niin laadukkaita tuotteita.
MM: Hanskat huonolaatuiset jamitta laite ohjeet puuttui
03.12.2021 - Ken B.
Hyviä tuotteita, kohtuu hintaan!
03.12.2021 - Martti K.
Viime tilaus sisälsi monia erittäin halpoja tuotteita ja ensin tuntui että mitä ihmettä niillä teen. Kaikille löytyi ns. ”ottaja” eli tarpeeseen tulivat.
03.12.2021 - Jyrki H.
Hyvin toimi, tavara oli mitä pitikin ja kohtuu nopeasti 👍
03.12.2021 - Tero T.
Kaiken puolin hyvin, paitsi matkahuolto vähän töppäili lähetyksen kanssa.
03.12.2021 - Jari M.
Kyllä ja ei! Tilasin kaksi maskinsuojus sarjaa meidän volvoihin. V60-sarja oli ok mut V70 kiinnikkeet ovat liian lyhyet. Sai sen juuri ja juuri asennettua mut kiinnikkeet pitäs olla pidemmät. Mitäpä kannattais tehdä??
03.12.2021 - ahti k.
kaikki meni hianosti mutta
mulla olis ollu monta koomarkettia viäres
viätihin kuiteski kilometrin päähän
03.12.2021 - katri s.
nopea
03.12.2021 - Matti V.
Moro
Hyvä kokemus Vastasitte jopa puheluuni Jes Pultit olivat lyhyet mutta palautus onnistui hyvin
Mutta jatkossa uusi yritys Pieni pyyntö olisi
Ettehän lähetä mainospostia Kiitos !
Katson tuotteet netin kautta
T. Matti Varvikko
03.12.2021 - Mila M.
Kaikki toimi oletetulla tavalla
03.12.2021 - Vesa K.
Nopea toimitus. Hyvä laku!
03.12.2021 - Paavo S.
Erittäin nopea toimitus. Tosi hyvin pakattu.
03.12.2021 - Paulus H.
Tavara tuli nopeasti. P
03.12.2021 - Tapani A.
Kaikki on sujunut odotetulla tavalla. Kiitos siitä !
03.12.2021 - Jukka M.
Tuote tuli nopeasti ja on hyvä.