Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.
03.12.2025 - Ari S.
Sattui sopivasti hyvä tarjous tuotteesta jonka olin suunnitellut ostaa jo tovin.
03.12.2025 - Henna K.
Nopeasti tuli tilaus ja lakupötkö varaston pojilta oli mukava ylläri.
03.12.2025 - Jari K.
Tommonen pikkukompressori tuli tilattua. Nopeasti tuli ja ladattuani täytee toimivaksi totesin. Ei voi pahaa sanaa sanoa. Ps. Kiitokset pakkaamon Pimuille😘
03.12.2025 - Jonni R.
Nopea toimitus 👌
03.12.2025 - Mika H.
Tilaukset tulevat nopeasti ja ainakaan tähän asti ei ole ollut mitään ongelmia
03.12.2025 - Lasse T.
Helppoa ja nopeaa sekä bonarikin paketissa👍🏻
03.12.2025 - Olli P.
Homma toimi ku junan vessa. Varaston Harri hoitaa kyllä homman! Harrille lisää liksaa.
03.12.2025 - Kari P.
Todella nopea toimitus.
03.12.2025 - Jari N.
Paketti saapui nopeaan. Oli hyvin pakattu. Kiitos
03.12.2025 - Jarmo K.
Helppo kauppapaikka ja nopea toimitus.
03.12.2025 - Kari S.
Hienosti toimi taas,kuten aina ennenkin
03.12.2025 - jukka k.
Hyvä tuote.Mukavan inhimillinen tapa hoitaa tilaus .hyvä meininki!
03.12.2025 - Tea H.
Erittäin nopea palvelu. Kiitos!
03.12.2025 - Tatu H.
Toimitus oli rivakka. Pakkaustapa oli melko luova... Kaikki tuotteet olivat kuitenkin pysyneet matkassa ja tulivat ehjänä perille.
03.12.2025 - Tero L.
Hyvin sujui taas kerran. Toimitusosoitetta joutui omasta syystä säätämään niin heti vastattiin ja asia hoitui. Toimituskin oli nopea!
03.12.2025 - Ari H.
Pakkauksessa tapahtuneen virheen takia reagointi kuitenkin nopeaa ja luottamus kauppaan säilyi vahvana,
03.12.2025 - Leo V.
Hommelit OK.
03.12.2025 - Harri L.
Asiallista palvelua. Ei mitään moitittavaa. Asiointi helppoa ja ystävällistä.
03.12.2025 - Nico S.
Homma pelaa loistavasti kaikin puolin ja kaiken kruunasi patukka virtasen varasto tytöiltä😍
03.12.2025 - Tauno Olavi L.
Homma hoitui nopeasti ja oli tilauksen mukainen!👍
03.12.2025 - Jarkko H.
Hyvä meininki!!
03.12.2025 - Veli-Matti N.
Hyvin toimii
03.12.2025 - Henrik G.
Nopea toimitus ja kaikki ok.
03.12.2025 - Veijo T.
Tuote oli juuri se minkä tilasin ja toimitus väliaikatietoineen toimi nopeasti ja kaikin puolin mainiosti.
03.12.2025 - Petteri K.
Tilaaminen helppoa kuin heinänteko. Tuote tuli nopeasti hassun yllätyksen kanssa. Suosittelen lämmöllä.
03.12.2025 - Martti L.
Nopeahko toimitus oli varmaan ruuhkaa,no nyt oli lakukin tullut matkaan,kiitos "pojille varastoon"
03.12.2025 - Vesa K.
Nopea toimitus ja vielä lakupötkö tytöiltä kaupan päälle 😀
03.12.2025 - Tapio M.
Kaikki sujui odotusten mukaan ja sen vuoksi jäi positiivinen mielikuva. -Tapio M.
03.12.2025 - Leena L.
Hei, tilauksesta tavaran saamiseen kaikki meni hyvin ja sutjakkaasti.
03.12.2025 - Harry R.
Hyvinhän tuo kaupanteko sujui! Nopea lähetys ja tavara sitä mitä piti.
03.12.2025 - Ari H.
Hyvä ja nopea toimitus, tuotteet vastasi odotuksia.
03.12.2025 - Jorma K.
Tilaus tuli nopeasti loistavapalvelu Jorma k
03.12.2025 - PERTTI L.
Nopea toimitus!
03.12.2025 - Tero H.
Kaikki toimi loistavasti.
03.12.2025 - Rami M.
Virtasenkauppa on paras
03.12.2025 - Riitta K.
Nopea toimitus, muutenkin ongelmaton tilaus, suosittelen👍
03.12.2025 - Mikko J.
Nopea toimitus hyvin pakattuna
03.12.2025 - Matti P.
Nopea toimitus ja tuotteet hyvät👍
03.12.2025 - Mirkku J.
Äärimmäisen positiivinen kokemus, nopea toimitus ja persoonallinen ote toimintaan 😍
03.12.2025 - Timo V.
Nopeaa toimintaa, hyvä hyvä.
03.12.2025 - Anja M.
Ensimmäistä kertaa tilasin, hyvin meni kaikki. Nopea toimitus, tuote vastasi tilaamaani. Kiitos Harri ja Rape kivasta yllärilakusta. Kiitos ja Hyvää Joulunaikaa sinne Kaikille.
03.12.2025
Tein kaupat, maksoin ja kävelin ulos, agrekaatti tuli sovitusti pihaan. Sehän toimii, eikä ole edes ole paha äänekäs. Ny vaan toivon ettei sitä tartte koskaan käyttää, joskus ei vaan toiveet toteudu
03.12.2025 - Jouni V.
Toimitus toimi nopeasti,niin kuin aina
03.12.2025 - Minna L.
Todella nopeasti lähti tuotteet eteenpäin
03.12.2025 - Paavo M.
Tosi laadukasta toimintaa. Nopea tilauksen käsittely, ja pian olikin tuote 50m etäysyydellä sijaitsevasta ulkoautomaatista noudettavissa. :-))
03.12.2025 - Marko P.
Olen tilannut useasti, ja aina positiivinen lopputulos. Ja mikä parasta valehtelematta nopein toimitus👍
03.12.2025 - Tommi L.
Kuten aina, toimitus oli nopea. Ei näköjään edes lähestyvä joulu aiheuta viivästyksiä toimituksissa. Loistavaa palvelua!
03.12.2025 - Petri W.
Homma toimi hyvin ja nopeasti
03.12.2025 - Hannu Juhani M.
Sujuvaa ja nopeaa toimintaa 👍
03.12.2025 - Niklas Kristian T.
Sujuva ja nopea toimitus, varmasti tilaan myös tulevaisuudessa kun tarvetta tulee.
03.12.2025 - Mauri J.
Toimi erittäin hienosti
03.12.2025 - Lauri S.
Koko tilaus oli helppo tehdä ja toimitus tapahtui sovitusti, vaikka oli alennusmyyynnit käynnissä. Kiitos toimituksesta. Hyvää joulun odotusta
03.12.2025 - HANNA-LEENA K.
Ja nopea toimitus.
03.12.2025 - Harry S.
Makean nopea.
03.12.2025 - Vesa B.
Hyvin homma toimi. Kiitos lakusta 😀 Hyvää Joulun alus aikaa. T.Vesa
03.12.2025 - Kari M.
Loistavaa ja nopeaa. ❤️
03.12.2025 - Veikko T.
Nopea toimitus
03.12.2025 - Janne O.
Terve! Teillä on aina tosi hyvä palvelu, olen tilannut teiltä jo monen vuoden ajan eri tavaroita ja olen ollut aina tosi tyytyväinen, tavarat ovat olleet aina juuri sellaisia mitä olen teiltä tilannut, jatkakaa samaan malliin, Ystävällisin terveisin Janne.
03.12.2025 - Jani V.
Toimitus oli nopeata niinkuin aina👌👌
03.12.2025 - Raimo L.
Nopea toimitus.
03.12.2025 - Kari M.
Ei mitään valittamista.
03.12.2025 - Risto J.
Nopea toimitus
03.12.2025 - Joona K.
Nopea toimitus, hyvät black friday tarjoukset ja laku oli hauska kiitos siitä!
03.12.2025 - Matti J.
Nopea toimitus
03.12.2025 - Helena H.
👌👍👏
03.12.2025 - Kimmo S.
Tilaamassani akkutyökalusetissä oli yksi akku hajalla. Uusi akku lähetettiin minulle seuraavana päivänä. Loistavaa palvelua teidän tiimiltä, jäi todella hyvä fiilis.
03.12.2025 - Risto L.
Nopea toimitus vaikka oli joku "pläk" perjantai tilaus, oletus arvolla että tuskin olin ainoa tilaaja. Tilauksen sisältö justeesa mitä pitikin ja maku nystyröitä hellitiin jälleen lakritsi pötkylällä. Kiitos.
03.12.2025 - Petri P.
Mukava karkkiyllätys pelasti päiväni
03.12.2025 - Pasi H.
Nopee toimitus.
03.12.2025 - Juhani A.
Nopea toimitus, tein tilauksen torstai iltana ja tuotteen sain tiistaina, iso kiitos ja👍👍
03.12.2025 - Jan S.
Ihan oli nopeaa toimintaa, lakua voisi pistää vähän enemmän mukaan yksi on vähän niinkuin kiusaamista.😉
03.12.2025 - Juhani J.
Tosi hyvin toimi tilauksesta toimitukseen, kiitos.
03.12.2025 - Risto K.
Luvattu toimitusaika piti ja lähetystä oil helppo seurata.
03.12.2025 - Karl Thomas .
Hyvä palvelut
03.12.2025 - Ari L.
Toimitus toimi kuin junan vessa. Hyvä.