Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.
22.11.2025 - Jyrki R.
Erittäin hyvää palvelua nopeasti toimitettu määränpäähän asti
22.11.2025 - Henry L.
Toimitus oli nopea, ja Kiitos "Pakkaamon pimuille Lakusta"
22.11.2025 - Jaska-Matti N.
Nettiostaminen sujui harvinaisen selkeästi ja helposti! Toimitus oli nopea ja sujuva, kiitos!
22.11.2025 - Juha P.
Huippu nopea ja hyvä tuote
22.11.2025 - Jorma L.
Tuote on sellainen, kuin odotin ja toimitus oli nopea.
22.11.2025 - Henri L.
Toimitus oli nopea ja hyvin pakattu, lisäksi laku oli mukava yllätys. Nettikauppa oli selkeä.
22.11.2025 - Tapani R.
Tiedottaminen tosi hyvää. Paketti tuli nopeasti. Olen tyytyväinen kaikkeen.
22.11.2025 - Mika H.
Tuote oli sellainen kuin pitikin , toimitus oli 3 vrk
22.11.2025 - Pentti R.
Hyvin meni👍 Ja nopea toimitus 👍
22.11.2025 - Noora B.
Nopea toimitus, kiva yllätys nami+ viesti ja kierrätetty pakkausmateriaali
22.11.2025 - Vilho H.
Nopea toimitus kilpailukykyiset hinnat
22.11.2025 - Sirpa J.
Nopea toimitus! En ehtiny kissaa sanoa kun paketti oli jo perillä.
22.11.2025 - Pentti K.
Hyvin toimi
22.11.2025 - Tony H.
Nopea toimitus. Hyvin pakattu👍
22.11.2025 - Markku Antero K.
Hyvin meni
22.11.2025 - jouko k.
hyvin toimii..
22.11.2025 - Raimo H.
Nopea toimitus.
22.11.2025 - Jarno T.
Kaikki meni hyvin tilauksen suhteen. Nettikaupan speksit olivat vielläpä oikein kun mittasin viellä laitteen desibelit . Helpottaa ostamista jatkossa kun tietää mitä oikeasti ostaa.
22.11.2025 - Jari R.
Todella nopea tilausten käsittely, suosittelen.
22.11.2025
Tilaaminen sujui ongelmitta, saapui nopeasti.
22.11.2025 - rainer S.
tuote saapui nopeasti ja tarvittava tuote löytyi helposti verkko kaupasta
22.11.2025 - Tero J.
Muuten meni kaikki hyvin, mut vaimo oli mustis ku varaston harri on lähettänyt mulle lakun. Kyseli et kuka ihmeen harri, joku mun vanha työkamu vai, ku ite oon myös varastomies.
22.11.2025 - Veijo P.
Hienosti meni.
22.11.2025 - Kauko K.
Hei ! Erittäin positiivinen kokemus,asiat sujui nk oli sovittu ja tuote oli sitä mitä olin hakemassa Ystävällinen palvelu ja mikä lämmitti mieltä pimujen ylläri paketin mukana .Pimuille terkut ,viesti on jääkaapin ovessa . T. Kake
22.11.2025 - Markku T.
Nopea toimitus ja laku
22.11.2025 - Hanna E.
Tuote löytyi helposti. Tuote tuli nopesti, lähti liikkeelle jo tilauspäivänä. Vain kaksi päivää ja oli meillä. Kiitokset Harrille yllätyksestä👍 T. Hanna E.
22.11.2025 - CHarri H.
Tosi osaavaa palvelua kun kyselin tarkempia tietoja tuotteesta. Nopea toimitus jälleen. Nimi, vakiasiakas.
22.11.2025 - Erkki S.
Nopea toimitus.
22.11.2025 - Anne K.
Helppo tilata, myös laskulla. Toimitus erittäin nopea.
22.11.2025 - Kimmo K.
Joo muuten hyvin vaikken saanutkaan haluamaani tuotetta, Plussat siitä että myyjä reagoi nopeasti, mutta miikka siitä ettei haluamaani tuotetta ollut saatavilla, vaikka oli verkkosivuilla ostettavissa...?
22.11.2025 - Tiina S.
Nopea toimitus ja tuote oli sellainen, kun luvattiinkin. Tiina
22.11.2025 - Ari M.
Nopea toimitus
22.11.2025 - Marja-Kaarina H.
Ostos lähetettiin nopeasti eikä sen suhteen mitään ongelmia ja tilauksen tekeminen helppoa. Kiitos siitä.
22.11.2025 - Henna-Maija M.
Kiitos! Kaikki sujui moitteettomasti ja nopeasti!
22.11.2025 - Reijo K.
Tavarat oli tilauksen mukaiset ja toimitus oli nopea
22.11.2025 - Pasi N.
Nopea toimitus. Hyvin pakattu. Kiitokset Harrille ja Rapelle
22.11.2025 - Unto H.
Hyvin meni, nopeaa toimintaa! Ja hyvin toimii informaatio milloin tuote lähtee liikenteeseen! Ei valittamista!
22.11.2025 - Lasse R.
Toimiva kauppa, tarpeellisia tuotteita.
22.11.2025 - Kimmo U.
Aina yhtä sujuvaa ja nopea toimitus
22.11.2025 - Kari H.
kaupanteko helppoa ja vaivatonta, plussana nopea toimitus elullisella hinnalla. olen tyytyväinen ja jos olis jotain negatiivistä, usko että asiat korjantuis helposti , vaivattomasti. ihan varmasti
22.11.2025 - Vesa R.
Tilauksesta kotiin vain vajaa vuorokausi😃
22.11.2025 - ANNE MARIA T.
Hyvin onnistui tilaus ja tuotteet tulivat nopeasti perille .
22.11.2025 - Kaarlo S.
Erittäin sujuva kokemus 👍🏻
22.11.2025 - Juha L.
Kaikki sujui hienosti,nopea toimitus.
21.11.2025 - Juha H.
21.11.2025 - Pasi K.
Yllättävän vikkelästi tuli tavara perille ja lakupötkö sai hymyn naamalle 😁
21.11.2025 - Reijo S.
Nopea toimitus, hyvin pakattu ! Postin kautta hienosti .
21.11.2025 - Jaana N.
Helppo tilata. Paketointi ja postitus ok.
21.11.2025 - EERO N.
Nopeaa toimintaa, tilaukset kuljetukseen heti seuraavana työpäivänä. T. Eero N.
21.11.2025 - Vesa A.
Hienosti pelasi ja toimitukset tulivat nopeasti. Käytiin kaupassa ja unohtui ostaa lakupussi, mutta varaston pojat olivat laittaneet ensiapua pakettiin lakupötkön muodossa...
21.11.2025 - Dan K.
Hyvin toimi toimitus ja Virtasenkaupan tytöiltä sukulaku kiva lisä😊
21.11.2025 - Matti P.
Tosi nopeasti sujui tilaus,maksun jälkeen viisitoista minuuttia ja tuote lähti tulemaan kaksi päivää ja osa paikoillaan. Suosittelen
21.11.2025 - Taisto P.
Hyväpalvelu ja nopea kiitos.
21.11.2025 - Pekka S.
Nopee toimitus, kiitos kakusta!!!
21.11.2025 - Tuomas M.
Tuote saapui nopeasti.
21.11.2025 - Kai T.
Kaikki sujui just niinkuin pitääkin.
21.11.2025 - Matti Eino Juhani K.
Nopea toimitus
21.11.2025 - Piritta K.
Paketti toimitettiin niin nopeasti, että suorastaan häkellyin! Hehkutin töissäkin että nyt oli palvelu yli odotusten, kun arvio lähetyksen ajalle oli paljon pidempi. Ilahduin myös uusiokäytetystä pakkausmateriaalista ja lakusta, kiitos!!
21.11.2025 - Veli-Antti L.
Nopea toimitus
21.11.2025 - Timo F.
Täsmällistä ja ripeää palvelua.
21.11.2025 - Paul A.
Ostamani tuote toimitettiin nopeasti ja oli kuvauksen kaltainen – sisältäen hyvät asennusohjeet.
21.11.2025 - Jukka V.
Jokainen ostos tullut nopeasti ja sovitusti. Hyvä palvelu!
21.11.2025 - Mika P.
Nopea toimitus
21.11.2025 - Riitta O.
Kiitos jälleen! Hyvin te toimitte! :)
21.11.2025 - Stefan V.
Nopea toimitus. Pieni mutta todella hieno ele varaston Heikiltä. Kiitos!
21.11.2025 - Mika H.
Nopea toimitus 👍
21.11.2025 - Jyrki K.
Hyvät nettisivut sekä hakuautomaatti toimii hyvin.
21.11.2025 - pirkko j.
Todella nopea toimitus!
21.11.2025 - Olavi T.
Hyvä ja nopea palvelu
21.11.2025 - Lauri-Matti J.
Todella nopea tuotteen toimitus ja tuote oli sitä mitä pitikin
21.11.2025 - Heli L.
Nopein toimitus tänä vuonna,kiitos siitä. Erityiskiitos varaston Harrille, kaikki tuli mitä tilasin .
21.11.2025 - Erkki H.
Kaupankäyntihän toimi kuin se kuuluisa junan vessa👍
21.11.2025 - Tommi A.
Nopea toimitus. Voisi muutkin verkkokaupat ottaa tästä oppia!
21.11.2025 - Pasi K.
Hei, loistava ja nopea palvelu! Ja Harri, lakusta jäi hyvä maku:)