Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.
31.03.2026 - Pekka K.
Asiointi verkkokaupassa oli sujuvaa ja tilaamani rengaskoneet saapuivat muutamassa päivässä! Luonnehtisin erinomaiseksinonnistumiseksi.👍🏼💯
31.03.2026
hyvä palvelu myös erittäin nopea toimitus kiitos teille
31.03.2026 - asko n.
hyvin meni nopeasti tuli moottori
31.03.2026 - Stefan K.
Olen tyytyväinen palveluun ja sain vastauksia kysymyksiini. Toimitus oli myös nopea.
31.03.2026 - Keijo V.
Ei ensimmäinen ostos teiltä, ja aina toiminut hyvin.
31.03.2026 - kurt M.
Hyvin hoidettu nopeasti ja tavara sitä mitä tilattin ihan ok niin kuin ennenkin
31.03.2026 - Matti O.
Kaikki toimii. Nopea paketin toimitus ja laitteet myös moitteetta. Laku oli positiivinen yllätys.
31.03.2026 - Markku V.
Nopea toimitus.
31.03.2026 - Ari N.
Kaikki sujui todella nopeasti ,on kyllä todella nopeaa toimintaa .Täydet 10pistettä sekä +päälle.
31.03.2026 - Rauli L.
Oli helppoa. Kaikki meni toiveiden mukaa. Toimitetut auton kuramatot sopivat jetsulleen Hyvä, hyvä.
31.03.2026 - Hannu S.
Ripeä toimitus sovitun mukainen artikkeli.👍👍
31.03.2026 - Harri H.
Ihan nopeasti tuli,lakritsi oli pehmeää.
31.03.2026 - Kirsi L.
Helppo tilata. Nopea toimitus! Kirsi L.
31.03.2026 - Timo M.
👍
31.03.2026 - Joni P.
Toiminta oli ripeää ja yrityksenä tilaaminen oli poikkeuksellisen helppoa ilman viikkojen rekisteröinti prosesseja
31.03.2026 - Markku N.
Nopea toimitus.
31.03.2026 - Arto K.
Palvelu pelasi hyvin verkkokaupassa!
31.03.2026 - Oula J.
Nopea toimitus, helppo hakea K-Market Inarista. Kiiots
31.03.2026 - Jarkko N.
Nopea toimitus. Laku oli hyvää!
31.03.2026 - Marja G.
Erittäin nopea toimitus
30.03.2026 - Leo J.
Todella nopea tilauksen käsittely ja postitus. Ja varaston pojille kiitos lakupötköstä.😊
30.03.2026
Nopea ja hyvin informoitu toimitus,ja kiitos varastolle lakupötköstä.10+
30.03.2026 - Markku Tapani N.
Meni oikein hyvin.
30.03.2026 - Timo S.
Nopea toimitus. Toimitusosoitteenkin muutos onnistui mutkattomasti. 10/10.
30.03.2026 - Tapio K.
Kiva ja helppo oli asioida,nopea toimitus,kiitos
30.03.2026 - Timo V.
Todella nopea toimitus,eli ensimmäinen kokemus Virtasenkaupasta todella positiivinen.
30.03.2026 - Veli K.
Tilaaminen ok
30.03.2026 - Pentti H.
Erittäin nopea toimitus, tilaus perjantaina aamupäivällä ja postin ilmoitus saapuneesta paketista jo lauantaina iltapäivällä!!!
30.03.2026 - Pekka V.
Kaupat sujui hyvin, toimitus sakkasi... Kiitokset pakkaamon tytöille lakusta, oikeat tavarat tuli perille!
30.03.2026 - Viljo N.
Hyvin toimi, sekä verkkokauppa ja kuljetus
30.03.2026 - Toni F.
Erinomaista toimintaa jälleen kerran. Kiitoksia.
30.03.2026 - Peter L.
Onnistui hyvin!
30.03.2026 - Petri A.
Hei! Olen nyt tehnyt muutaman ostoksen teiltä ja minusta teidän toiminnassanne on "reilu ja yksinkertainen tekemisen maku" - Onneksi olkoon! Katsotaan mitä yhteinen jatko tuo tullessaan! Petri Ahonen / petri.e.ahonen@gmail.com / 0400 415732 PS. Satun ehkä tietämään jotain myymäläliiketoiminnasta; vastasin aikanaan kaikkien Silja Linen laivojen myymälätoiminnasta (10 alusta a' 3-10 myymälää) - menestystä teille!
Vastaus
Kiitos kehuista, menestystä myös sinne!
30.03.2026 - Armas M.
Toimi hyvin
30.03.2026 - janne k.
Yksi tuote oli pitemmällä toimitusajalla. Ostoskorissa se oli kyllä, mutta ehkä olisi pitänyt olla korostetummin. en siis huomannut sitä ollenkaan.
30.03.2026 - Eero K.
Kaikki ok
30.03.2026 - Tapani V.
Tilasin perjataina, saapui lauantaina. Ei voisi mennä nopeammin. Kiitokset myös hämärämiehille makeasta yllätyksestä!
30.03.2026 - Tauno K.
Todella nopea toiminta ehkä Suomen nopein lähetys iso kiitos toiminnasta
30.03.2026 - Leo H.
olen tosi tyytyväinen asiakas palveluun toimitus nopeuteen
30.03.2026 - Raija R.
Nopea, selkeän eheä toimitus.
30.03.2026 - Väinö T.
Kiitos, kaikki toimi toivotulla tavalla!
30.03.2026 - Vesa V.
Kaikki toimi hyvin ja toimitus tapahtui nopeasti. Laittakaa jatkossakin laku toimitukseen mukaan.
30.03.2026 - Oskari L.
6/5
30.03.2026 - Jyrki M.
Nopeaa toimintaa kaiken kaikkiaan ja perinteinen Sukulaku paketissa jälleen. Kiitokset!
30.03.2026 - Anni K.
Hauska ja persoonallinen verkkokauppa, erottuu joukosta positiivisesti. Tilaaminen ja etenkin jatkokysely sai hymyn huulille. Selkeät tiedot tuotteista sivuilla, esimerkkivideo tuotteen käytöstä oli erittäin hyvä lisä. Tilaaminen oli helppoa ja jouhevaa ja tilaus saapui postiin todella nopeasti!
30.03.2026 - Pasi S.
Nopea toimitus, hyvävä palvelu.
30.03.2026 - Tapio M.
Helppoa kaupankäyntiä ja toimitus tulee aina nopeasti, kiitos taas.
30.03.2026 - Timo M.
Hyvin meni ja nopea toimitus...Huomenna tulisijan kasaus!
30.03.2026 - Martti A.
Homma toimii niin kuin pitääkin.
30.03.2026 - Arto L.
Hyvin onnistui tilaus ja tuote oli tilauksen mukainen. Toimitus nopea.
30.03.2026 - Erkki S.
Hyvin hoidettu. Ihan Jees
30.03.2026 - Veli T.
Olen hyvin tyytyväinen suorituksestanne!
30.03.2026 - Arto H.
Ihan meni kuten pitikin. Nopea toimitus ja koko ajan tiesi missä mennään. Kaikki hoitui ostotapahtumasta toimitukseen hyvin..
30.03.2026 - Sari V.
Helppokäyttöinen tilaus verkon kautta. Nopeaa viestintää ja nopea toimitus. Iloinen yllätys paketissa: lakupatukka käsinkirjoitetun viestin kera :) Tuli mukava olo ja tunne, että asiakkaasta oikeasti välitetään. Nyt vielä odotan toista osiota tilauksestani.
29.03.2026 - Rauno P.
Homma sujui
29.03.2026 - Jukka M.
nopea toimitus !
29.03.2026 - Seppo Veikko Juhani H.
Nopen toimitus😊👍
29.03.2026 - Marko L.
Homma pelaa ja suklaalaku on ihan jees, vaikka pidänkin enemmän sitruunalakusta.
29.03.2026 - Markus K.
Hyvä valikoima, nopea toimitus!
29.03.2026 - Michael L.
Paketti näytti siltä että on pelattu jalkapalloa sillä, ja oli teipattu kasaan. Kaiken lisäksi kymmenen litran öljypurkit oli ylösalaisin kun sain paketin, eivät kumminkaan olleet vuotaneet kun ihan vähän. Otin kyllä kuvan paketista.
Vastaus
Pakkauksen tehtävä on suojella kuljetusta toimituksen ajan. On aika varmaa, että pakkaus ei samassa asennossa Suomea läpi matkaile. Jos tuotteessa on mitä tahansa vaurioita, niin ole pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluun ja hoidetaan homma kuntoon!
29.03.2026 - Reijo Y.
Hämmästyttävää, että tässä nyky yhteiskunnassa missä kuljetukset monesti kiertävät koko suomen ja joskus vahingossa osuvat oikeaan osoitteeseen, löytyi tälläinen poikkeus. Virtasenkaupan tilaus tuli oikeaan osoitteeseen vain kahdessa vuorokaudessa. Olen niin tottumaton näin hyvään palveluun että kehuni ovat vielä vaatimattomat. Parasta palvelua mitä olen saanut vuosiin.
29.03.2026 - Kirsi L.
Nopea ja sujuva toimitus. Pakkauspahveja keräykseen viedessäni löysin vielä lakun. Varaston Harrille kiitokset. 😃
29.03.2026 - Pekka H.
Selkeä tilausprosessi ja erinomainen toimitus. Tuote saapui erittäin nopeasti.
29.03.2026 - Ale A.
Todella nopeaa ja selväkielistä toimintaa. Ensimmäinen kokemus tilaajana eikä varmasti viimeinen.👍
29.03.2026 - Reijo V.
Toimitus oli nopea.
29.03.2026 - Eino K.
Asiointi oli helppoa ja tilauksen toimitus nopeaa 👍
29.03.2026 - Jari L.
Nopea toimitus,hyvä laku kiitokset tytöille !
29.03.2026 - Jari H.
Napa kymppi,nopea ja hyvin informoitu lähetys,ja varastoon kiitos lakupötköstä.
29.03.2026 - Timo R.
Supernopea toimitus
29.03.2026 - Teemu K.
Nopea toimitus siitä iso plussa. Harmikseen matkahuolto on hukannut yhden paketin
29.03.2026 - Reijo V.
Kaikki sujui mallikkaasti, tilaus,lähetys sekä tuotteen hinta/laatu kohtasivat. Lisäksi sain jälleen suun makeaksi, kiitos.
29.03.2026 - Jani I.
Erittäin helppo ja nopea toimitus!
29.03.2026 - Kai K.
Selkeä verkkokauppa, hyvä kommunikointi toimituksen etenemisestä ja kiva pieni ele (Harrin tarjoama laku) toimituksen mukana.
29.03.2026 - Juha L.
Tilaus lähetettiin saman tien ja tuli perille seuraavana päivänä.